[B4 2,0 ABK] Technika jazdy - jak wygrywac ?
ABK przy jakich obrotach najlepiej zmienic bieg by wygrywac?
Ej no chłopaki nie obrażajcie się za ten tekst. Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem chciałem powiedzieć właśnie to co kolega cobra iż auto świadczy o właścicielu nic pozatym.
... tylko i wyłącznie dla satysfakcji :lol:AUDI_A6 pisze:Po co zmieniałeś silnik żeby mieć satysfakcje czy po to zeby niunia lepiej jezdizła? Chyba o to drugie więc pewnie i ty lubisz sobie przycisnąć samochodem więc nie wiem co Cię tak dziwi... w temacie..
... obawiam sie, że nie wystarczyło by Ci tych 140 ps(jeżeli w quattro) na 1,8T chodźby miało 150 ps pewnie zaraz mnie ktoś przygasi :lol: :mrgreen: :-o
Hihi, ja też mam taki sprzęt co "może równać się z 2 tłoczkowym kaszlaczkiem z czego 1 nie pali" [aaz] ale narazie jakoś jedzie... i mimo iż mam 1 sprawny tłoczek to skuter Frania widzę daaaaaleko w tylnym lusterku :mrgreen: przynajmniej mniej spali niż Twójtorre pisze: dzieki za wypowiedzi z wyjatkiem grinch który za bardzo sie napina jak baranie jaja:D. moze temat zabolal cie bo mozesz równac sie jedynie z 2 tłoczkowym kaszlaczkiem co na 1 gar niepali.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
torre, uważaj bo ukręcisz te ABK to nie są motory do ciskania po 6k obr.
Zrób sobei taki teścik. Sprawdz stan oliwy i pociskaj nia cały dzien tak po mieście a rano zobacz znowu stan oliwy
ABK to nie demon czerwonych swiateł, ale jak już stryjenka chce dawac ognia to do 5000 wiecej nie ma sensu bo auto stoi, lukaj moment.
Powiem więcej. Dzisiaj ciężko nie dostać w dupę spod świateł. Nowe auta lepiej się kręcą nawet jakieś tam renówki, srówki. ABK to toczydło, fakt troszke lepsze niż ABT czy zetory na ropę ( pzdr kobra heheheh )
Zeby B4 poświrować trzeba mieć zajoba jak Franek i włożyć nowy motor, albo kupic 2.6 - 2.8
Zrób sobei taki teścik. Sprawdz stan oliwy i pociskaj nia cały dzien tak po mieście a rano zobacz znowu stan oliwy
ABK to nie demon czerwonych swiateł, ale jak już stryjenka chce dawac ognia to do 5000 wiecej nie ma sensu bo auto stoi, lukaj moment.
Powiem więcej. Dzisiaj ciężko nie dostać w dupę spod świateł. Nowe auta lepiej się kręcą nawet jakieś tam renówki, srówki. ABK to toczydło, fakt troszke lepsze niż ABT czy zetory na ropę ( pzdr kobra heheheh )
Zeby B4 poświrować trzeba mieć zajoba jak Franek i włożyć nowy motor, albo kupic 2.6 - 2.8
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Cie choroba, dlaczego producent nie wcisnał tego softu, ot durny jaki :mrgreen: Chyba, że bał się, że korby się pourywają :mrgreen:PawelG pisze:w zetora wciskasz softa i ABK zostaje na światłach,
Wszystkie miałeś przyjemnośc zbadać. Tylko pozazdrościć :mrgreen:PawelG pisze:zresztą biorąc pod uwagę stan większości tych motorów, to i bez softa zostaje
Zetory wkładali od 2000 roku a ABK od 76 ? :mrgreen:
Jak już było wcześniej napisane najlepiej ciągnie od 3tyś obr\min szczególnie fajny efekt jest gdy się jedzie na małej przepustnicy a przy 3 tyś wchodzi się na 2 przepustnice :mrgreen: powyżej 5,5 tyś obrotów nie czuje strasznego spadku mocy ale szkoda jest kręcić silnik powyżej 6 tyś skoro tam i tak już nie ma takiego dużego momentu... Jak Torre wcześniej napisał ważne jest jak się tą moc wykorzystuje... Pamiętam jak na takim małym wałbrzyskim zlociku pan w niebieskim seicento pozamiatał wszystkich... A wcale takie powolne autka tam nie były... zmiótł mazdę 323, forda fieste, scorpio 2.9 w automacie :shock: przytarł też nosa 112 konnej 80 z gazem :evil: Szkoda że wtedy miałem jeszcze B2-jke...