[80 B4 2.0E quattro ABK] Samoczynne odłączanie quattro
[80 B4 2.0E quattro ABK] Samoczynne odłączanie quattro
Mam problem z napędem quattro - niby wszystko działa, ale quattro odłącza się automatycznie, kiedy przekroczona zostaje prędkość 25km/h .
Nie wiem czy to normalne, a jeśli tak, to czy możnaby to jakoś przestawić, żeby odłączał sie np. dopiero przy 50km/h - byłoby to dla mnie zdecydowanie lepsze... :roll:
Nie wiem czy to normalne, a jeśli tak, to czy możnaby to jakoś przestawić, żeby odłączał sie np. dopiero przy 50km/h - byłoby to dla mnie zdecydowanie lepsze... :roll:
Audi 80 B4 2.0E quattro
<quattro>
<quattro>
Dokładnie, zblokowany dyfr przenosi zbyt duże siły aby wytrzymać.Solskier pisze:Nie sądzicie ze możliwość zablokowanie mostu na stąłe i możliwość właczenia go przy każdej predkości bdzie prowadziło do jego uszkodzenia? Nie pamietak dokładnie ale chyba kiedyś coś o tym czytałem i przy takiej opcji jest bardzo prawdopodbne uszkodzenie napedu.
Na nawierzchni o dużej przyczepności jest szansa skutecznie popsuć dyfer, natomist do zabawy na śniegu, szutrze i innych mało przyczepnych nawierzchniach modyfikacja daje dużo frajdy, auto prowadzi się pięknie i nie wyjeżdża przodem - wniosek - modyfikacja do przeprowadzenia nie szkodliwa jak się używa z głową.
quon
Hmmm raczej jak już ktoś włączy blokadę to będzie to w jakimś konkretnym celu, więc wątpie żeby zapomniał.madazaw pisze:Tylko co sie stanie gdy jakoś zupełnie z przypadku zapomnicie panowie o rozłączeniu blokady i wejdziecie sobie z zakręt na przyczepnym asfalcie...most do quattro nie jest tak łatwo osiągalny:)
Pozdrawiam
Poza tym po zgaszeniu silnika wraca do stanu wyłączonego, no i nie zapominaj, że ABS jest wtedy wyłączony więc łatwo się zorientować, że blokada jest załączona.
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
madazaw, most jak most, ale co się stanie jak ktoś nieodpowiedzialny wejdzie w zakręt z nadmierna prędkością jak na załączona blokadę i poleci dupą w drzewo albo na sąsiedni pas.
Jednak myślę, ze to ekstremalny przypadek. jmm, ma tutaj rację, ze tego nie da się raczej zapomnieć, tym bardziej że ABS świeci się na blacie.
Jednak myślę, ze to ekstremalny przypadek. jmm, ma tutaj rację, ze tego nie da się raczej zapomnieć, tym bardziej że ABS świeci się na blacie.
no nie dokońca u mnie po wyłaczeniu silnika i ponownym właczeniu blokada zostaje jak była. No i ja zawsze jeźdze na wyłączonym ABSie.
Więc mam pytanie co dokładnie z tym niebieskim kabelkiem? Podać mu 12V?
A może ktoś wie gdzie znajduje się moduł sterujący odłaczeniem blokady i jak dzała, być może wstawienie zykłego rezystora skutecznie rozwiązało by problem automatycznego rozłączania blokady.
Więc mam pytanie co dokładnie z tym niebieskim kabelkiem? Podać mu 12V?
A może ktoś wie gdzie znajduje się moduł sterujący odłaczeniem blokady i jak dzała, być może wstawienie zykłego rezystora skutecznie rozwiązało by problem automatycznego rozłączania blokady.
Audi 80 - auto z duszą
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga