[B4 all] Wygłuszenie maski z B3
[B4 all] Wygłuszenie maski z B3
Czy wygłuszenie maski z B3 coupe pasuje do B4 sedan ?
Wydaje mi się, że nie ale chciałbym się upewnić
Wydaje mi się, że nie ale chciałbym się upewnić
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Co nie znaczy, że nie można wygłuszenia z b3 zamontować do b4 i wygłuszenia z b4 do b3shellah pisze:raczej 60% i różni się budową tak samo jak maskaivaszko pisze:pasuje na 90%
Sam miałem w b3 wygłuszenie z b4. Wszystkie otwory pasowały oprócz tych najbliżej przednich świateł, bo tutaj jest inny sposób montażu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-z-aluminium-maska-podwozie-10mm-i2335017851.html
Może coś takiego zastosuj na pewno lepiej trzyma temperature w zimę i bardziej też wygłuszy komore silnika
Może coś takiego zastosuj na pewno lepiej trzyma temperature w zimę i bardziej też wygłuszy komore silnika
Panie ale to je "amelinum" <ok>
Za bardzo nie rozumiem czemu coś takiego można przykleić do Diesla a do benzyny już nie :roll:
Skoro nie ma wygłuszenia wogóle ciekawa opcja i nie będzie zwisać ani się pruć jak oryginalne, powinno też lepiej trzymać temperaturę i wygłuszać dźwięki produkowane przez całą stadnine koni
Za bardzo nie rozumiem czemu coś takiego można przykleić do Diesla a do benzyny już nie :roll:
Skoro nie ma wygłuszenia wogóle ciekawa opcja i nie będzie zwisać ani się pruć jak oryginalne, powinno też lepiej trzymać temperaturę i wygłuszać dźwięki produkowane przez całą stadnine koni
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Chodzi mi o diesle. Wszystkie TD jak np. 1.6 TD czy 1.9 TD to stare diesle oparte na komorze wirowej a TDI to światowa rewolucja w postaci bezpośredniego wtrysku. I światowa nie jest tutaj użyta bezpodstawnie bo np. Ford opracował pierwsze swoje "TDI" dopiero 7-8 lat po audi.jabko_nb pisze:trepek co masz namyśli mówiąc komora wirowa
Dopiero na bezpośrednim wtrysku diesle zaczęły mniej się grzać od benzyny (i to dużo mniej), tak to TD zawsze miało problemy z temp. i w korku błyskawicznie uruchamiały się wentylatory. W TDI to nawet nie wiem po co one są... i nawet nie wiem czy mi działają