Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Crash Test audi 80

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

[All] Crash Test audi 80

Post autor: MAKLER » 23 kwie 2007, 10:07

Witam, czy ma ktos moze jakies filmiki z crash test'ow audi 80? Pozdrawiam....
Ostatnio zmieniony 24 cze 2012, 21:00 przez MAKLER, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 30 lis 2007, 12:56

Ja szukam i szukam i szukam..... tez interesuje mnie ten temat.

Nic nie znalazłem, dosłownie nic!

Może jest ktoś kto posiada jakies dane związane z crash testem audi 80

Awatar użytkownika
grzesiek.sz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
Lokalizacja: Gdynia Witomino

Post autor: grzesiek.sz » 30 lis 2007, 13:13

Ja znalazłem niedawno wyniki testu dla B3

pod tym linkiem

http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm

kilka dni temu jeszcze działał może niedługo będzie działam
w każdym bądź razie Audi b3 z 1987roku uzyskało 4 gwiazdki na 5 w teście zderzenia czołowego a 5 gwiazdek na 5 w tescie zderzenia bocznego

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 30 lis 2007, 13:38

grzesiek.sz pisze:Ja znalazłem niedawno wyniki testu dla B3

pod tym linkiem

http://www.crashtest.com/explanations/archive/crash.htm

kilka dni temu jeszcze działał może niedługo będzie działam
w każdym bądź razie Audi b3 z 1987roku uzyskało 4 gwiazdki na 5 w teście zderzenia czołowego a 5 gwiazdek na 5 w tescie zderzenia bocznego
Link nie działa :-/ :-|

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 03 gru 2007, 23:16

Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.

No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 04 gru 2007, 00:33

Procon Ten był montowany również w B4 co najmniej do 1993 roku.
Ponadto drzwi mają zabezpieczenia w postaci aluminiowych wzmocnień dla podniesienia bezpieczeństwa przy uderzeniach bocznych.
Oczywiście do tego wszystkiego dochodzą poduszki powietrzne.

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 04 gru 2007, 01:28

czarekj pisze:Procon Ten był montowany również w B4 co najmniej do 1993 roku.
Ponadto drzwi mają zabezpieczenia w postaci aluminiowych wzmocnień dla podniesienia bezpieczeństwa przy uderzeniach bocznych.
Oczywiście do tego wszystkiego dochodzą poduszki powietrzne.

Czyli u mnie (1995) ma poduchę bez procon ten, ale powinny byc napinacze przynajmniej
i chyba są ?!

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 04 gru 2007, 01:36

helmut23 pisze: powinny byc napinacze przynajmniej
Skoro nie masz Prokon Ten, to musisz mieć pirotechniczne, ale głowy nie dam. Ja mam 93 rok i mam Prokon Ten.

Route 66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 454
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:58
Lokalizacja: Dunstable

Post autor: Route 66 » 04 gru 2007, 02:41

helmut23 pisze:Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.

No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
nie ma sie z czego cieszyc?Sorki stary,ale obejrzyj zdjecia z crash testu kolegi klubowego UFOtm,a wtedy porozmawiamy.A jezeli nie wiesz,jak sztywna jest 80ka,to wez lewarek i podnies przednie kolo :-/ ,a sie zdziwisz.Ostania rzecz-faktycznie ,projekt z lat 80tych,wiec nie ma co porownywac z wypustami 2007,chociaz jestem dalej pod wrazeniem <piwo>

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 04 gru 2007, 04:51

helmut23 pisze:Czyli u mnie (1995) ma poduchę bez procon ten, ale powinny byc napinacze przynajmniej
i chyba są ?!
Muszą być ;-) ale sam jestem ciekaw jak wypadły oficjalne testy z procon-ten i bez :roll:

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 04 gru 2007, 07:55

Ja w B4 z 92 roku też mam Prokon Ten

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 04 gru 2007, 08:14

Kiedyś oglądając Top Gear mignęła mi wypowiedź Clarkson'a odnośnie testów Euroncap właśnie Audi i stwierdził on, że Audi dostało tylko jedną gwiazdkę :-( Nie wiem tylko czy rzecz dotyczyła B3 czy B4 ale na pewno nie starszego. Myślę, że sztywność to nie wszystko. Nie sztuka zrobić idealnie sztywną klatkę nadwozia, w czasie uderzenia ciało ulega tak ogromnym przeciążeniom, że sztuką jest właśnie rozproszyć tą energię. Co z tego, że autko się "nie złoży" jak wewnętrzne obrażenia pasażera są śmiertelne :-( .

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 04 gru 2007, 08:33

moim zdaniem wszystkie te "gwiazdki" są g. warte, producenci zaczęli robić samochody tylko w dwóch kierunkach, żeby były ekologiczne i miały jak najwięcej gwiazdek NCAP.
Przecież to jest śmieszne, że auto dostaje punkty za to, że sie mu pali kontrolka nie zapiętych pasów, jak ktoś posadzi swój zad na siedzeniu albo za "dobrą ochronę pieszego", walą tymi autami w litą ścianę w stosunku 60 na 40 i gdzie tu życie i sytuacje na drodze... na moje oko taki test jest bez sensu bo "przeciwnik" też jest jakośtam miękki i też sie odkształci...a ściana się nie odkształci.
Z drugiej strony takie Volvo czy Saaba np. uważam za super bezpieczne auto a ma "tylko" 4 gwiazdki, słyszałem że ten Saab skupuje swoje samochody po ciekawszych wypadkach i banda inżynierów siada nad nimi i bada te przypadki, czyli wiedzę mają praktyczną bo nie tylko walą autami w nieruchomą ścianę w tych samych "laboratoryjnych" warunkach...

Awatar użytkownika
helmut23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 28 sty 2007, 13:42
Lokalizacja: Sławno

Post autor: helmut23 » 04 gru 2007, 09:58

Route 66 pisze:
helmut23 pisze:Hmm, nie wydaje się wam, że brak crash testów jest spowodowany może słabym wynikiem.

No bo tak naprawde konstrukcja pochodzi z lat 80-tych, B3 miały Procon Ten, więc jako tako były bezpieczne, ale B4 maja poduchy bez Procon Ten, czyli kierownica idzie z poduchą do środka. Widziałem powypadkowe B3 i B4 i naprawdę nie ma się z czego cieszyc.
Dla mnie bezpieczeństwo bierne gra bardzo ważną rolę, a nawet Audi A4 niczym nie zaskakuje w crash testach.
nie ma sie z czego cieszyc?Sorki stary,ale obejrzyj zdjecia z crash testu kolegi klubowego UFOtm,a wtedy porozmawiamy.A jezeli nie wiesz,jak sztywna jest 80ka,to wez lewarek i podnies przednie kolo :-/ ,a sie zdziwisz.Ostania rzecz-faktycznie ,projekt z lat 80tych,wiec nie ma co porownywac z wypustami 2007,chociaz jestem dalej pod wrazeniem <piwo>

A gdzie moge zobaczyć te zdjęcia crashtestu UFOtm?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 04 gru 2007, 10:19

Nie wyobrażacie sobie panowie, jaką rewolucje technologiczną przechodzą współczesne konstrukcje nadwozi samochodowych.
helmut23 pisze:A gdzie moge zobaczyć te zdjęcia crashtestu UFOtm?
A tutaj helmut :arrow: viewtopic.php?t=108&postdays=0&postorder=asc&start=120

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl