Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Warsztaty sprawdzone i polecane przez klientów audi80

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 20 kwie 2013, 15:39

tomek83 pisze:
Myciej pisze:Kurde panowie jezeli ktos uwaza mechanikow za zlodzieji i alkoholikow to kto mu broni bierz narzedzia i rob sam i wtedy zobaczymy jakis kto jest cfaniak.
Moje zdanie jest takie, że jeśli ktoś chce oszczędzić i zrobić sam, to i tak musi zainwestować pieniądze w narzędzia, przyrządy, choćby jakiś stary laptop z interfejsem na którym ruszy VAG-Com itp, do tego trzeba zainwestować sporo czasu na dokształcenie się, poczytanie.

Dodać należy że są i tacy co nawet młotek zepsują i lepiej nic bardziej skomplikowanego im do rąk nie dawać. ;-)

Jesli jednak ktoś nie chce robić w/w to powinien nie marudzić że dlaczego wymiana łożyska kosztowała go 60zł, a nie 20zł :-?
W zupelności się z Tobą zgadzam... Są ludzie którzy wszystko by chcieli zrobic ale nie płacic za robote. ja nie ukrywam , że tak jak tu kolega napisał odnośnie np. łożyska - ja za mniej niż 60 zł bym tego nie zrobił bo bym poniżył samego siebie... Nie po to się uczyłem mechaniki przez tyle lat , nabierałem praktyki i chłonąłem ogromne masy wiedzy , żeby przyjechał ktoś samochodem , kto się na tym nie zna i jeszcze marudził , że 60 zł to za dużo za wymiane łożyska... Jednak chciałbym takich ludzi oświecic , że w tą cene wchodzi:
- moja zdobyta wiedza - gdzie co i jak odkręcic zeby było dobrze
- mój czas - a jak każdy wie - czas to pieniądz
- moje narzędzia , których raczej nie dostałem za darmo od św. mikołaja <ok>, więc też muszą na siebie zarobic
- prasa hydraulicza , która też mało nie kosztuje a wydac na nią trzeba było, żeby na siebie zarabiała
- zużyty prąd podczas naprawy
- różne penetrusy , miedziaki itp.

Podsumowując - lepiej chyba takiemu człowiekowi zapłacic te 60zł bez marudzenia bo to naprawde nie są wygórowane kwoty... <ok>

Awatar użytkownika
arthur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: krakow
Kontakt:

Post autor: arthur » 20 kwie 2013, 19:56

Jeszcze jest jedna kwestia, montujac nowe czesci w warsztacie klient dostaje gwarancje na dana czesc i na usluge, a jak rozleci sie super stara piasta za 20pln za miesiac to co? trzeba wtedy kolejny raz placic a czesto takie zabaly koncza sie dwa razy drozej.

PiotrekAvant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 kwie 2013, 14:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotrekAvant » 23 kwie 2013, 14:47

Hej, z uwagi iż od roku znajduje się poza zasiegiem mojego mechanika i poza dostępem do kanału , byłem zmuszony skorzystać z usług "zaufanego" mechanika - efekt po wymianie kloców i tarcz - tył, przód - brak hamowania oraz ułamany krucieć od pompki podcisnieniowej / pedał miękki jak wata - hamowanie na poziomie żadnych "prawie" .
Prośba o kontakt do osoby która zaopiekuje się na pare dni autem Warszawa - Ursynów- do wymiany tuleje belki tylnej oraz zrobienie tego hamowania - być może problem w serwo lub tylko w braku ciśnienia (a za pól roku wymiana paska).

