[B4 TDI] VAG, czy warto?
[B4 TDI] VAG, czy warto?
Witam
Mam takie pytanie, czy osoba ktora kompletnie sie nie zna na samochodach po zakupie urzadzonka dzieki ktoremu da sie podlaczyc auto pod komputer bedzie w stanie ocenic czy jest wszystko ok? Chodzi mi tylko i wylacznie o kontrolowanie stanu silnika. Czytalem gdzies na forum ze VAG obok odczytu wartosci silnika posiada tez wartosci ktore sa odpowiednie dla danego silnika i dzieki temu mozna porownac czy jest wszystko ok.
Mam takie pytanie, czy osoba ktora kompletnie sie nie zna na samochodach po zakupie urzadzonka dzieki ktoremu da sie podlaczyc auto pod komputer bedzie w stanie ocenic czy jest wszystko ok? Chodzi mi tylko i wylacznie o kontrolowanie stanu silnika. Czytalem gdzies na forum ze VAG obok odczytu wartosci silnika posiada tez wartosci ktore sa odpowiednie dla danego silnika i dzieki temu mozna porownac czy jest wszystko ok.
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Osoba która się nie zna napewno nie wywnioskuje za dużo, ale od tego są m.in. fora żeby zaczerpnąć potrzebnych informacji. Urządzonko napewno przydatne i szybko się zwróci wystarczy trochę tylko poczytać co oznaczają dane wartości w poszczególnych tabelach/polach. Ogólnie warto zainwestowć, i pokasować błędy
Na pewno warto zainwestować w VAGa…mi dzisiaj właśnie przyszedł z Polski VAG COM marki Viaken(koszt 140zł w tym wtyczka OBD i dwie jeszcze jakieś inne, zapomniałem jak się zwają, gniazdo kolejne 20zł)…jak na razie to nie mogę narzekać…udało mi się skasować błędy u ojca w samochodzie(a4 2,0) i ma zaoszczędzone już ok. 50 euro(takie ceny tutaj są za diagnozę)…
…zamówiłem dla siebie także gniazdo OBD2, do tego potrzebne jest poprowadzenie plusa, minusa oraz Linki K(zielona)…gniazdo zamontowałem sobie w miejscu popielniczki(jestem niepalący)…i w każdej chwili mogę zdiagnozować samochód…polecam
P.s. Viaken działa tylko oprogramowaniach starszych niż 409.1 US… żadna nowsza wersja mi jeszcze nie zadziałała(błąd podczas wyszukiwania interfejsu)…
Fotki z Rezania gniazda OBD2
[ Dodano: 2007-04-23, 23:24 ]
…zamówiłem dla siebie także gniazdo OBD2, do tego potrzebne jest poprowadzenie plusa, minusa oraz Linki K(zielona)…gniazdo zamontowałem sobie w miejscu popielniczki(jestem niepalący)…i w każdej chwili mogę zdiagnozować samochód…polecam
P.s. Viaken działa tylko oprogramowaniach starszych niż 409.1 US… żadna nowsza wersja mi jeszcze nie zadziałała(błąd podczas wyszukiwania interfejsu)…
Fotki z Rezania gniazda OBD2
[ Dodano: 2007-04-23, 23:24 ]
powinno dać się podepnąć, potrzebne są dwie Linie: Linia K i Linia L, dodatkowo Plus i Minus jeśli pisze bzdury to niech mnie ktos poprawi :oops:MAKLER pisze:A jak to jest z silnikami 1Z z 92 roku? Podobno sa jakies problemy, da sie to jakos rozwiazac?
Witam,jestem nowym uzytkownikiem i mam pytanko.Posiadam od niedawna audi B4 1.9 TDI i zauwazylem mała usterke,mianowicie wskazowka predkosciomierza zacina sie od 100km/h do 140km/h przeskakujac co 20km,do setki w miare plynnie.czytalem cos o zimnych lutach i kostce na skrzyni.Moze ktos pomoc? Z gory dzieki
zerknij na strone viaken.pl interfejs dla Twojego autka to odb I. Oni mają też aukcje na allegro.colorumia pisze:Witam możne ktoś poleci jaki będzie pasował VAG do silnika 1Z na Boschu 1993r.? moze ktoś kupił na allegro i jest godzien polecenia w rozsądnej cenie ...
[ Dodano: 2009-06-04, 23:28 ]
kolego Twójk problem nie pasuje do tego tematu. Jest wiele innych tematów i licznikach. Podepnij się pod któryś z nich.Jacuchaa pisze:Witam,jestem nowym uzytkownikiem i mam pytanko.Posiadam od niedawna audi B4 1.9 TDI i zauwazylem mała usterke,mianowicie wskazowka predkosciomierza zacina sie od 100km/h do 140km/h przeskakujac co 20km,do setki w miare plynnie.czytalem cos o zimnych lutach i kostce na skrzyni.Moze ktos pomoc? Z gory dzieki
Czy orientuje się ktoś może czy VAG będzie odpowiednio działał z B3 1.8 S 88r.? Od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka check engine. Jeździłem do paru mechanikach - jedni nie mają VAG-a, a inni mówią że nie warto bo za stary samochód i krzyczą za to 50zł (z takim nastawieniem wolę mu tego nie zlecać). Pomyślałem, że może warto kupić taki najtańszy kabelek na USB.
PS. Gdzie jest gniazdo do podłączenia VAG-a? :lol:
PS. Gdzie jest gniazdo do podłączenia VAG-a? :lol:
Krys1994 w jakim celu mam włożyć bezpiecznik w pompę paliwa i co przez to rozumiesz? Czyli żeby poznać co jest zepsute muszę coś wybłyskać? Jak to zrobić? Ma ktoś jakieś przydatne linki?
Dlaczego podłączenie pod VAG nic nie da? Jeżeli jest on tam zainstalowany to do czegoś służy. Nawet błędów nie sczyta VAG-iem?
Dlaczego podłączenie pod VAG nic nie da? Jeżeli jest on tam zainstalowany to do czegoś służy. Nawet błędów nie sczyta VAG-iem?
Bezpiecznik wkładasz po to aby wybłyskać kody błyskowe i sprawdzić co jest uszkodzone.
Musisz odpalić silnik i zostawić na biegu jałowym, włożyć bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa i po 5 sekundach go wyjąc i sprawdzić co wybłyśnie kontrolka check engine.
https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... htm#424314
Musisz odpalić silnik i zostawić na biegu jałowym, włożyć bezpiecznik w przekaźnik pompy paliwa i po 5 sekundach go wyjąc i sprawdzić co wybłyśnie kontrolka check engine.
https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... htm#424314
Podłączenie pod VAG-a nic nie da ponieważ nie masz komputera tylko sterownik silnika.grzesiu88 pisze:Dlaczego podłączenie pod VAG nic nie da? Jeżeli jest on tam zainstalowany to do czegoś służy. Nawet błędów nie sczyta VAG-iem?