[B3 1,6 disel] Brak Mocy
[B3 1,6 disel] Brak Mocy
Witam
Moja 80-dziesiatka zaczyna mi "swirowac"
Problem polega na tym ze w zime przy ostrych mrozach autko odpala ok na wolnych obrotach chodzi ok ale jak rusze i przejade kilka dziesiat metrow zaczyna tracic moc i gasnie .Musze go odpalic i przez pewien czas wchodzi na obroty a pozniej sytuacja sie powtarza.
Mam ja od osmiu lat i dopiero rok temu zaczela mi szwankowac (zaznaczam ze te obiawy ma tylko zima i przy bardzo niskiej temperaturze)
Wymienilem filtr paliwa w tamtym roku potym jak zaczela mi swirowac i bylo juz ok ale teraz juz niepamietam czy po wymianie filtra byly jeszcze mrozy czy nie.
Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
Pompa?raczej tez nie -gdyby zaczynala padac to niemialoby to znaczenia czy jest mroz czy nie
Wiec CO -macie jakis pomysl - bo ja juz niewiem o co chodzi
Moja 80-dziesiatka zaczyna mi "swirowac"
Problem polega na tym ze w zime przy ostrych mrozach autko odpala ok na wolnych obrotach chodzi ok ale jak rusze i przejade kilka dziesiat metrow zaczyna tracic moc i gasnie .Musze go odpalic i przez pewien czas wchodzi na obroty a pozniej sytuacja sie powtarza.
Mam ja od osmiu lat i dopiero rok temu zaczela mi szwankowac (zaznaczam ze te obiawy ma tylko zima i przy bardzo niskiej temperaturze)
Wymienilem filtr paliwa w tamtym roku potym jak zaczela mi swirowac i bylo juz ok ale teraz juz niepamietam czy po wymianie filtra byly jeszcze mrozy czy nie.
Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
Pompa?raczej tez nie -gdyby zaczynala padac to niemialoby to znaczenia czy jest mroz czy nie
Wiec CO -macie jakis pomysl - bo ja juz niewiem o co chodzi
Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 17:42 przez kiss73, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1600 diesel brak mocy
Zdziwił byś się. W tym tygodniu normalnie spychałem busa T4 (2,4 Traktor) bo w ogóle nie miał siły. Odpalał ale pochodził chwilkę i gasł. Szybciek by go nałogowy palacz papierosów przegonił . Po wymianie filtra i dolaniu benzyny do baku, odpalił od razu . Także radze wymianę filtra paliwa, dolej benzyny do baku(możesz też sprawdzić filtr powietrza- na pewno nie zaszkodzi) i ma chodzićkiss73 pisze: Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
ja mam filtr wstępny i przy -20 zrobiło się w nim kaszkowato :cry: czyli wcale to nie jest paliwo zimowe (tank.na orlenie)albo mieszane jakieś bo przy -30 to zgoda może się coś takiego zrobić :roll: czyli lepiej odrazu nalać benz. i mieć spokój
[ Dodano: 2010-12-15, 10:16 ]
[ Dodano: 2010-12-15, 10:16 ]
przecież to normalne :!: przez lato nazbiera ci się wody w filtrze i w mróz masz niespodziankę :roll: ja zawsze przed zimą wymieniam (wogóle to wymieniam co jakieś 15-20 tys.)Martwi mnie tylko jedna sprawa -
Mysle ze co zime nie bede musial zmieniac filt paliwa
mam 1.6 diesela, od 6 lat rocznik 87, przez pierwsze 3 zimy miałem ten sam problem rozwiązałem go następująco:
spory kawałek rurki miedzianej o średnicy 8 mm owinąłem do okoła filtra wyszło z 7 zwoji,
zasilanie podłączyłem przed nagrzewnicą kabiny za pomocą dorobionego trójaka sztuk 2
problem znikł a i w lecie lepiej chodzi bo paliwo podgrzane.
spory kawałek rurki miedzianej o średnicy 8 mm owinąłem do okoła filtra wyszło z 7 zwoji,
zasilanie podłączyłem przed nagrzewnicą kabiny za pomocą dorobionego trójaka sztuk 2
problem znikł a i w lecie lepiej chodzi bo paliwo podgrzane.