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 27 kwie 2013, 14:43

Polecam warsztat PERFECT AUTO Krzysztof Ryfczyński w Otwocku. To pasjonat audi, posiadał już nie jedno audi i doświadczenia ma dużo. Nie jedna osoba z naszego forum poznała go z mojego polecenia i od tamtej pory są stałymi klientami. Ja również zaliczam się do tej grupy :)

05-400 Otwock
ul. Łukasińskiego 23

tel. kom. 791 995 121

Awatar użytkownika
audibordo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 05 sty 2013, 18:50
Lokalizacja: bedzin/slaskie

Post autor: audibordo » 29 maja 2013, 07:37

Troszkę odświeze temat
Ten gosc wskrzesił już 3 moje kruszynki troche marudny ale daje radę nie tylko z naszymi pierśceniami , a jak trzeba też wymieni.Zauważyłem że dobrym piwem nie pogardzi co wiżąe się z delikatną możliwością negocjacii ceny wyjściowej za usługę.Ciężko tam trafić bo po drodze sa jeszcze 3 inne warsztaty
http://autorafi.manifo.com/
Adres:

ul.Polna 7
42-500 Będzin
kom. + 48 500138975
nie zapomnij powołać się na nasz portal

koal1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:10

Post autor: koal1 » 15 wrz 2013, 15:36

Witam,
Mam do Was pytanie zwłaszcza do innych mechaników. Czy mam niepotrzebne wątpliwości ? Czy zostałem naciągnięty?
Trafiłem wczoraj na akcję darmowego badania geometrii do firmy MAKULSKI w Pile. Wyszło, że trzeba coś poprawić. Koszt ustawienia kątów 60 pln, jeśli potem trzeba będzie ustawić zbieżność to dodatkowo 80 pln. Czyli maks 140 pln. Po spędzeniu całej soboty w warsztacie wystawiono mi rachunek 291 pln brutto:
- 60 pln regulacja i kontrola zbieżności.
- 35 pln końcówka drążka(byłą dobra ale zszedł gwint podczas odkręcania)
- 56 pln dwie śruby regulacyjne, bo z jednej zszedł jeden gwint podczas rozkręcania)
- 140 pln "Rozruszanie drążka kierowniczego"
Czy taka sytuacja jest normalna? Czy przy regulacji zbieżności płaci się jeszcze dwa razy tyle za rozruszanie drążka? O takim koszcie nie zostałem uprzedzony. Zwłaszcza jeśli owe rozruszanie przeżyła tylko jedna końcówka, zaś za drugą i śruby regulacyjne i tak muszę płacić za nowe? (szczęście, że części do tego auta są takie tanie).

Poradźcie proszę co byście zrobili. I tak muszę jeszcze pojechać dopłacić resztę.
Było:
Mercedes E Avantgarde W210, 240 V6, LPG, 99r.
Obecnie:
Audi 80, 2.0, 90KM, ABT, LPG, 93r.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 15 wrz 2013, 16:56

no to ci zrobili za niezle free masakra za rozruszanie ladna sume przytulili nie powiem w kazdym praktycznie aucie zapiekaja sie ale przy rozruszania tego to jest zadna praca i napewno nie za taka cene.Kazdy ma swoje ceny ale dla mnie to troche przeginka

[ Dodano: 2013-09-15, 17:06 ]
wiedzmin pisze:jeśli moge cos dodać od siebie -Każdy mechanik to złodziej :)

Autka te nie sa jakoś specjalnie skomplikowane ,dlatego warto zapytać a potem zrobić samemu :)
stary wpis ale głowa boli jak sie czyta takie bzdury, nie kazdy potrafi zrobic nawet jak mu ktos wytlumaczy nie kazdy ma warunki i nie kazdego stac na dlubanie samemu bo chyba kazdy kto mysli wie ze jak czegos nie robil bedzie musial ,poświecic wiecej czasu by naprawil auto przy czym nie ma pewnosci ze sobie poradzi lub bedzie mial czym to zrobic.
Druga kwestia to czas, nie u jednego bylem gdzie zwalnial sie z pracy by dlubac i naprawic i puzniej zadowolony ze naprawil ale nie bral pod uwage ze ma w pracy dniówkę w plecy

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 15 wrz 2013, 20:14

koal1, zrobili Cię na maksa w ciu....a. Rozruszanie drążka jest w cenie geometrii (80zł), do ustawienia kątów nie 3ba wcale odkręcać końcówek, a jedynie popuścić nakrętki mocujące sworzeń wahacza. Jeśli pajace uwalili gwint (choć nie wiem jak to jest możliwe przy odkręcaniu) to powinni zrobić to na własny koszt. Naciągneli Cię, że hej. Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-09-15, 20:17 ]
Moja rada to nie płać. Auto Ci wydać muszą. A sprawę najlepiej do sądu jak Ci się chce walczyć.
OOOO Cztery pierścienie, robią wrażenie

