Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 abt] Potrzebne numery części.

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 23 cze 2013, 11:23

Wujek g. dobrze Ci podpowiada
Obrazek
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 23 cze 2013, 15:44

podziękował :) Jutro zamawiam bo pękło mi to dziadostwo...
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 23 cze 2013, 16:28

ślepak pisze:podziękował :) Jutro zamawiam bo pękło mi to dziadostwo...
Jakim cudem pękło? przy demontażu?
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 23 cze 2013, 21:13

widziałem że się lekko pociło z miejsca dolegania do głowicy. To mówię dokręcę lekko:P no i jak dokręciłem to tak jak było mocowanie tak pękło dookoła śruby.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 23 cze 2013, 22:24

Czyli dokręcone było dobrze, a sam dodałeś za dużo od siebie :mrgreen: Pytanie czy nowy króciec dokręcasz na"czucie" i obserwujesz czy uszczelka nie będzie się pocić, czy znalazłeś może jakiś mądry poradnik, gdzie da się znaleźć wartości momentów, którymi to ustrojstwo trzeba przykręcić?
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 24 cze 2013, 12:34

dam radę :) teraz będzie nowy króciec z nowym oringiem więc dokręcać na siłę na pewno nie będę:P ewentualnie obserwował czy nic nie cieknie a jak co to się lekko dokręci :mrgreen:
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 26 cze 2013, 14:23

ślepak pisze:dam radę :) teraz będzie nowy króciec z nowym oringiem więc dokręcać na siłę na pewno nie będę:P ewentualnie obserwował czy nic nie cieknie a jak co to się lekko dokręci :mrgreen:
Tak się nie robi. Na początek sprawdź czy powierzchnia głowicy nie ma wżerów w miejscu montowania króćca. Jeśli są wżery to bez pasty uszczelniającej Reinzosil nie podchodź do tematu. Musisz dać pastę na króciec, potem na to nałożyć uszczelkę i i jeszcze pastę na uszczelkę. Dopiero potem przykręcasz to delikatnie do głowicy. Czekasz kilka godzin, dokrecasz ciut mocniej i odpalasz. Nie powinno być wycieków.

Przy większych wżerach nie pomoże nowy o-ring i króciec (nawet z ASO).

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 18 lip 2013, 22:04

damy radę:P do tego jeszcze poszedł się walić jeden przewód od układu chłodzenia ten przy obudowie filtra powietrza a akumulatorem.... widzę rewizja układu chłodzenia czeka. Ostatnio juz tylny króciec z głowicy od strony grodzi już wymieniłem :P


026121056k ;/


czas oczekiwania w Niemczech na przewód tydzień czasu.... w Polsce kilka sztuk od ręki w IC dostępne ;/;/;/;/ A nic innego nie wymyślę bo wąż już kilka razy widać był skracany i z racji tego że jest nad kolektorem to od temperatury rozpada się w rękach dosłownie... Ale i tak się cieszę że trasę z PL do D przetrzymał bo było by słabo.


a więc stało się :(:(:(

https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-wym ... htm#872547
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

Zablokowany

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga