Wujek g. dobrze Ci podpowiada
[b4 abt] Potrzebne numery części.
Tak się nie robi. Na początek sprawdź czy powierzchnia głowicy nie ma wżerów w miejscu montowania króćca. Jeśli są wżery to bez pasty uszczelniającej Reinzosil nie podchodź do tematu. Musisz dać pastę na króciec, potem na to nałożyć uszczelkę i i jeszcze pastę na uszczelkę. Dopiero potem przykręcasz to delikatnie do głowicy. Czekasz kilka godzin, dokrecasz ciut mocniej i odpalasz. Nie powinno być wycieków.ślepak pisze:dam radę teraz będzie nowy króciec z nowym oringiem więc dokręcać na siłę na pewno nie będę:P ewentualnie obserwował czy nic nie cieknie a jak co to się lekko dokręci :mrgreen:
Przy większych wżerach nie pomoże nowy o-ring i króciec (nawet z ASO).
damy radę:P do tego jeszcze poszedł się walić jeden przewód od układu chłodzenia ten przy obudowie filtra powietrza a akumulatorem.... widzę rewizja układu chłodzenia czeka. Ostatnio juz tylny króciec z głowicy od strony grodzi już wymieniłem
026121056k ;/
czas oczekiwania w Niemczech na przewód tydzień czasu.... w Polsce kilka sztuk od ręki w IC dostępne ;/;/;/;/ A nic innego nie wymyślę bo wąż już kilka razy widać był skracany i z racji tego że jest nad kolektorem to od temperatury rozpada się w rękach dosłownie... Ale i tak się cieszę że trasę z PL do D przetrzymał bo było by słabo.
a więc stało się :(:(
https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-wym ... htm#872547
026121056k ;/
czas oczekiwania w Niemczech na przewód tydzień czasu.... w Polsce kilka sztuk od ręki w IC dostępne ;/;/;/;/ A nic innego nie wymyślę bo wąż już kilka razy widać był skracany i z racji tego że jest nad kolektorem to od temperatury rozpada się w rękach dosłownie... Ale i tak się cieszę że trasę z PL do D przetrzymał bo było by słabo.
a więc stało się :(:(
https://audi80.pl/b4-20-abt-90km-wym ... htm#872547