[B4 ABT 2.0] Tłumik wali o podłogę!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 mar 2012, 21:50
[B4 ABT 2.0] Tłumik wali o podłogę!
Witam kolegów. Mam problem z tłumikiem przelotowym który zakupiłem zamiast katalizatora. <osohozi> Wali o podłogę i mam w nim przebicie na łączeniu z tłumikeim środkowym. Zauważyłem że nie mogę tego nowego tłumika obrócić tak żeby było dobrze ... da sie to jakoś samemu zrobic? i Czy ktoś może wie od czego jest taka śruba na sprężynie przy kolektorze? (rano dam fotki)
Ad.1-
problem z tłumikiem przelotowym który zakupiłem zamiast katalizatora
//będziesz miał więcej probl. z tym po roku dwu użytkowania .Miałem to i nie zdało egzam. pękała blacha za spawem od wej./i wyj. z tego zamien. dwa razy spawane po20 zeta i było po1/2 roku to samo .
Ad.2-
mam w nim przebicie na łączeniu z tłumikiem środkowym
// zapewne na tej metalowej obejmie (15cm dł. )co nie chce dopasować sie do nowego "adaptera" kup nową 60zł lub mała prowizorka dodatek do całości koc gaśniczy +pasta do ukł. wydech trochę troszkę zabawy i daje radę na długo
Ad.3-
Wali o podłogę
//raczej nie on wali o podł. tylko"kolano'' wyd. nad tylną osią musisz tak ustawić cały wydech (po to jest ten pierścień przed katem {REGULUJESZ OBRACAJĄC W LEWO LUB W PRAWO }, aby cały ukł. wyd. był jak najwyżej od tylniej osi/ belki jak kto woli)
Ad.4-
//śruby ze sprężyną nie zaczepiaj
PRZERABIAŁEM TO WSZYSTKO U SIEBIE PO 1.5 ROKU WYWALIŁEM TO BADZIEWIE i wstawiłem orygin. puszke po kacie tylko z wspawaną przez siebie w środek rurą przelotówka
i jest git nie buczy jak z pustym katem czy pękającymi zamiennikami za 70zł/
problem z tłumikiem przelotowym który zakupiłem zamiast katalizatora
//będziesz miał więcej probl. z tym po roku dwu użytkowania .Miałem to i nie zdało egzam. pękała blacha za spawem od wej./i wyj. z tego zamien. dwa razy spawane po20 zeta i było po1/2 roku to samo .
Ad.2-
mam w nim przebicie na łączeniu z tłumikiem środkowym
// zapewne na tej metalowej obejmie (15cm dł. )co nie chce dopasować sie do nowego "adaptera" kup nową 60zł lub mała prowizorka dodatek do całości koc gaśniczy +pasta do ukł. wydech trochę troszkę zabawy i daje radę na długo
Ad.3-
Wali o podłogę
//raczej nie on wali o podł. tylko"kolano'' wyd. nad tylną osią musisz tak ustawić cały wydech (po to jest ten pierścień przed katem {REGULUJESZ OBRACAJĄC W LEWO LUB W PRAWO }, aby cały ukł. wyd. był jak najwyżej od tylniej osi/ belki jak kto woli)
Ad.4-
//śruby ze sprężyną nie zaczepiaj
PRZERABIAŁEM TO WSZYSTKO U SIEBIE PO 1.5 ROKU WYWALIŁEM TO BADZIEWIE i wstawiłem orygin. puszke po kacie tylko z wspawaną przez siebie w środek rurą przelotówka
i jest git nie buczy jak z pustym katem czy pękającymi zamiennikami za 70zł/
Ostatnio zmieniony 22 paź 2013, 19:30 przez fox33, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 18 mar 2012, 21:50
-radzisz wypatroszyc stary katalizator TAK// cienką tarczą odciąć tył kata 1en sznit (dłuższy koniec na stożku tak aby średnica rury wspawywanej i odciętego kata pasowały idealnie po zespawaniu) zaznacz tylko położenie(oś) żeby zespawać pod takim samym kątem
-dospawac ucwyt laczacy kolekto//NIE
nic nie pasujemy bo po zespawaniu mamy ori.przelotowy kat.może krótszy o sznit po tarczy.
-wspawać w niego rurkę? //( Q50/58 grubość wydechu) w środek puszki po kacie (wyglądem nie różni się od ori. )
spasować i zespawać najlepiej migomatem 1szy przyłapać sprawdzić czy wszystko się zgrywa i spawanie ok. 40min roboty a wygl. ori kat. mam to już 2.5 roku i nic się nie dzieje jak z wcześniejszym zamiennikiem :-x
Czemu odcinamy dłuższy koniec na wysokości stożka ? a dlatego żeby mieć możliwość zespawania całości .-1na początku kata -2 rurę z drugiej strony kata do obudowy -3 odcięty element kata dospawamy spowrotem tam gdzie był i tyle
Gdybym był lepiej obyty z komp i apar. to pstrykną bym parę fotek dla potomnych a tak jedynie wiara w słowa i zapewnienia ALE WYGLĄD REWELACJA ORI. KAT :mrgreen:
-dospawac ucwyt laczacy kolekto//NIE
nic nie pasujemy bo po zespawaniu mamy ori.przelotowy kat.może krótszy o sznit po tarczy.
-wspawać w niego rurkę? //( Q50/58 grubość wydechu) w środek puszki po kacie (wyglądem nie różni się od ori. )
spasować i zespawać najlepiej migomatem 1szy przyłapać sprawdzić czy wszystko się zgrywa i spawanie ok. 40min roboty a wygl. ori kat. mam to już 2.5 roku i nic się nie dzieje jak z wcześniejszym zamiennikiem :-x
Czemu odcinamy dłuższy koniec na wysokości stożka ? a dlatego żeby mieć możliwość zespawania całości .-1na początku kata -2 rurę z drugiej strony kata do obudowy -3 odcięty element kata dospawamy spowrotem tam gdzie był i tyle
Gdybym był lepiej obyty z komp i apar. to pstrykną bym parę fotek dla potomnych a tak jedynie wiara w słowa i zapewnienia ALE WYGLĄD REWELACJA ORI. KAT :mrgreen: