Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] Podrzebne mocne sprzęgło- ma wytrzymać 180KM i 380NM

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[b4 1z] Podrzebne mocne sprzęgło- ma wytrzymać 180KM i 380NM

Post autor: rafal102 » 02 cze 2010, 19:55

Panowie jestem posiadaczem passata B5 w którym niestety jest sprzęgło dwumasowae. Z moich dotychczasowych informacji dowiedziałem się, że sprzęgło z silnika 1Z na jednomasie bez problemu pasuje do Passata. Ale teraz potrzebuje sprzęgło do 1Z które wytrzyma duże moce rzędu 180KM 380NM i teraz prośba do was co byście poradzili.. ??

Na przyszłość proszę strosować tagi oraz tytułować wątki zgodnie z regulaminem (aby tytuł streszczał istotę problemu).

Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 20:54 przez rafal102, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 03 cze 2010, 11:53

rafal102, wydaje mi się że Radzikowski by coś Ci wykombinował.Dużo osób robi u niego spieki i inne mocne sprzęgła.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 cze 2010, 20:06

w zupelnosci wystarczy ze kupisz komplet Sachs sport. Da rade najmocniejsze co wejdzie to sprzeglo od VR6 plus tarcza Sachs sport.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 03 cze 2010, 21:03

to sprzęgło od V6 pasują do diesla 1.9..?? Jest to to samo..??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 cze 2010, 22:44

VR6 to nie V6 :-D poszukujesz najmocniejszego sprzeglo o srednicy 228mm :-P
chociaz z doswiadczenia wiem ze da rade spokojnie zestaw z ace 2.0 16v czyli 1Z dedykowany przez sachsa koszt kolo 500pln tarcza plus docisk.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 cze 2010, 09:51

Od VR6 nie bedzie pasowac bo ma inna liczbe zebów na tarczy, zakładaj od ACE i bedzie dobrze, do tego mocniejsze przeguby.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 04 cze 2010, 10:59

Właśnie o to chodzi bo jak od VR6 to nie pasuję mają inną ilość zębów. Od VR6 zakładają sprzęgło do silników położonych poprzecznie. Po długości jest inna bajka.. :(

Myślałem, żeby kupić komplet sprzęgła od 1Z i oddać do Radzikowskiego, żeby je wzmocnił.\

a B4 V6 2.8 jakie mają sprzęgła..??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 04 cze 2010, 11:06

V6 ma 240mm i nie podejdzie. chociaz mozna wyrzezbic zestaw z zamach 1z docisk z v6 lub jakiegos r5 z tarcza 240mm chyba z 7A pasuje. Jak oddasz do radzika to we dwuch bedziecie wciskac pedal :-/ i nie zyje zbyt dlugo.
Wsadz zestaw 228 mm od 1Z/ACE sachs sport. Spokojnie da rade. Kolega upala juz rok B2Q z tdi zrobionym na cuit mocniejszy set-up niz ty i nic sie slizga i nie poddaje. :mrgreen:

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 10 cze 2010, 16:29

[ Dodano: 2010-06-10, 16:26 ]
chmiel25 pisze:Wsadz zestaw 228 mm od 1Z/ACE sachs sport
Panowie potrzebuję numer tego sprzęgła bo nie mogą mi znaleźć w sklepie.. :(

Mają zwykłe sachs ale nie mają nic sport.. proszę o pomoc i numer tego sprzęgła..

BolczykB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 07 lut 2008, 00:25
Lokalizacja: WOR

Post autor: BolczykB4 » 13 cze 2010, 07:40

Witam, numery takich sprzęgieł sachsa znajdziemy tu

http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm

pozdrawiaM

P.S. mi nowe seryjne sprzęgło sachsa do 1Z zaczęło się ślizgać po 3kkm i też jestem w trakcie szukania jakiegoś patentu

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 21 sie 2010, 01:30

Panowie mam problem. Po wymianie sprzęgła na biegu jałowym na wolnych obrotach coś rzęzi w silniku. Po wciśnięciu sprzęgła cichnie a jak się puści znowu rzęzi. Rzęzienie cichnie jeszcze po dodaniu gazu.. Gdzie jest problem panowie...

Sprzęgło to jednomas od 1z i reszta komplet sachsa od 2.0 16v

Proszę o pomoc..

No i nie wiem dlaczego od razu po założeniu ślizgało się już na 3 biegu.. po przejechaniu 10km na razie nie ślizga się.. ale trochę zawiodłem się na tym zestawie patrzę, że to chyba nie ogarnie tematu.. :(

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 21 sie 2010, 13:08

rafal102 pisze:Panowie mam problem. Po wymianie sprzęgła na biegu jałowym na wolnych obrotach coś rzęzi w silniku. Po wciśnięciu sprzęgła cichnie a jak się puści znowu rzęzi. Rzęzienie cichnie jeszcze po dodaniu gazu.. Gdzie jest problem panowie...

Sprzęgło to jednomas od 1z i reszta komplet sachsa od 2.0 16v

Proszę o pomoc..

No i nie wiem dlaczego od razu po założeniu ślizgało się już na 3 biegu.. po przejechaniu 10km na razie nie ślizga się.. ale trochę zawiodłem się na tym zestawie patrzę, że to chyba nie ogarnie tematu.. :(
Łożysko oporowe albo masz źle zamontowane albo założone stare (lub nowe jest uszkodzone) i stąd ten problem.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 21 sie 2010, 23:19

Potwierdzi jeszcze ktoś tą wypowiedź..??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 sie 2010, 09:41

Tak potwierdzam albo stare łozysko lub nowe jest uszkodzone i źle zalożone.
Nowe sprzegło musi sie ułożyć dlatego mogło ci sie uślizgiwać.
pozdro

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 22 sie 2010, 19:36

Ok zacznę od łożyska.. Tylko znowu to wyciągnąć.. :(

A powiedzcie mi z czym się je zmiana skrzyni biegów od audi 2.5 TDI 150KM..??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga