Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 1.8 88KM] Kilka pytań od początkującego

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
Tokash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2014, 23:38

[90 B3 1.8 88KM] Kilka pytań od początkującego

Post autor: Tokash » 16 cze 2014, 00:04

Witam!
Jest to mój drugi post na tym forum, przepraszam jeśli dział nie ten, postaram się jak najszybciej zaklimatyzować :)

Przechodząc do tematu głównego, mam kilka pytań związanych z moim nowym zakupem, chciałbym jeszcze wspomnieć że kupiłem Audi dosłownie dzień temu, będąc w pełni świadomym jego wad i że wymaga kilku poprawek, nie zraziło mnie lekko przechodzone wnętrze za to pokochałem klimat tego samochodu ;)
Jeśli chodzi o mechanikę miałem doświadczenie z motocyklami (pomijamy tu oczywiście Romety WSKi itp.), niestety jestem trochę zielony jeśli chodzi o elektrykę mimo to chciałbym się trochę rozwinąć :)

Pytania:
1. Czy normalnym jest że otwierając drzwi kierowcy przy zgaszonych światłach słyszę pikanie? (W Octavii II podobny dźwięk słyszałem otwierając drzwi przy zapalonych światłach) Oczywiście po włączeniu świateł dźwięk ustaje. Jeśli jest to nie normalne, jak to naprawić ?
2. Mam spalone najprawdopodobniej wszystkie żarówki na kokpicie, tzn pod zegarami i przy pokrętłach od nawiewu (tam też powinno się coś świecic?), jedna nie spalona (tak mi się wydaje) jest zaraz pod wyświetlaczem wskazującym godzinę.
Właściwe pytanie:
Czy problemem jest to że po prostu spaliły się żaróweczki i trzeba je wymienić, czy jest to jakiś głębszy problem? Jaki typ/rodzaj żarówek jest potrzebny? Nie chcę na darmo skręcać i rozkręcać zegarów ;)