Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,0 ABK] Technika jazdy - jak wygrywac ?

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 10 cze 2007, 10:25

Doc pisze:Cie choroba, dlaczego producent nie wcisnał tego softu, ot durny jaki :mrgreen: Chyba, że bał się, że korby się pourywają :mrgreen:
jakoś jeżdżą z tymi softami po 200tyś. i nic im nie dolega (nie tylko 80-tki) a w toyocie to ci w salonie nawet polecą. ale to nie dział na taką rozmowe ;-) sorry za ot

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 10 cze 2007, 13:09

chlopaki macie racje. ABK nie nadaje sie do wyścigów taczkowata jest i niema co ukrywac ze problem jest nawet z teoretycznie słabszymi autami. masz racje doc jak troche pocisne to dolewke musze zrobic zreszta olej bierze i bez katowania:P ja na ogół jeżdze spokojnie diabeł we mnie wstępuje gdy ktos mnie prowokuje bo bardzo latwo mnie podpuścic a potem to juz tylko pisk opon i poszli szkocja hehe. dziekuje za wszystkie posty i serdecznie pozdrawiam fanów audi.

Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: klepa » 11 cze 2007, 10:34

Ja jak stoje na swiatlach i widze ze koles przygazuje to wiadomo o co biega i wtedy nie patrze na obr. tylko ciagne tyle na biegu az uslysze kiedy ziom obok go zmieni i jakies 2sek puzniej wbijam nastepny bieg o ile obrotomiez nie przekracza czer pola.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 11 cze 2007, 11:40

hmm to sie mozes przejechac bo jak trafisz na honde to wiedz ze on 2 moze krecic do 140 :) a wtedy ci silnik powie dowidzenia w audi

Awatar użytkownika
netes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 maja 2007, 18:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: netes » 15 lip 2007, 19:17

misiek440 pisze:hmm to sie mozes przejechac bo jak trafisz na honde to wiedz ze on 2 moze krecic do 140 :) a wtedy ci silnik powie dowidzenia w audi
Ale przecież napisał
o ile obrotomiez nie przekracza czer pola.
;)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 15 lip 2007, 19:21

ciągnij do maksymalnego mementu obrotowego dla daneo silnika i zmian bigu tak chyba najlepiej

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 15 lip 2007, 20:20

misiek440 pisze:ciągnij do maksymalnego mementu obrotowego dla daneo silnika i zmian bigu tak chyba najlepiej
bzdura

Awatar użytkownika
netes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 maja 2007, 18:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: netes » 15 lip 2007, 20:29

Skuciok ma rację, ABK ma maksymalny moment przy 3200obr - w tym momencie zmieniać bieg? Przecież to głupota. W zasadzie wypadałoby do chwili, w której krzywa momentu jest w miarę równa i nie spada gwałtownie. Do takich dywagacji polecam programik Car Test. Jest darmowy, tyle, że pod DOSa:)

Awatar użytkownika
jarekr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2007, 13:27
Lokalizacja: Niemcz

Post autor: jarekr » 15 lip 2007, 21:14

CO do zmiany biegów - najlepszy jest chyba ten zakres pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym, a maksymalną mocą - jak schodzi poniżej maksymalnego momentu -redukować, jak przekraacza maksymalną moc - podwyższać bieg...
A co do zetorów - dziś mnie zmobilizował do krótkiego wyścigu posiadacz Astry II 1,6 16v swoim głupim zachowaniem - zapasy wypadły akurat na trasie lekko pod górkę: odjechałem mu bez najmniejszego wysiłku, nie żyłując wcale "traktora"... Więc proszę z szacunkiem... :-P

terrmitt

Post autor: terrmitt » 31 sie 2007, 02:01

Ja mam ABK w automacie i jak mam deche na światłach to normalnie zmienia biegi przy ok. 4500obr a jak mam włączony tryb sport (rekomendowany dla szybszego śmigania :] ) to zmienia każdy bieg przy 5900 - 6000 obr ;=D oczywiście gaz non stop decha bo inaczej zmieni wczesniej.

sikor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 sie 2007, 07:31
Lokalizacja: kolo

Post autor: sikor » 10 wrz 2007, 10:20

jesli chodzi o wykorzystanie maxymalnego potencjalu silnika to rzeczywiscie miedzy maxem momentu a maxem mocy i w tym zakresie trzeba krecic zeby cos zdzialac


jesli o ten twoj wyscig jarekr to chyba przesadziles albo koles nie umial jezdzic bo jezdzilem astra z tym silnikiem i moje abt siada i twoj silniczek tez by raczej nic nie zrobil nawet biorac pod uwage dane techniczne mase przyspieszenie itd koles moze nie wiedzial jak obsluzyc 16v

pomimoi ze mam tylko 90 konikow tez nieraz sprubuje sie z jakims autkiem ale zazwyczaj licze na niewiedze konkurenta bo malo jest aut ktore mozna objechac tym silnikiem ostatnio z polonezem :cry: kumpla wystartowalem i przy 100 b yl za mna moze 2 gora 3 dlugosci samochodu az sie zdziwilem i wiem ze ratuje to swap bo inaczej nie ma co sie osmieszac sciganiem chodzby z sc 1.1 niestety taka jest prawda nasze niunki sa do spokojnej jazdy w zwyklych wersjach

Zablokowany

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga