jakoś jeżdżą z tymi softami po 200tyś. i nic im nie dolega (nie tylko 80-tki) a w toyocie to ci w salonie nawet polecą. ale to nie dział na taką rozmowe sorry za otDoc pisze:Cie choroba, dlaczego producent nie wcisnał tego softu, ot durny jaki :mrgreen: Chyba, że bał się, że korby się pourywają :mrgreen:
[B4 2,0 ABK] Technika jazdy - jak wygrywac ?
chlopaki macie racje. ABK nie nadaje sie do wyścigów taczkowata jest i niema co ukrywac ze problem jest nawet z teoretycznie słabszymi autami. masz racje doc jak troche pocisne to dolewke musze zrobic zreszta olej bierze i bez katowania:P ja na ogół jeżdze spokojnie diabeł we mnie wstępuje gdy ktos mnie prowokuje bo bardzo latwo mnie podpuścic a potem to juz tylko pisk opon i poszli szkocja hehe. dziekuje za wszystkie posty i serdecznie pozdrawiam fanów audi.
Skuciok ma rację, ABK ma maksymalny moment przy 3200obr - w tym momencie zmieniać bieg? Przecież to głupota. W zasadzie wypadałoby do chwili, w której krzywa momentu jest w miarę równa i nie spada gwałtownie. Do takich dywagacji polecam programik Car Test. Jest darmowy, tyle, że pod DOSa:)
CO do zmiany biegów - najlepszy jest chyba ten zakres pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym, a maksymalną mocą - jak schodzi poniżej maksymalnego momentu -redukować, jak przekraacza maksymalną moc - podwyższać bieg...
A co do zetorów - dziś mnie zmobilizował do krótkiego wyścigu posiadacz Astry II 1,6 16v swoim głupim zachowaniem - zapasy wypadły akurat na trasie lekko pod górkę: odjechałem mu bez najmniejszego wysiłku, nie żyłując wcale "traktora"... Więc proszę z szacunkiem...
A co do zetorów - dziś mnie zmobilizował do krótkiego wyścigu posiadacz Astry II 1,6 16v swoim głupim zachowaniem - zapasy wypadły akurat na trasie lekko pod górkę: odjechałem mu bez najmniejszego wysiłku, nie żyłując wcale "traktora"... Więc proszę z szacunkiem...
jesli chodzi o wykorzystanie maxymalnego potencjalu silnika to rzeczywiscie miedzy maxem momentu a maxem mocy i w tym zakresie trzeba krecic zeby cos zdzialac
jesli o ten twoj wyscig jarekr to chyba przesadziles albo koles nie umial jezdzic bo jezdzilem astra z tym silnikiem i moje abt siada i twoj silniczek tez by raczej nic nie zrobil nawet biorac pod uwage dane techniczne mase przyspieszenie itd koles moze nie wiedzial jak obsluzyc 16v
pomimoi ze mam tylko 90 konikow tez nieraz sprubuje sie z jakims autkiem ale zazwyczaj licze na niewiedze konkurenta bo malo jest aut ktore mozna objechac tym silnikiem ostatnio z polonezem :cry: kumpla wystartowalem i przy 100 b yl za mna moze 2 gora 3 dlugosci samochodu az sie zdziwilem i wiem ze ratuje to swap bo inaczej nie ma co sie osmieszac sciganiem chodzby z sc 1.1 niestety taka jest prawda nasze niunki sa do spokojnej jazdy w zwyklych wersjach
jesli o ten twoj wyscig jarekr to chyba przesadziles albo koles nie umial jezdzic bo jezdzilem astra z tym silnikiem i moje abt siada i twoj silniczek tez by raczej nic nie zrobil nawet biorac pod uwage dane techniczne mase przyspieszenie itd koles moze nie wiedzial jak obsluzyc 16v
pomimoi ze mam tylko 90 konikow tez nieraz sprubuje sie z jakims autkiem ale zazwyczaj licze na niewiedze konkurenta bo malo jest aut ktore mozna objechac tym silnikiem ostatnio z polonezem :cry: kumpla wystartowalem i przy 100 b yl za mna moze 2 gora 3 dlugosci samochodu az sie zdziwilem i wiem ze ratuje to swap bo inaczej nie ma co sie osmieszac sciganiem chodzby z sc 1.1 niestety taka jest prawda nasze niunki sa do spokojnej jazdy w zwyklych wersjach