Witam
Wpierw nieskromnie pochwalę się zimowym remontem- piaskowanie zawieszenia, sanek, wymiana mnóstwa części, miedzy innymi uszczelnień maglownicy, zacisków hamulcowych, kompletnego sprzegla, hamulcy uszczelnień wału.., amorów, gum, uszczelnienie pompy wtryskowej(gorące podziękowania dla kolegi MUNIOR), przejście na pełny sytetyk. Wrzucam zdjęcie zawiasu, bo aż miło popatrzeć:)
Jednak... pozostała mi pewna część, nie pamiętam do czego to.
Może dla któregoś z was to oczywiste? Czyli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie..
[80 cabrio 1.9 tdi]
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dziękuję za podpowiedź odnośnie blachy, no i a za uznanie dla mojej pracy. Złapałem sie w pewnym momencie na myśleniu "cholera za tą kasę miałbym fele 17 i opony" . Ale przecież pewna mechanika w starym aucie to podstawa, dopiero później można iść w wygląd.
A zaczęło się niewinnie- od wymiany rozrusznika, a później było już z górki- przód rozłożony czyli wymieniam wszystko co niepewne a do czego dostęp jest trudny.
Odnośnie lakierowania- piaskowanie, podkład proszkowy i nawierzchnia proszkowa dla sanek, kolumn mc phersona i dużego worka części kosztowały 360 PLN, więc chyba było warto.
pozdrawiam Marcin
A zaczęło się niewinnie- od wymiany rozrusznika, a później było już z górki- przód rozłożony czyli wymieniam wszystko co niepewne a do czego dostęp jest trudny.
Odnośnie lakierowania- piaskowanie, podkład proszkowy i nawierzchnia proszkowa dla sanek, kolumn mc phersona i dużego worka części kosztowały 360 PLN, więc chyba było warto.
pozdrawiam Marcin