Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z B4] sportowe sprzegło?

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

[1Z B4] sportowe sprzegło?

Post autor: lukwoj21 » 16 wrz 2009, 17:41

Witam Mam takie pytanie czy mozna kupic sportowe sprzeglo do TDI-ka i jaka jest zywotnosc takiego sprzegła?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2009, 18:33

Sprawdź czy od golfa VR6 nie pasuje. Wiem, że albo do SB albo do 1Z podchodzi.
Jeśli nie będzie podchodziło do Twojego samochodu to szukaj jakiegoś sprzęgła z mocniejszych samochodów koncernu VW.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 wrz 2009, 18:42

Nie chciałem zakładać nowego tematu, mam takie szybkie pytanie na temat sprzęgła, czy u mnie w ABT z racji tego, że mam sportowe przełożenia mogło być zamontowane inne niż seryjne? jakieś mocniejsze czy sportowe? Oznaczenie skrzyni CVF.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 16 wrz 2009, 18:59

ale sama wymiana sprzegła wystarczy czy trzeba tez wymienic docisk??

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 16 wrz 2009, 19:42

jesli ktoś chce sport sprzegło to proponuje dorobić je u Radzikowskiego w warszawie robi bardzo dobre spieki. koszt takiego przerobienia ori sprzegła na spieka ok 700zł.
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 16 wrz 2009, 20:25

a ktos ma takie sprzegło z klubowiczów??Lepiej sie jezdzi na takim sprzegle i jeszcze jedno on przerabia nowe czy mozna mu dac zuzyte?

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 16 wrz 2009, 20:34

jedno zasadnicze pytanie czy planujesz w swoim 1Z-cie jakieś mody powyżej 140KM.?
jesli tak to w spieka warto zainwestować.
jeśli nie to lepiej kupić seryjne sprzegło sachsa.

na temat działania spieka znajdziesz wszystko TU
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 17 wrz 2009, 00:16

Panowie po kiego grzyba wam sportowe sprzęgła w autach 90-150 kucy?

Spiek owszem do grubszych modów+mocniejszy docisk.

O metalowym sprzęgle wogóle nie ma co wspominać bo działa w systemie zero jedynkowym, albo spięte albo nie-tylko tor albo os.
lukwoj21 pisze:Lepiej sie jezdzi na takim sprzegle
Nie gorzej,bo usportowione jest twardsze np. spiek natomiast wyczynowy full metal jacket na trzy łapy wogóle się nie nadaje na ulice,a seryjną skrzynie zmieli w dwa wieczory jazdy pełną dzidą.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 17 wrz 2009, 06:40

luk_OP_Q89, jeśli kolegalukwoj21, chce sie bawić w spieka to jego sprawa. dla naszych auteo to tylko spiek 6ramienny byłby najrozsodniejszym wyborem. twardość sprzegła wtedy dużo nie wzrośnie ale bedzie za to szybciej brało.
tylko że z takim sprzegłem to trzeba uczyć sie jazdy od nowa, całkiem inaczej sie jeździ.
natomiasst
luk_OP_Q89 pisze:wyczynowy full metal jacket
to już inna bajka i dużo wiecej zabawy niż tylko wymiana tarczy i docisku. dochodzi wtedy mocniejszy siłownik i przewody w oplotach metalowych. co do przemielenia skrzyni w tym przypadku to sie zgadzam dlugo by nie wytrzymała.(jeśli mowa o ori)
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 17 wrz 2009, 15:39

wenon, jeszcze brakuje tematu kołowej skrzyni na forum ;-)

:lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 17 wrz 2009, 17:05

luk_OP_Q89 pisze:wenon, jeszcze brakuje tematu kołowej skrzyni na forum ;-)

:lol: :lol: :lol:
myśle że to raczej temat zbedny.
taka skrzynia nie do jazdy na codzień. kto by wtedy w aucie wytrzymał. ;-)
AUDI - Probably the Best Cars in the World

mody: hamulce dwutłoczkowe, wskaźnik doładowania, kat-out, egr-out, wtryski 0,216, wolna odma, soft-od kostrza
do zmodzenia: ,, regulator cisnienia, może wiekszy IC. - chwilowy brak czasu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga