Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Opinie - Audi A4 B7 Avant TDI

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Chaquira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: Skawina

Opinie - Audi A4 B7 Avant TDI

Post autor: Chaquira » 30 paź 2008, 23:05

Witam,

Panowie mam do was sprawe a zarazem proźbe, do znawcow, mechaników, byc moze i uzytkownikow rowniez...

Chodzi o Audi A4 B7 Avant oczywiscie z dieselkiem tylko tu sie pojawia problem z jakim??
bo troszke sie ich narobilo....
Zalezy mi oczywiscie na umiarkowanym spalaniu i rowniez umiarkowanych kosztach obslugi no i rocznik to tak 2005 na Tyle kasy starcza :)

I teraz najważniejsze jaki silnik wybrac 1.9TDI czy moze juz z 2.0 ????? 3.0 raczej odpada ze wzgledu na wyzsze spalanie i juz znacznie wieksza cene

Strasznie was prosze o pomoc i wskzowki

ps: Ja zostaje oczywiscie przy B4 a ta B7 to dla brata
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 11:53 przez Chaquira, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 30 paź 2008, 23:29

Witam
Kolego Chaquira bierz 2.0 ma 140km i pali tyle samo co 1.9 lub 2.7TDI(180km)

mmmarcin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2008, 13:09

Post autor: mmmarcin » 30 paź 2008, 23:55

2,0 jest wielce niedopracowany
na audiklub-ie (zakaz podawania linków) dosyć ostro po nim jadą, jest tam temat porównujący te dwa silniki w b7

Awatar użytkownika
joker9-89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 867
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:54
Lokalizacja: WMA-Maków Mazowiecki

Post autor: joker9-89 » 31 paź 2008, 16:38

Kolego wybieraj 2,0tdi 140km jest naprawde ok ;-) to najlepszy silnik w B7 wedlug mnie.Koledzy maja takie i jest ok a jeszcze w automacie to juz wogole ;-) Golf V passat itp tez maja te silniki i sa naprawde ok. wez 2,0tdi w manualu taki ci polecam moze sam niedlugo takiego kupie.A jak juz zadecydujesz to juz twoja sprawa.Pozdrawiam :-P

[ Dodano: 2008-10-31, 16:43 ]
mmmarcin pisze:2,0 jest wielce niedopracowany
na audiklub-ie (zakaz podawania linków) dosyć ostro po nim jadą, jest tam temat porównujący te dwa silniki w b7

Wiele silnikow jest niedopracowanych to sa przeciez nowe auta i konstruktorzy niezawsze wszystko przewidza i dopracuja kazdy samochod ma jakies wady.Ja bym zaryzykowal wiele b7 jezdzi z silnikami 2,0tdi i jakos nienarzekaja

Chaquira
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 26 kwie 2008, 13:32
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Chaquira » 06 lis 2008, 22:52

Dzieki Panowie za podpowiedz co prawda myslalem ze wiecej osob pomoze no ale :)

Chyba trzeba postawic na 2.0 jednak mocniejszy od 1.9 no i nowszy wszystko wyjdzie wpraniu...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 lis 2008, 08:38

Ja bym brał 1.9 TDI są bardziej sprawdzone pozatym nie wiem co w nich takiego dobrego jak sam VW i Audi wycofali się z ich produkcji (głownie chodzi o system zasliania paliwem - pompowtryski) dla przykładu w golfie MK6 jest już Comon Rail bo pompki nie zdały egzaminu, były awaryjne i nie oszczędne. Tak więc wyboru nie masz PD muszą być ale jak już to bierz 1.9 bardziej dopracowany silnik.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 07 lis 2008, 09:27

Obecnie sprzedaje (2.0 na commonrailu)-143PS, A4 B8 (zawodowo w NDNS).Główna różnica to sposób zasilania o czym wszyscy wiedzą.Pompowtryski były znacznie droższe w produkcji i to jest podstawowy powód do zmiany konstrukcyjnej,choć oczywiście kultura pracy też miała znaczenie.2.0 chodzi bardziej "miękko" nie klekocze tak i płynniej rozwija moc.Jest za to czulszy na jakość paliwa(wtryskiwacze).To co stare 1.9 przepaliło może 2.0 zaszkodzić.Porównanie tych jednostek pod kątem technicznym/kultura pracy/osiągi wypada na korzyść 2.0 ale w przeciągu np.5lat eksploatacji może się okazać droższy w serwisowaniu.Jeżeli zdecydujesz się na 2.0-jedna rada:wymieniaj co ok. 40tyś.filtr ropy.Naszym stacją paliw nie można ufać ;-) .

