[All] Crash Test audi 80
[All] Crash Test audi 80
Witam, czy ma ktos moze jakies filmiki z crash test'ow audi 80? Pozdrawiam....
Ostatnio zmieniony 24 cze 2012, 21:00 przez MAKLER, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzesiek.sz
- Forum Audi 80
- Posty: 83
- Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
- Lokalizacja: Gdynia Witomino
Ja znalazłem niedawno wyniki testu dla B3
pod tym linkiem
http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm
kilka dni temu jeszcze działał może niedługo będzie działam
w każdym bądź razie Audi b3 z 1987roku uzyskało 4 gwiazdki na 5 w teście zderzenia czołowego a 5 gwiazdek na 5 w tescie zderzenia bocznego
pod tym linkiem
http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm
kilka dni temu jeszcze działał może niedługo będzie działam
w każdym bądź razie Audi b3 z 1987roku uzyskało 4 gwiazdki na 5 w teście zderzenia czołowego a 5 gwiazdek na 5 w tescie zderzenia bocznego
Link nie działa :-|grzesiek.sz pisze:Ja znalazłem niedawno wyniki testu dla B3
pod tym linkiem
http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm
kilka dni temu jeszcze działał może niedługo będzie działam
w każdym bądź razie Audi b3 z 1987roku uzyskało 4 gwiazdki na 5 w teście zderzenia czołowego a 5 gwiazdek na 5 w tescie zderzenia bocznego
Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.
No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
czarekj pisze:Procon Ten był montowany również w B4 co najmniej do 1993 roku.
Ponadto drzwi mają zabezpieczenia w postaci aluminiowych wzmocnień dla podniesienia bezpieczeństwa przy uderzeniach bocznych.
Oczywiście do tego wszystkiego dochodzą poduszki powietrzne.
Czyli u mnie (1995) ma poduchę bez procon ten, ale powinny byc napinacze przynajmniej
i chyba są ?!
nie ma sie z czego cieszyc?Sorki stary,ale obejrzyj zdjecia z crash testu kolegi klubowego UFOtm,a wtedy porozmawiamy.A jezeli nie wiesz,jak sztywna jest 80ka,to wez lewarek i podnies przednie kolo ,a sie zdziwisz.Ostania rzecz-faktycznie ,projekt z lat 80tych,wiec nie ma co porownywac z wypustami 2007,chociaz jestem dalej pod wrazeniemhelmut23 pisze:Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.
No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Kiedyś oglądając Top Gear mignęła mi wypowiedź Clarkson'a odnośnie testów Euroncap właśnie Audi i stwierdził on, że Audi dostało tylko jedną gwiazdkę Nie wiem tylko czy rzecz dotyczyła B3 czy B4 ale na pewno nie starszego. Myślę, że sztywność to nie wszystko. Nie sztuka zrobić idealnie sztywną klatkę nadwozia, w czasie uderzenia ciało ulega tak ogromnym przeciążeniom, że sztuką jest właśnie rozproszyć tą energię. Co z tego, że autko się "nie złoży" jak wewnętrzne obrażenia pasażera są śmiertelne .
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
moim zdaniem wszystkie te "gwiazdki" są g. warte, producenci zaczęli robić samochody tylko w dwóch kierunkach, żeby były ekologiczne i miały jak najwięcej gwiazdek NCAP.
Przecież to jest śmieszne, że auto dostaje punkty za to, że sie mu pali kontrolka nie zapiętych pasów, jak ktoś posadzi swój zad na siedzeniu albo za "dobrą ochronę pieszego", walą tymi autami w litą ścianę w stosunku 60 na 40 i gdzie tu życie i sytuacje na drodze... na moje oko taki test jest bez sensu bo "przeciwnik" też jest jakośtam miękki i też sie odkształci...a ściana się nie odkształci.
Z drugiej strony takie Volvo czy Saaba np. uważam za super bezpieczne auto a ma "tylko" 4 gwiazdki, słyszałem że ten Saab skupuje swoje samochody po ciekawszych wypadkach i banda inżynierów siada nad nimi i bada te przypadki, czyli wiedzę mają praktyczną bo nie tylko walą autami w nieruchomą ścianę w tych samych "laboratoryjnych" warunkach...
Przecież to jest śmieszne, że auto dostaje punkty za to, że sie mu pali kontrolka nie zapiętych pasów, jak ktoś posadzi swój zad na siedzeniu albo za "dobrą ochronę pieszego", walą tymi autami w litą ścianę w stosunku 60 na 40 i gdzie tu życie i sytuacje na drodze... na moje oko taki test jest bez sensu bo "przeciwnik" też jest jakośtam miękki i też sie odkształci...a ściana się nie odkształci.
Z drugiej strony takie Volvo czy Saaba np. uważam za super bezpieczne auto a ma "tylko" 4 gwiazdki, słyszałem że ten Saab skupuje swoje samochody po ciekawszych wypadkach i banda inżynierów siada nad nimi i bada te przypadki, czyli wiedzę mają praktyczną bo nie tylko walą autami w nieruchomą ścianę w tych samych "laboratoryjnych" warunkach...
Route 66 pisze:nie ma sie z czego cieszyc?Sorki stary,ale obejrzyj zdjecia z crash testu kolegi klubowego UFOtm,a wtedy porozmawiamy.A jezeli nie wiesz,jak sztywna jest 80ka,to wez lewarek i podnies przednie kolo ,a sie zdziwisz.Ostania rzecz-faktycznie ,projekt z lat 80tych,wiec nie ma co porownywac z wypustami 2007,chociaz jestem dalej pod wrazeniemhelmut23 pisze:Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.
No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
A gdzie moge zobaczyć te zdjęcia crashtestu UFOtm?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wyobrażacie sobie panowie, jaką rewolucje technologiczną przechodzą współczesne konstrukcje nadwozi samochodowych.
A tutaj helmut viewtopic.php?t=108&postdays=0&postorder=asc&start=120helmut23 pisze:A gdzie moge zobaczyć te zdjęcia crashtestu UFOtm?