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 15 wrz 2013, 20:59

To może ja podpowiem który warsztat omijać szerokim łukiem a mianowicie "ROZENBAUM" w Świerklańcu. Trafiłem tam ostatnio bo szukałem warsztatu który wymieni płyn hamulcowy urządzeniem podciśnieniowym (sprzęgło, abs) czasowo nie miałem kiedy się tym zająć. A więc maszynę mają ale pojęcia najmniejszego. Gość założył mi wężyk na odpowietrznik wysprzęglika i włączył sprzęt bez poluzowania odpowietrznika ! A jak już go później poluzował bo zwróciłem uwagę że wężyk jak pusty był tak jest, to na do widzenia nie żałował mi płynu- poulewał mi pod maską jakby miał "marchwiane łapy" a w zbiorniczku płynu nalał pod korek twierdząc że TAK MA BYĆ ! :shock: Gdybym wiedziałjak to będezie wyglądać to wolałbym dzień wolnego w pracy wziąźć i na spokojnie się tym samemu zająć...
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 15 wrz 2013, 21:15

M4teusz, wyciągnij nadmiar strzykawką <ok>
And on the seventh day God created... Audi 80.
Obrazek

koal1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 15 wrz 2013, 14:10

Post autor: koal1 » 15 wrz 2013, 21:51

tomek1982 i Patrique - Dzięki za Wasze opinie. Też mi się tak wydaje, że przegięcie, ale nie chciałem "bić piany" (ponownie, bo Pani w kasie już miała pełne uszy). Każdy warsztat też musi na siebie zarobić. Już mniejsza o śruby i końcówkę, które nie przeżyły "rozruszania". Jednak samej pozycji "rozruszania drążka" ani jej kwoty - nie mogę zrozumieć - z której strony bym na to nie patrzył.
Jeśli ktoś jeszcze z forum, doda coś od Siebie zanim wybiorę się z powrotem do Makulskich, będę wdzięczny.
Było:
Mercedes E Avantgarde W210, 240 V6, LPG, 99r.
Obecnie:
Audi 80, 2.0, 90KM, ABT, LPG, 93r.

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 16 wrz 2013, 08:34

szaakaal tak też zrobiłem ale szarego człowieka który nie zwróciłby uwagi ładnie by urządzili... Ciekaw jestem czy oleju leją też pod korek :lol:
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 16 wrz 2013, 11:35

wiedzmin pisze:jeśli moge cos dodać od siebie -Każdy mechanik to złodziej :)

Autka te nie sa jakoś specjalnie skomplikowane ,dlatego warto zapytać a potem zrobić samemu :)
w takim razie powinni pozamykac w wiezięniu wszystkich mechaników i naprawiajacie sobie sami swoje samochody przed blokiem za pomocą młotka po dziadku ( "przyniesionego" z pracy za komuny), śrubokręta z tesco i podnośnika z biedronki ;-) Tylko wcześniej nie zapomnij założyc tematu na forum pt "koledzy pomóżcie - coś mi stuka, co to może być i jak to naprawić" <piwo>

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 16 wrz 2013, 12:58

duo, <ok> Ubawiłem się, że hej :mrgreen: . Niestety napisałeś bolesną prawdę o tym młotku i pozostałym professional equipment :-P .

Panowie prawda jest taka, że jedni leczą ludzi, drudzy piszą książki, inni zaś naprawiają samochody.. nie można znać się na wszystkim. Takie rzeczy to tylko w filmie 'Borat' "..a tutaj mieszka Muhtar Sakanow mechanik i usuwacz ciąż" :shock:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 16 wrz 2013, 14:18

Patrique pisze:duo Niestety napisałeś bolesną prawdę o tym młotku
Pamiętaj synku, że nie wolno kraść :!: jak Ci coś będzie potrzeba to tatuś przyniesie z pracy ... :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga