Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,0 ABK] Technika jazdy - jak wygrywac ?

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

ABK przy jakich obrotach najlepiej zmienic bieg by wygrywac?

Post autor: grinch » 05 cze 2007, 18:35

Ej no chłopaki nie obrażajcie się za ten tekst. Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem chciałem powiedzieć właśnie to co kolega cobra iż auto świadczy o właścicielu nic pozatym.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 cze 2007, 18:35

AUDI_A6 pisze:Po co zmieniałeś silnik żeby mieć satysfakcje czy po to zeby niunia lepiej jezdizła? Chyba o to drugie więc pewnie i ty lubisz sobie przycisnąć samochodem więc nie wiem co Cię tak dziwi... w temacie..
... tylko i wyłącznie dla satysfakcji :lol: ;-)

... obawiam sie, że nie wystarczyło by Ci tych 140 ps(jeżeli w quattro) na 1,8T chodźby miało 150 ps ;-) pewnie zaraz mnie ktoś przygasi :lol: :mrgreen: :-o :-P :-D ;-) :-)

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 05 cze 2007, 19:21

nie tylko moc w aucie jest ważna:) ale i to w jaki sposób kierowca ją wykorzystuje:) :-D

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 05 cze 2007, 19:23

torre pisze: dzieki za wypowiedzi z wyjatkiem grinch który za bardzo sie napina jak baranie jaja:D. moze temat zabolal cie bo mozesz równac sie jedynie z 2 tłoczkowym kaszlaczkiem co na 1 gar niepali.
Hihi, ja też mam taki sprzęt co "może równać się z 2 tłoczkowym kaszlaczkiem z czego 1 nie pali" [aaz] ale narazie jakoś jedzie... i mimo iż mam 1 sprawny tłoczek to skuter Frania widzę daaaaaleko w tylnym lusterku :mrgreen: przynajmniej mniej spali niż Twój :-P

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 cze 2007, 19:30

cobra, proszę tylko nie Frania :-|

sorrki za off topic

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 05 cze 2007, 19:37

ja ja też mam taki sprzęt co jeden tłoczek w mim tylko działa..... od 47 lat :-D

Junaczek.... na mieście w korkach autami wszyscy stoją a ja śmigam :mrgreen:
jeden tłoczek nie jest zły....

aż sie przypomina dowcip w autobusie.... pani mówi: uf jaki tłok... gościu za nią: to nie tłok to mój ;-)

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 06 cze 2007, 20:50

foxbat dzieki za rady . przy nastepnej okazji spróbuje wykrzesac z mojej furmanki co fabryka dała:) pozdrawiam i zycze co niektórym więcej luzu. bo auto jest dla nas a nie my dla auta..

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 07 cze 2007, 11:37

torre, jak dlamnie to najlepiej sie jeżdzi tak od 3000- do 5000 potem to tylko juz max moc momentu brak wiec juz żadna przyjemnośc :-D

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 09 cze 2007, 11:05

jak tak przycisnąć to ok 6000obr/min ! :-P

Awatar użytkownika
torre
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 20 mar 2007, 10:56
Lokalizacja: Żary / Gloucester

Post autor: torre » 09 cze 2007, 17:34

ja zauwazylem ze tak od 5500 do 6000 to juz niema takiego ciągu

Radek5V
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 208
Rejestracja: 02 mar 2007, 18:08

Post autor: Radek5V » 09 cze 2007, 21:08

Zgadzam się, u mnie przyrost mocy najbardziej jest odczuwalny od 3000-5500 obr/min, powyżej to już nie potrzebne katowanie niuni. Posiadam ciężką nogę ale w żaden sposób nie koliduje mi to z dbaniem i picowaniem swojej niuni. Pozdrawiam! ;-)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 09 cze 2007, 21:34

torre, uważaj bo ukręcisz te ABK to nie są motory do ciskania po 6k obr.
Zrób sobei taki teścik. Sprawdz stan oliwy i pociskaj nia cały dzien tak po mieście a rano zobacz znowu stan oliwy ;-)
ABK to nie demon czerwonych swiateł, ale jak już stryjenka chce dawac ognia to do 5000 wiecej nie ma sensu bo auto stoi, lukaj moment.

Powiem więcej. Dzisiaj ciężko nie dostać w dupę spod świateł. Nowe auta lepiej się kręcą nawet jakieś tam renówki, srówki. ABK to toczydło, fakt troszke lepsze niż ABT czy zetory na ropę ( pzdr kobra heheheh )

Zeby B4 poświrować trzeba mieć zajoba jak Franek i włożyć nowy motor, albo kupic 2.6 - 2.8

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 09 cze 2007, 23:13

Doc pisze:czy zetory na ropę ( pzdr kobra heheheh )
w zetora wciskasz softa i ABK zostaje na światłach, zresztą biorąc pod uwagę stan większości tych motorów, to i bez softa zostaje ;-)

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 10 cze 2007, 00:54

PawelG pisze:w zetora wciskasz softa i ABK zostaje na światłach,
Cie choroba, dlaczego producent nie wcisnał tego softu, ot durny jaki :mrgreen: Chyba, że bał się, że korby się pourywają :mrgreen:
PawelG pisze:zresztą biorąc pod uwagę stan większości tych motorów, to i bez softa zostaje ;-)
Wszystkie miałeś przyjemnośc zbadać. Tylko pozazdrościć ;-) :mrgreen:
Zetory wkładali od 2000 roku a ABK od 76 ? ;-) :mrgreen:

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 10 cze 2007, 09:35

Jak już było wcześniej napisane najlepiej ciągnie od 3tyś obr\min szczególnie fajny efekt jest gdy się jedzie na małej przepustnicy a przy 3 tyś wchodzi się na 2 przepustnice :mrgreen: :-D powyżej 5,5 tyś obrotów nie czuje strasznego spadku mocy ale szkoda jest kręcić silnik powyżej 6 tyś skoro tam i tak już nie ma takiego dużego momentu... Jak Torre wcześniej napisał ważne jest jak się tą moc wykorzystuje... Pamiętam jak na takim małym wałbrzyskim zlociku pan w niebieskim seicento pozamiatał wszystkich... :-/ A wcale takie powolne autka tam nie były... zmiótł mazdę 323, forda fieste, scorpio 2.9 w automacie :shock: przytarł też nosa 112 konnej 80 z gazem :evil: Szkoda że wtedy miałem jeszcze B2-jke... :-P

Zablokowany

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga