Siema Pacjent 80 B3 2.0 115km
Mam problem z falującymi obrotami silnika temperaturą wody i odpalaniem
Jeśli chodzi o temperaturę głównie ze wskaźnikiem wymieniłem wszystkie 3 czujniki temperatury bo wcześniej nawet wentylatory nie załączały się teraz działają ale nie wiem jak bo wskaźnik raz pokazuje jak lekko powyżej 90’ i się włączały potem wgl nie pokazywał a jeszcze później około 110’ się włączały po obserwacji wydaje mi się że z wentylatorami jest już dobrze bo się regularnie włączają
Z obrotami to tak wymieniłem silniczek krokowy tak na oko posprawdzałem rurki z czego nawet dziś jedną wymieniłem bo się rozwaliła przy demontażu przewody zapłonowe też nowe i świece ale dzisiaj napotkałem nowy problem z przewodami do jakiejś kostki nie wiem co to jest na zdjęciach ale wydaje mi się jak dobrze widzę że to do przepustnicy? Przepływomierza? Nie wiem ale ktoś kiedyś rozwalił kostkę i za pomocą tasiemki uznał że będzie dobrze i po rozplątaniu tego nie wiem jak je podłączyć w necie znajduję tylko 4 pinową a mam 3
A z odpalaniem to ciężko pali raz za 2 za 3 razem a jeszcze wiem że mam rozrusznik do wymiany bo po odpaleniu on jeszcze chwilę działa bo bendix nie wraca a przy okazji zabawy z przewodami wyjąłem alternator i okazało się że regulator napięcia też muszę wymienić więc jutro zamówię jakieś porady ?
Falujące obroty i nie tylko 80 B3 2.0 115km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 gru 2022, 15:58
- Imię: Oskar
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 HP
Falujące obroty i nie tylko 80 B3 2.0 115km
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga