Wujek g. dobrze Ci podpowiada
[b4 abt] Potrzebne numery części.
podziękował Jutro zamawiam bo pękło mi to dziadostwo...
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
widziałem że się lekko pociło z miejsca dolegania do głowicy. To mówię dokręcę lekko:P no i jak dokręciłem to tak jak było mocowanie tak pękło dookoła śruby.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
dam radę teraz będzie nowy króciec z nowym oringiem więc dokręcać na siłę na pewno nie będę:P ewentualnie obserwował czy nic nie cieknie a jak co to się lekko dokręci :mrgreen:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
Tak się nie robi. Na początek sprawdź czy powierzchnia głowicy nie ma wżerów w miejscu montowania króćca. Jeśli są wżery to bez pasty uszczelniającej Reinzosil nie podchodź do tematu. Musisz dać pastę na króciec, potem na to nałożyć uszczelkę i i jeszcze pastę na uszczelkę. Dopiero potem przykręcasz to delikatnie do głowicy. Czekasz kilka godzin, dokrecasz ciut mocniej i odpalasz. Nie powinno być wycieków.ślepak pisze:dam radę teraz będzie nowy króciec z nowym oringiem więc dokręcać na siłę na pewno nie będę:P ewentualnie obserwował czy nic nie cieknie a jak co to się lekko dokręci :mrgreen:
Przy większych wżerach nie pomoże nowy o-ring i króciec (nawet z ASO).
damy radę:P do tego jeszcze poszedł się walić jeden przewód od układu chłodzenia ten przy obudowie filtra powietrza a akumulatorem.... widzę rewizja układu chłodzenia czeka. Ostatnio juz tylny króciec z głowicy od strony grodzi już wymieniłem
026121056k ;/
czas oczekiwania w Niemczech na przewód tydzień czasu.... w Polsce kilka sztuk od ręki w IC dostępne ;/;/;/;/ A nic innego nie wymyślę bo wąż już kilka razy widać był skracany i z racji tego że jest nad kolektorem to od temperatury rozpada się w rękach dosłownie... Ale i tak się cieszę że trasę z PL do D przetrzymał bo było by słabo.
a więc stało się :(:(
https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-wym ... htm#872547
026121056k ;/
czas oczekiwania w Niemczech na przewód tydzień czasu.... w Polsce kilka sztuk od ręki w IC dostępne ;/;/;/;/ A nic innego nie wymyślę bo wąż już kilka razy widać był skracany i z racji tego że jest nad kolektorem to od temperatury rozpada się w rękach dosłownie... Ale i tak się cieszę że trasę z PL do D przetrzymał bo było by słabo.
a więc stało się :(:(
https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-wym ... htm#872547
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm
było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga