[All] Ekonomizer podciśnieniowy
[All] Ekonomizer podciśnieniowy
chciałbym zamontować ekonomizer z Fiata 125. czy są jakieś przeciwwskazania? mile widziane porady i sugestie
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 13:02 przez wziut, łącznie zmieniany 1 raz.
albo inaczej mówiąc pokazuje jak w danym momencie jest obciążony silnik. czyli większe obciążenie = większe spalanie
[ Dodano: 2008-09-09, 23:42 ]
taka ciekawostka. mój znajomy jeździ właśnie Fiatem z takim urządzeniem. widział że wskazanie wakuometru wyraźnie odbiega od normy na danym biegu. jakiś czas później zjechał na pobocze i okazało się że praktycznie nie miał powietrza w tylnim kole
[ Dodano: 2008-09-09, 23:42 ]
taka ciekawostka. mój znajomy jeździ właśnie Fiatem z takim urządzeniem. widział że wskazanie wakuometru wyraźnie odbiega od normy na danym biegu. jakiś czas później zjechał na pobocze i okazało się że praktycznie nie miał powietrza w tylnim kole
to całkiem ciekawe urządzenie jest w takim razie. nawet nie wiedziałem, że w dużym fiacie był taki bajer :shock: miałem kiedyś poloneza i tam takiego czegoś nie było. szkoda, że czegoś takiego nie ma w Audiczce (b4)
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2008, 12:33 przez grze, łącznie zmieniany 1 raz.
Od poczatku produkcji do 1983 byly ekonomizery w zegarach z obrotkiem.wziut pisze:właśnie tu kolega pisze że takie były montowane w Audi. 'jmm', orientujesz sie może jaki to był rocznik?jmm pisze:Jak masz B2jke to poszukaj zegarów z obrotkiem, tam był ekonomizer lub wskaznik temperatury zaleznie od rocznika
jmm pisze:Od poczatku produkcji do 1983 byly ekonomizery w zegarach z obrotkiem.wziut pisze:właśnie tu kolega pisze że takie były montowane w Audi. 'jmm', orientujesz sie może jaki to był rocznik?jmm pisze:Jak masz B2jke to poszukaj zegarów z obrotkiem, tam był ekonomizer lub wskaznik temperatury zaleznie od rocznika
I tu się nie zgodzę jmm bo miałem b2 i nie miałem obrotomierza a miałem ekonomizer, także były one w standardzie w końcu "przewaga dzięki technice".