Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 ]HELP - dziwne dźwięki przy zwalnianiu

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
SlawkoBoy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 08 sty 2008, 07:22

[ B3 ]HELP - dziwne dźwięki przy zwalnianiu

Post autor: SlawkoBoy » 08 sty 2008, 10:17

Witam !
Jestem nowy na tym forum i prosze o wyrozumiałość bo w mechanice samochodowej jestem laikiem. Mam natomiast problem ze swoim B3 i szukam pomocy.

Podczas zwalniania (delikatnego hamowania lub zwalniania na luzie ciężarem samochodu) w przodzie wydobywa się jakiś dziwny dźwięk (przważnie gdy zwalniając jadę ok 5km/h). Jest on przytłumiony (nie jakies tarcie czy zgrzytanie) i ma charakter pulsacyjny tzn. nie jednostajny tylko częstotliwościowy. Im bardziej zwalniam tym bardziej go słychać a po stanięciu całkowicie milknie. Wydaje mi się że jakaś jednostka napędowa (może obracający się wał :roll: napierając na coś powoduje to pulsacyjne tarcie). Myślałem że to któryś z przegubów wewnętrznych no ale przy jeździe na luzie to czy nie są one odłączone od napędu. A może skrzynia się rusza czy coś.

Proszę o pomoc co to może być. Jeżdżę z tym wprawdzie kilka miesięcy i nic w tej sytaucji sie nie pogarsza ale mnie to strasznie denerwuje i boję się żeby się coś całkiem nie starło czy coś ?

Panowie mechaniki HELP :-(

szantis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 02 paź 2007, 09:14

Re: [ B3 ]HELP - dziwne dźwięki przy zwalnianiu

Post autor: szantis » 08 sty 2008, 12:05

SlawkoBoy pisze: Myślałem że to któryś z przegubów wewnętrznych no ale przy jeździe na luzie to czy nie są one odłączone od napędu.
Przeguby wewnętrzne ruszają się wraz z półosiami, jęsli byłyby uszkodzone to byś zaobserwował kołysanie skrzynia (zjawisko mimosrodu ) itp.

Masz ABS ? Bo może koronka zardzewiała i ociera ?

SlawkoBoy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2