Awatar użytkownika
blacksjz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 12 kwie 2008, 17:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: blacksjz » 07 lis 2008, 10:57

luk_OP_Q89 pisze:Naszym stacją paliw nie można ufać
Więcej wody niż paliwa

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 07 lis 2008, 11:06

blacksjz pisze:Więcej wody niż paliwa
Dokładnie, kumplowi po ostatnim zatankowaniu tak leje się woda z rury.... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 09 lis 2008, 16:23

Nigdy w życiu 2.0TDI jak TDI to 1.9 ale w B7 były tylko 116KM.

Ewentualnie 3.0 TDI.

Poczytaj sobie tutaj jakie piękne jest 2.0 TDI Nigdy w życiu tego nie kupię i będę wystrzegał się jak ognia:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ompy+oleju

Awatar użytkownika
Zlosliwy_Dzin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Zlosliwy_Dzin » 09 lis 2008, 20:35

KorNoLio pisze:Nigdy w życiu 2.0TDI jak TDI to 1.9 ale w B7 były tylko 116KM.

Ewentualnie 3.0 TDI.

Poczytaj sobie tutaj jakie piękne jest 2.0 TDI Nigdy w życiu tego nie kupię i będę wystrzegał się jak ognia:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ompy+oleju

3.0 TDI tez nie ciekawe i maja ludzie wydatki dla mnie audi nowe silniki TDi robią badziewie zeby audi brało silniki od BMW byłoby chyba lepiej :mrgreen:

w 3.0 TDI Najlepsza jest wymiana rozrządu :lol:

Awatar użytkownika
Romek1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 193
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:20
Lokalizacja: ok.Piotrków Tryb.

Post autor: Romek1983 » 09 lis 2008, 21:49

witam no to ja sie dołącze do tematu .mam zamiar kupić audi a4 b6 z silnikiem 3.0 benzyna lub 1.8t ma ktoś info na temat tych silników? czy może wybrać 2.5tdi po 2002r .i jeszcze jedno lepiej szukać manual czy automat do napędu quattro ,z góry dzięki.

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 09 lis 2008, 22:53

O ile mi sie wydaje to wody sie nie leje na stacjach do ropy bo po 1 nie wchodza te 2 skladniki w reakcje ze soba i po prostu nie wymieszaja sie ze soba co znaczy tyle ze sie oddziela :-P wiec jezeli przechrzczona ropa to na pewno z substancjami ropodobnymi o podobnej budowie :-P

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 11 lis 2008, 10:55

Zlosliwy_Dzin pisze:
KorNoLio pisze:Nigdy w życiu 2.0TDI jak TDI to 1.9 ale w B7 były tylko 116KM.

Ewentualnie 3.0 TDI.

Poczytaj sobie tutaj jakie piękne jest 2.0 TDI Nigdy w życiu tego nie kupię i będę wystrzegał się jak ognia:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ompy+oleju

3.0 TDI tez nie ciekawe i maja ludzie wydatki dla mnie audi nowe silniki TDi robią badziewie zeby audi brało silniki od BMW byłoby chyba lepiej :mrgreen:

w 3.0 TDI Najlepsza jest wymiana rozrządu :lol:
To prawda BMW jednak silniki robi teraz lepsze.

Wymiana rozrządu nie jest ciekawa, silnik na stół i jazda.

Ale 3.0TDi jest mniej awaryjną jednostką od 2.0TDi, wybierając nowy samochód wybrał bym ten silnik.

Ale narazie wolę szukać starszych i sprawdzonych jednostek.

Lukasy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 sty 2009, 11:02

Post autor: Lukasy » 01 sty 2009, 11:08

Witam was wszystkich nie chce zakladac nowego tematu wiec mam pytanie do was mam zamiar wlaśnie kupic a4 b7 i gre wchodza tylko silniki 2.5 2.7 i 3.0 ktory z tych silnikow mam wybrac zalezy mi na jak najmniejszej awaryjnosci i kosztach ekspluatacji odpadaja silniki 1.9 i 2.0
Ostatnio zmieniony 01 sty 2009, 11:25 przez Lukasy, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl