[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...
- 603mariusz
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 04:12
- Lokalizacja: Andrychow
Panowie jest problem.
Zainstalowałem vag 3.11 ze strony a4-klub.
Zakupiłem kable viakena http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html.
Ale nie mogę ani zrobić pełnej wersji, nie chce się stestować, ani nie łaczy ze sterownikiem w aucie.
Tzn chwilę coś mieli i pojawiają się takie komunikaty:
Win XP, vag3.11, sterowniki oraz port usb ustawione wg instrukcji na forum a6/a4 i tutaj.
Tylko tyle że zamiast com1 ustawiłem com2, ale jak wyczytałem w instrukcji interfejsu to działa do liczby com4.
Co może być nie tak?
Wiem że z ''boshem'' są kłopoty w połączeniach, ale żeby nic wogóle nie szło?
Zainstalowałem vag 3.11 ze strony a4-klub.
Zakupiłem kable viakena http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-ka ... -piny.html.
Ale nie mogę ani zrobić pełnej wersji, nie chce się stestować, ani nie łaczy ze sterownikiem w aucie.
Tzn chwilę coś mieli i pojawiają się takie komunikaty:
Win XP, vag3.11, sterowniki oraz port usb ustawione wg instrukcji na forum a6/a4 i tutaj.
Tylko tyle że zamiast com1 ustawiłem com2, ale jak wyczytałem w instrukcji interfejsu to działa do liczby com4.
Co może być nie tak?
Wiem że z ''boshem'' są kłopoty w połączeniach, ale żeby nic wogóle nie szło?
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 17:15 przez misiekb4, łącznie zmieniany 2 razy.
jak dobrze pamiętam to w kolejności:
* podpięcie interfejsu do komputera/instalacja sterowników interfejsu/konfiguracja interfejsu
* instalacja programu VAG/konfiguracja programu ( trzeba ustawić ten sam COM w ustawieniach interfejsu co i w programie diagnostycznym/jeżeli masz AUDI80 ze starszym osprzętem to dodatkowo trzeba w programie VAG pozmieniać w OPTIONS opcję START BAUD na 240 )
* po prawidłowych ustawieniach podpinamy interfejs do samochodu ( jeżeli prawidłowo jest podpięty to na interfejsie powinna się świecić zielona kontrolka - jeżeli masz interfejs od VIAKENa ), próbujemy po włączeniu VAGa podłączyć się i zrobić logi
* we włączonym programie VAG klikamy na ABOUT i kopiujemy SERIAL NUMBER
* w KEYLOGERze wklejamy skopiowany SERIAL NUMBER i po przetworzeniu go otrzymujemy kod aktywacyjny który wklejamy w programie VAG po kliknięciu w ABOUT - ACTIVATE i cieszymy się pełną wersją programu
u mnie na 'BOSCHu' działa bezproblemowo na takich ustawieniach:
* podpięcie interfejsu do komputera/instalacja sterowników interfejsu/konfiguracja interfejsu
* instalacja programu VAG/konfiguracja programu ( trzeba ustawić ten sam COM w ustawieniach interfejsu co i w programie diagnostycznym/jeżeli masz AUDI80 ze starszym osprzętem to dodatkowo trzeba w programie VAG pozmieniać w OPTIONS opcję START BAUD na 240 )
* po prawidłowych ustawieniach podpinamy interfejs do samochodu ( jeżeli prawidłowo jest podpięty to na interfejsie powinna się świecić zielona kontrolka - jeżeli masz interfejs od VIAKENa ), próbujemy po włączeniu VAGa podłączyć się i zrobić logi
* we włączonym programie VAG klikamy na ABOUT i kopiujemy SERIAL NUMBER
* w KEYLOGERze wklejamy skopiowany SERIAL NUMBER i po przetworzeniu go otrzymujemy kod aktywacyjny który wklejamy w programie VAG po kliknięciu w ABOUT - ACTIVATE i cieszymy się pełną wersją programu
u mnie na 'BOSCHu' działa bezproblemowo na takich ustawieniach:
Dzięki jutro się z tym jeszcze pobawie. Robiłem tak jak napisałeś, zobaczę po zmianie wartości na 240 czy coś da, oby. I wtedy może jak zajarzy to pokaże się ten kod do skopiowania...
Temat ogarnięty, musiałem inna instalke vag-a wgrać, podłączyłem wg wskazówek, polaczylo z autem i zrobiłem pełna wersję
Dzięki za pomoc
Temat ogarnięty, musiałem inna instalke vag-a wgrać, podłączyłem wg wskazówek, polaczylo z autem i zrobiłem pełna wersję
Dzięki za pomoc