[80 B4 1,9TDI 1Z] włącznik pod pedałem sprzęgła ?...
[80 B4 1,9TDI 1Z] włącznik pod pedałem sprzęgła ?...
Witam Serdecznie, mam pytanie odnośnie Pedału Sprzęgła a dokładniej włącznika Audi B4 1,9 TDI 1Z. Mam lekko opadnięty pedał musze go wyregulować by włącznik nie był cały czas załączony. Moje pytanie to, za co odpowiedzialny jest ten włącznik i co się dzieje, kiedy jest cały czas załączony - tak jest teraz w moim przypadku. Możliwe, że ktoś już poruszył ten temat. Czekam na odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2008, 00:06 przez djim, łącznie zmieniany 3 razy.
Wyłącznik sprzęgła daje sygnał do ECU, zapewne ma wpływ na dawkowanie paliwa, w moim samochodzie służbowym po wciśnięciu sprzęgła silnik nie osiągnie więcej niż 2500 obrotów, więc można przypuszczać że jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie układu napędowego.djim pisze:Moje pytanie to, za co odpowiedzialny jest ten włącznik
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Przepraszam za błąd w temacie. Silnik 1,9 TDI 1Z, nie posiadam tempomatu. Musi być ok to musi ale, za co on dokładnie odpowiada. Włączony czy rozłączony jest, gdy pedał jest odpowiednio wyregulowany ?
[ Dodano: 2008-10-17, 10:44 ]
Moim zdaniem i dedukcją to ten włącznik jest odpowiedzialny przy zmianie biegu do obcięcia dawki paliwa. Jeśli nie to czekam dalej na odpowiedzi
[ Dodano: 2008-10-17, 22:49 ]
Dopowiem ze VAG ani CDIF2 zadnych błędów nie wykazywał. Sterownik Bosch 8A0 907 401 to samo co w nowszych z kosciami 133 i 132
[ Dodano: 2008-10-17, 10:44 ]
Moim zdaniem i dedukcją to ten włącznik jest odpowiedzialny przy zmianie biegu do obcięcia dawki paliwa. Jeśli nie to czekam dalej na odpowiedzi
[ Dodano: 2008-10-17, 22:49 ]
Dopowiem ze VAG ani CDIF2 zadnych błędów nie wykazywał. Sterownik Bosch 8A0 907 401 to samo co w nowszych z kosciami 133 i 132