[B3 1,6 disel] Brak Mocy
[B3 1,6 disel] Brak Mocy
Witam
Moja 80-dziesiatka zaczyna mi "swirowac"
Problem polega na tym ze w zime przy ostrych mrozach autko odpala ok na wolnych obrotach chodzi ok ale jak rusze i przejade kilka dziesiat metrow zaczyna tracic moc i gasnie .Musze go odpalic i przez pewien czas wchodzi na obroty a pozniej sytuacja sie powtarza.
Mam ja od osmiu lat i dopiero rok temu zaczela mi szwankowac (zaznaczam ze te obiawy ma tylko zima i przy bardzo niskiej temperaturze)
Wymienilem filtr paliwa w tamtym roku potym jak zaczela mi swirowac i bylo juz ok ale teraz juz niepamietam czy po wymianie filtra byly jeszcze mrozy czy nie.
Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
Pompa?raczej tez nie -gdyby zaczynala padac to niemialoby to znaczenia czy jest mroz czy nie
Wiec CO -macie jakis pomysl - bo ja juz niewiem o co chodzi
Moja 80-dziesiatka zaczyna mi "swirowac"
Problem polega na tym ze w zime przy ostrych mrozach autko odpala ok na wolnych obrotach chodzi ok ale jak rusze i przejade kilka dziesiat metrow zaczyna tracic moc i gasnie .Musze go odpalic i przez pewien czas wchodzi na obroty a pozniej sytuacja sie powtarza.
Mam ja od osmiu lat i dopiero rok temu zaczela mi szwankowac (zaznaczam ze te obiawy ma tylko zima i przy bardzo niskiej temperaturze)
Wymienilem filtr paliwa w tamtym roku potym jak zaczela mi swirowac i bylo juz ok ale teraz juz niepamietam czy po wymianie filtra byly jeszcze mrozy czy nie.
Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
Pompa?raczej tez nie -gdyby zaczynala padac to niemialoby to znaczenia czy jest mroz czy nie
Wiec CO -macie jakis pomysl - bo ja juz niewiem o co chodzi
Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 17:42 przez kiss73, łącznie zmieniany 1 raz.
kiss73, zamarzło paliwo w filtrze albo jest woda, dolej 10L benzyny na cały zbiornik i butelkę denaturatu, a jak masz mało paliwa (ok 10L) to wlej 2-2.5 L benzyny, na złej stacji tankujesz
też tak miałem zeszłej zimy, jak dobrze paliwa nie zaciągnął to nawet 50m ciężko było ujechać
też tak miałem zeszłej zimy, jak dobrze paliwa nie zaciągnął to nawet 50m ciężko było ujechać
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1600 diesel brak mocy
Zdziwił byś się. W tym tygodniu normalnie spychałem busa T4 (2,4 Traktor) bo w ogóle nie miał siły. Odpalał ale pochodził chwilkę i gasł. Szybciek by go nałogowy palacz papierosów przegonił . Po wymianie filtra i dolaniu benzyny do baku, odpalił od razu . Także radze wymianę filtra paliwa, dolej benzyny do baku(możesz też sprawdzić filtr powietrza- na pewno nie zaszkodzi) i ma chodzićkiss73 pisze: Teraz sytuacja sie powtorzyla ale mysle sobie ze to chyba nie filtr-gdyby tak bylo to ze zamarzlo mi paliwo w filtrze to ujechalbym kilkaset metrow -tyle ile byloby paliwa w przewodach i stanalbym i nie odpalil ponownie (a ja moge go ponownie uruchomic i dalej przejechac kilka metrow)-wiec chyba to nie filtr
Moje Audi 80
1987r 1,8 SF
1987r 1,8 SF
a no raczej to nic nie da bo paliwo mogło zamarznąć w wężyku od baku, jak już wymontujesz filtr to dmuchnij w wężyk zasilający i posłuchaj czy w baku zacznie bulgotać ale najlepiej jakbyś na noc dolał benzyny to byłaby większa szansa że rozpuści do rana zalegającą parafinę <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4081
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
ja mam filtr wstępny i przy -20 zrobiło się w nim kaszkowato :cry: czyli wcale to nie jest paliwo zimowe (tank.na orlenie)albo mieszane jakieś bo przy -30 to zgoda może się coś takiego zrobić :roll: czyli lepiej odrazu nalać benz. i mieć spokój
[ Dodano: 2010-12-15, 10:16 ]
[ Dodano: 2010-12-15, 10:16 ]
przecież to normalne :!: przez lato nazbiera ci się wody w filtrze i w mróz masz niespodziankę :roll: ja zawsze przed zimą wymieniam (wogóle to wymieniam co jakieś 15-20 tys.)Martwi mnie tylko jedna sprawa -
Mysle ze co zime nie bede musial zmieniac filt paliwa
mam 1.6 diesela, od 6 lat rocznik 87, przez pierwsze 3 zimy miałem ten sam problem rozwiązałem go następująco:
spory kawałek rurki miedzianej o średnicy 8 mm owinąłem do okoła filtra wyszło z 7 zwoji,
zasilanie podłączyłem przed nagrzewnicą kabiny za pomocą dorobionego trójaka sztuk 2
problem znikł a i w lecie lepiej chodzi bo paliwo podgrzane.
spory kawałek rurki miedzianej o średnicy 8 mm owinąłem do okoła filtra wyszło z 7 zwoji,
zasilanie podłączyłem przed nagrzewnicą kabiny za pomocą dorobionego trójaka sztuk 2
problem znikł a i w lecie lepiej chodzi bo paliwo podgrzane.
Audi 80 B3 1.6 Diesel 1987r.
Audi 80 B4 1.6 ADA Benzyna Gaz 1993r.
Audi 80 B4 1.6 ADA Benzyna Gaz 1993r.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga