[b4 1z] Podrzebne mocne sprzęgło- ma wytrzymać 180KM i 380NM
[b4 1z] Podrzebne mocne sprzęgło- ma wytrzymać 180KM i 380NM
Panowie jestem posiadaczem passata B5 w którym niestety jest sprzęgło dwumasowae. Z moich dotychczasowych informacji dowiedziałem się, że sprzęgło z silnika 1Z na jednomasie bez problemu pasuje do Passata. Ale teraz potrzebuje sprzęgło do 1Z które wytrzyma duże moce rzędu 180KM 380NM i teraz prośba do was co byście poradzili.. ??
Na przyszłość proszę strosować tagi oraz tytułować wątki zgodnie z regulaminem (aby tytuł streszczał istotę problemu).
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Na przyszłość proszę strosować tagi oraz tytułować wątki zgodnie z regulaminem (aby tytuł streszczał istotę problemu).
Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 20:54 przez rafal102, łącznie zmieniany 2 razy.
V6 ma 240mm i nie podejdzie. chociaz mozna wyrzezbic zestaw z zamach 1z docisk z v6 lub jakiegos r5 z tarcza 240mm chyba z 7A pasuje. Jak oddasz do radzika to we dwuch bedziecie wciskac pedal i nie zyje zbyt dlugo.
Wsadz zestaw 228 mm od 1Z/ACE sachs sport. Spokojnie da rade. Kolega upala juz rok B2Q z tdi zrobionym na cuit mocniejszy set-up niz ty i nic sie slizga i nie poddaje. :mrgreen:
Wsadz zestaw 228 mm od 1Z/ACE sachs sport. Spokojnie da rade. Kolega upala juz rok B2Q z tdi zrobionym na cuit mocniejszy set-up niz ty i nic sie slizga i nie poddaje. :mrgreen:
Witam, numery takich sprzęgieł sachsa znajdziemy tu
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
pozdrawiaM
P.S. mi nowe seryjne sprzęgło sachsa do 1Z zaczęło się ślizgać po 3kkm i też jestem w trakcie szukania jakiegoś patentu
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
pozdrawiaM
P.S. mi nowe seryjne sprzęgło sachsa do 1Z zaczęło się ślizgać po 3kkm i też jestem w trakcie szukania jakiegoś patentu
Panowie mam problem. Po wymianie sprzęgła na biegu jałowym na wolnych obrotach coś rzęzi w silniku. Po wciśnięciu sprzęgła cichnie a jak się puści znowu rzęzi. Rzęzienie cichnie jeszcze po dodaniu gazu.. Gdzie jest problem panowie...
Sprzęgło to jednomas od 1z i reszta komplet sachsa od 2.0 16v
Proszę o pomoc..
No i nie wiem dlaczego od razu po założeniu ślizgało się już na 3 biegu.. po przejechaniu 10km na razie nie ślizga się.. ale trochę zawiodłem się na tym zestawie patrzę, że to chyba nie ogarnie tematu..
Sprzęgło to jednomas od 1z i reszta komplet sachsa od 2.0 16v
Proszę o pomoc..
No i nie wiem dlaczego od razu po założeniu ślizgało się już na 3 biegu.. po przejechaniu 10km na razie nie ślizga się.. ale trochę zawiodłem się na tym zestawie patrzę, że to chyba nie ogarnie tematu..
Łożysko oporowe albo masz źle zamontowane albo założone stare (lub nowe jest uszkodzone) i stąd ten problem.rafal102 pisze:Panowie mam problem. Po wymianie sprzęgła na biegu jałowym na wolnych obrotach coś rzęzi w silniku. Po wciśnięciu sprzęgła cichnie a jak się puści znowu rzęzi. Rzęzienie cichnie jeszcze po dodaniu gazu.. Gdzie jest problem panowie...
Sprzęgło to jednomas od 1z i reszta komplet sachsa od 2.0 16v
Proszę o pomoc..
No i nie wiem dlaczego od razu po założeniu ślizgało się już na 3 biegu.. po przejechaniu 10km na razie nie ślizga się.. ale trochę zawiodłem się na tym zestawie patrzę, że to chyba nie ogarnie tematu..