witam,
czy ktos ma zalany układ chłodzenia płynem G12 plus :?:
moze ktoś coś słyszał o nim dobrego lub złego :?:
[b3,b4] Płyn G12 plus
[b3,b4] Płyn G12 plus
Ostatnio zmieniony 11 paź 2012, 22:11 przez topgear68, łącznie zmieniany 1 raz.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
[B3/B4 benzyna pięć cylindrów] Wymiana płynu G12+
Czesc,
zwracam się z prośbą do posiadaczy pięciocylindrówek którzy już taką czynność wykonywali w swoich wozach o informację jak spuścić płyn chłodzący a potem jak z powrotem napełnić układ, gdyż czeka mnie wymiana chłodnicy bo ostatnio zauważyłem drobne pęknięcie na plastikowym grzbiecie chłodnicy koło tej mosiężnej sruby, wyciek nie jest tragiczny, jest znikomy na jałowym ale pod obciązeniem ciut sie już sączy płyn
jakie chłodnice polecacie?? z tego co mi wiadomo to na pierwszy wrzut audi dawało chłodnice BEHR ??
zwracam się z prośbą do posiadaczy pięciocylindrówek którzy już taką czynność wykonywali w swoich wozach o informację jak spuścić płyn chłodzący a potem jak z powrotem napełnić układ, gdyż czeka mnie wymiana chłodnicy bo ostatnio zauważyłem drobne pęknięcie na plastikowym grzbiecie chłodnicy koło tej mosiężnej sruby, wyciek nie jest tragiczny, jest znikomy na jałowym ale pod obciązeniem ciut sie już sączy płyn
jakie chłodnice polecacie?? z tego co mi wiadomo to na pierwszy wrzut audi dawało chłodnice BEHR ??
Ostatnio zmieniony 22 sty 2009, 18:44 przez xxtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego ze spuszczeniem płynu nie ma żadnej wielkiej filozofi robiłem wszystko na kanale ,odkręcasz osłonę silnika od dołu ,później od góry osłonę chłodnicy, i u dołu jak dobrze pamiętam stojąc do samochodu przodem to po prawej masz przewód odprowadzający płyn w obieg ,odkręć go i podstaw jakieś naczynie żeby mógł w nie zlecieć ale jak sie nie mylę to co do tej śrubki to nawet nie trzeba płynu spuszczać przecież i tak płyn chłodzący trzyma termostat na zimnym silniku
P.S
Nie za bardzo ten temat jakos mi pasuje tu
A propo wlewani plynu to wlewasz normalnie płyn do zbiorniczka odpalasz samochod i dajesz mu sie zagrzac i stopniowo bedziesz dolewal ten płyn aż w końcu poziom sie ureguluje,a w razie czego masz śrubke na przewodach od nagrzewnicy do odpowietszania
P.S
Nie za bardzo ten temat jakos mi pasuje tu
A propo wlewani plynu to wlewasz normalnie płyn do zbiorniczka odpalasz samochod i dajesz mu sie zagrzac i stopniowo bedziesz dolewal ten płyn aż w końcu poziom sie ureguluje,a w razie czego masz śrubke na przewodach od nagrzewnicy do odpowietszania
ok dzięki za info,
spuszczać płyn muszę ponieważ będę wymieniał chłodnice skuli tego małego pęknięcia które wyszło od miejsca gdzie jest ta mosiężna śruba wkręcona na grzbiecie chłodnicy (mam na myśli ten czarny plastik)
co do tematu to nie znalazlem innego miejsca by go zaszeregować jak tylko w dziale inne
spuszczać płyn muszę ponieważ będę wymieniał chłodnice skuli tego małego pęknięcia które wyszło od miejsca gdzie jest ta mosiężna śruba wkręcona na grzbiecie chłodnicy (mam na myśli ten czarny plastik)
co do tematu to nie znalazlem innego miejsca by go zaszeregować jak tylko w dziale inne