Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Technika jazdy - drift

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
kyto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 07 lut 2007, 07:09
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: kyto » 22 paź 2009, 08:58

SIDNEY85 pisze:Drift to uslizg kol nic innego tylko szkoda mi to robic na asfalcie dlatego zrobilem to na piasku
lubie slepa wiare w mozliwosci wlasnego auta. ale nie oszukujmy sie, ze na asfalcie by nie pociagnal:) zreszta na piasku mial problemy jak widac

Awatar użytkownika
Romek1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 193
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:20
Lokalizacja: ok.Piotrków Tryb.

Post autor: Romek1983 » 22 paź 2009, 11:44

tu macie drift 4x4

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 22 paź 2009, 17:04

Panowie, zadne to odkrycie ale przeciez ladny slizg czteronapedem nie wyjdzie z samego gazu bo zawsze bedzie najpierw plug przodem a dopiero potem poslizg - jesli juz slizgac quattro to tylko wybijajac z toru 'manewrem skandynawskim' tak jak tutaj <ok>

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 22 paź 2009, 17:18

SIDNEY85, szczerze to myślałem ze quattro stać na wiecej... wrzuciłbyś coś lepszego
Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 17:41 przez Marcin19l, łącznie zmieniany 1 raz.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 22 paź 2009, 19:53

a ja kolege SIDNEY85 rozumiem ma quattro to czemu miałby go nie użyć <ok>
i rozumiem że silniczek w Compi to nie rakieta ;-) i popieram też
:arrow:
kyto pisze:Drift to uslizg kol nic innego tylko szkoda mi to robic na asfalcie dlatego zrobilem to na piasku
autko szosowe do jezdzenia a nie do wygłupów,
a kpl. opon kosztuje <ok>
ja juz jeden kpl. zużyłem :oops: prze bryku bryku po placyku...

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 22 paź 2009, 20:02

Po pierwsze szkoda auta na asfalt,dlatego pojechalem na duza plaze, a ze nie wyglada to na filmie super to juz nie moja winna pozniej latalem bokami przy 60 Km/h ale tego nie nakrecilem bo nie da sioe jechac i krecic szczegolnie w poslizgu.
Koniec tematu.

Awatar użytkownika
Romek1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 193
Rejestracja: 22 mar 2008, 13:20
Lokalizacja: ok.Piotrków Tryb.

Post autor: Romek1983 » 23 paź 2009, 19:20


Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 paź 2009, 19:47

SIDNEY85, krotko jezdzisz Compi, jeszcze sie nauczysz, a potem bedziesz szukal jak zrobic stala blokade DIFF zeby jej nie rozlaczalo przy 30km/h :mrgreen:

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 23 paź 2009, 21:05

To prawda Compi jezdze krotko ale ogolnie samochodami dlugo, a jak chcesz krecici baczki z zablokowanym dyfrem to prowadzi do jego zniszczenia na zakretach.
Powinienes to wiedziec <ok>

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 23 paź 2009, 21:08

Jak kręcisz na śniegu/piachu/mokrej nawierzchni to nie ma tragedii, co innego na suchym. Mimo wszystko nasze quattro na torsenie jest bardzo wytrzymałym układem przeniesienia napędu i sporo może znieść. Podstawą jest dobry olej w moście i skrzyni <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 paź 2009, 00:16

SIDNEY85 pisze: jak chcesz krecici baczki z zablokowanym dyfrem to prowadzi do jego zniszczenia na zakretach.
Powinienes to wiedziec
Wiem o tym kolego, nigdy bym tego nie zrobil na twardej nawierzchni ale na sniegu czy takim piasku gdy kola uslizguja lekko to torsenowi nic nie bedzie ;-) .

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 24 paź 2009, 04:45

ok no to sie wylancza blokada przy 30 km/h wiec jak chcesz zrobic drifta ???

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 paź 2009, 12:55

SIDNEY85, robiac tak zeby sie nie wylaczala przy 30km/h ;-) , kwestia jednego kabelka.
Zeby zrobic tak musisz miec spiety dyfer inaczej nie ma opcji, na poczatku filmiku jak jedzie slychac jak kolo przeskakuje po powierzchni przy skrecie.

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 24 paź 2009, 14:37

No faktycznie slychac tylko on ma w standardzie 230 koni w tym S4, ja mysle nad kupnem BMW E-30 i polatac sobie bokam i jak pomysl dojdzie do skutku zapodam fiklmik.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 paź 2009, 22:18

Hehe no ja nie mowie ze compi sie tak da zadymic, moze i jakos by sie dalo ale nie dal bym tak po dupie swojej maszynie, chodzilo mi o to ze zeby sie tak zakrecic na sniegu to bez spietego dufra sie nie da.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl