Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
603mariusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
Lokalizacja: Andrychow

Post autor: 603mariusz » 17 lis 2015, 22:59

Super dziękuję.

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 19 lis 2015, 17:17

Czy za pomocą Polski Vag 4.9 sprawdzę, kąt wtrysku i dawkę, póki co na razie takim programem dysponuję.
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 lis 2015, 17:50

Spietyq, pewnie tak z tym że nie wiem czy da się to zrobić dobrze :-P a to dlatego że jak kiedyś go podłączałem do swojego abk to parametry jakie pokazywał to jakaś bzdura była, więc nie wiem czy tobie pakarze prawidłowe dane.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 19 lis 2015, 17:54

PieterB pisze:to parametry jakie pokazywał to jakaś bzdura była
właśnie dziwne są te paramerty
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 lis 2015, 18:05

Spietyq pisze:
PieterB pisze:to parametry jakie pokazywał to jakaś bzdura była
właśnie dziwne są te paramerty
dla tego ja bym mu nie ufał, szukaj vag com
WRC is for boys.
Group B was for men.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lis 2015, 18:13

Spietyq pisze:Czy za pomocą Polski Vag 4.9 sprawdzę, kąt wtrysku i dawkę
Nie sprawdzisz , nic nie ustawisz ,nic nie adaptujesz :-/ Do tego tylko i wyłacznie vag com 3.11
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 19 lis 2015, 18:19

ok, dzięki
Wybrałem - AUDI - bo piękne i solidne
Audi 80 B4 1.9TDI AVANT 1Z

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 30 lis 2015, 16:44

Panowie jest problem.
Zainstalowałem vag 3.11 ze strony a4-klub.
Zakupiłem kable viakena http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html.
Ale nie mogę ani zrobić pełnej wersji, nie chce się stestować, ani nie łaczy ze sterownikiem w aucie.
Tzn chwilę coś mieli i pojawiają się takie komunikaty:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Win XP, vag3.11, sterowniki oraz port usb ustawione wg instrukcji na forum a6/a4 i tutaj.
Tylko tyle że zamiast com1 ustawiłem com2, ale jak wyczytałem w instrukcji interfejsu to działa do liczby com4.
Co może być nie tak?
Wiem że z ''boshem'' są kłopoty w połączeniach, ale żeby nic wogóle nie szło? :-/
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 17:15 przez misiekb4, łącznie zmieniany 2 razy.
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lis 2015, 17:09

misiekb4 pisze:Wiem że z ''boshem'' są kłopoty w połączeniach, ale żeby nic w ogóle nie szło? :-/
zmień stard baud na 240 i powinno pójść
A czemu nie możesz zarejestrować pełnej wersji to nie znaju, na necie pełno instrukcji jest jak to zrobić. Może coś źle zrobiłeś.
WRC is for boys.
Group B was for men.

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 30 lis 2015, 17:14

ok, jutro spróbuję bo dziś już przed nocką nie bedę kombinował.
Czytałem, podpiąłem do auta, ale dalej żadnego kodu nie ma, w sensie sie nie pojawił do skopiowania do keygena, tylko cały czas jest tak jak na załączonej focie tego okienka.
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lis 2015, 17:16

misiekb4, nie wiem, może sama instalka coś nie tego
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 30 lis 2015, 20:03

jak dobrze pamiętam to w kolejności:

* podpięcie interfejsu do komputera/instalacja sterowników interfejsu/konfiguracja interfejsu
* instalacja programu VAG/konfiguracja programu ( trzeba ustawić ten sam COM w ustawieniach interfejsu co i w programie diagnostycznym/jeżeli masz AUDI80 ze starszym osprzętem to dodatkowo trzeba w programie VAG pozmieniać w OPTIONS opcję START BAUD na 240 )
* po prawidłowych ustawieniach podpinamy interfejs do samochodu ( jeżeli prawidłowo jest podpięty to na interfejsie powinna się świecić zielona kontrolka - jeżeli masz interfejs od VIAKENa ), próbujemy po włączeniu VAGa podłączyć się i zrobić logi
* we włączonym programie VAG klikamy na ABOUT i kopiujemy SERIAL NUMBER
* w KEYLOGERze wklejamy skopiowany SERIAL NUMBER i po przetworzeniu go otrzymujemy kod aktywacyjny który wklejamy w programie VAG po kliknięciu w ABOUT - ACTIVATE i cieszymy się pełną wersją programu :)


u mnie na 'BOSCHu' działa bezproblemowo na takich ustawieniach:

Obrazek

misiekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 423
Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:12
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: misiekb4 » 30 lis 2015, 20:30

Dzięki jutro się z tym jeszcze pobawie. Robiłem tak jak napisałeś, zobaczę po zmianie wartości na 240 czy coś da, oby. I wtedy może jak zajarzy to pokaże się ten kod do skopiowania...
Temat ogarnięty, musiałem inna instalke vag-a wgrać, podłączyłem wg wskazówek, polaczylo z autem i zrobiłem pełna wersję :-)
Dzięki za pomoc ;-)
VAG-COM diagnostyka - LUBUSKIE

qmulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 19 wrz 2015, 23:06

Post autor: qmulus » 17 gru 2015, 16:11

mam pytanie czy ktos moze mi polecic jakis urzadzenie diagnostyczne do B4 rok 93 silnik 2.8? Nie jestem w tym za bardzo obeznany a musze zamowic urzadzenie ktore na 100 % bedzie sie komunikowac z autem bo zostanie to wyslane do norwegii.
Audi 80 93r V6 2.8 Automat

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 17 gru 2015, 20:20

Interfejs to nie wszystko nie ma pewnej gwarancji. Chyba ze komp wiekowy i posiada rs jak i windowsa xp wtedy można być pewny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga