Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 TD] Duże Spalanie

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

Post autor: diablo33 » 13 mar 2011, 10:07

Witam kolegów przy jezdzie od 140 do 160 ile auto powino wziąść on na 100 km

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 mar 2011, 12:58

diablo33 pisze:Witam kolegów przy jezdzie od 140 do 160 ile auto powino wziąść on na 100 km
Mój 1,6TD na trasie Konin => niemiecka granica i z powrotem (do 2 osoby, w drodze powrotnej 4 plus bagaż) z czego połowa trasy była po autostradzie z prędkościami około 160 km/h (chwilowo nawet 190km/h) wziął 5,8 litra.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Damianoo » 13 mar 2011, 14:54

To musiałeś juz miec cos grubo przmodzone. U mnie 160 to v-max przy czym jest głośno i rozpędzanie trwa tydzien czasu do takiej predkości xD[/code]

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

Post autor: diablo33 » 13 mar 2011, 16:35

ja robiac 1000 kilometrów to mi bak nie starcza czym to idzie
sprawdzałem wtryski sa dobre
bylem na wagu to mi wyskoczyl błąd czujnik dolotu powietrza zmasować czy cos takiego wymienilem caly czujnik
macie jakies pomysły czemu tak dużo pali :-(

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 mar 2011, 22:21

Damianoo pisze:To musiałeś juz miec cos grubo przmodzone. U mnie 160 to v-max przy czym jest głośno i rozpędzanie trwa tydzien czasu do takiej predkości xD[/code]
Miałem, bo A80 nie mam już 2 lata. Generalnie miałem ją trochę podkręconą. 160km/h to był pikuś. Chwila moment i było na liczniku. Od 170 do 190 to już trochę słabiej szedł ale i tak całkiem nieźle przyśpieszał, nie tam że trzeba było się bujać nie wiadomo ile km. Poszedłby nawet trochę więcej ale przy 190 zaczął już kopcić no i obroty były w okolicy 5tyś a odcinka przy 5,2tyś :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Damianoo » 14 mar 2011, 20:22

Labiel, przed modzeniem jak w ogóle szła Twoja babcia ?
Ja np. musze troszke sie spiąc zeby tira wyprzedzic.
Na 1, 2 idzie normalnie. Poźniej 3,4,5 to łapie zamułe.
Najgorsze ze nie wiem o co jej chodzi. Zmieniłem filtr powietrza bo długo nie zmieniany.(był strasznie czarny i zabity). Po zmianie nic nie pomogło. W przewodzie z filtra do pompy powietrza nie ma. Pompa suchutka. Wszyscy do okoła mowią ze nie ma co juz tam za bardzo wnikac bo juz samochod stary i zjezdzony. Bierze mniej wiecej ok. 0,7l oleju na 1000km. W czym ja tam mogę jeszcze poszukać ? Zastanawiałem sie nad zalaniem doktorka do silnika. Jak myslisz jest w ogóle sens ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 mar 2011, 20:31

Damianoo pisze:tanawiałem sie nad zalaniem doktorka do silnika. Jak myslisz jest w ogóle sens ?
Taki sam jak w rozebraniu się na golasa i wyjściu na miasto.

U mnie też dookoła mówią - samochód stary itp. A jak turbo dmuchnie to idzie jak przeciąg.
I najlepiej przyśpiesza na V biegu powyżej 100km/h.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 mar 2011, 00:30

trepek pisze:I najlepiej przyśpiesza na V biegu powyżej 100km/h.
Dokładnie. Tego mi brakuje przy A4. W A80 5 bieg to był mój ulubiony :mrgreen: W A4 muszę zadowolić się 3ką.
Damianoo pisze:Labiel, przed modzeniem jak w ogóle szła Twoja babcia ?
Nie narzekałem. Oczywiście nie to co po modach, ale ogarniała temat. 170km/h polecieć to nie był jakiś wielki problem.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 mar 2011, 11:45

Kolego Damianoo, pod żadnym pozorem nie zalewaj tego syfu do silnika bo narobisz sobie poważnych problemów :!:
Na sam początek sprawdź, czy przypadkowo nie zapiekł Ci się zawór upustowy na turbosprężarce (często się to zdarza), jak tak, to postaraj się to naprawić, kup wskaźnik boost i wyreguluj ciśnienie doładowania na 1-1,2 bar, potem wywal podkładkę spod boostpinu, ustaw go na max agresywnie i można gonić wszystkie benzyny z VW i Audi o pojemności do 1,8, oraz TDI 1Z <ok>

Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Damianoo » 15 mar 2011, 15:41

Gdzie dokładnie znajduję sie ten zawór ? Chodzi o tę sztange ?
Było Audi 80 B3 1.6 TD RA
Jest Audi A4 B5 1.9 TDI AFF+

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 mar 2011, 22:06

Tak, dokładnie o to chodzi. Zdejmij cięgło i zobacz czy da się poruszać dźwignią która porusza klapką zaworu upustowego.

dieselek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 27 gru 2008, 13:52
Lokalizacja: zamość

Post autor: dieselek89 » 07 cze 2011, 01:00

Damianoo, z Twoją babcią naprawde musi byc cos nie tak, ja nic nie kręconym silnikiem osiągam 170km/h bez wiekszych problemów(powyzej juz troche to dłuzej trwa ale tragedii nie ma) a spalanie oscyluje mi w granicach 6 litrów

slawi75TD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 30 mar 2011, 20:54
Lokalizacja: zachodniepomorze

Post autor: slawi75TD » 08 cze 2011, 17:04

Witam,pozwolę że się wtrącę,moja niunia ma nalatane 400,000 i kto wie czy nikt przy tym wcześniej nie kręcił,ale jak jej dam po garach to te 160 idzie bez problemu.Więcej nie cisłem bo niedawno ją kupiłem i do puki nie powymieniam tego co powinno się powymieniać po zakupie auta to cisnął jej nie będę.ale powiem szczerze że przy 160 to pod nogą jeszcze dużo zostaje do wciskania.Jak porobię wszystko to się pochwale,ale to dopiero w lipcu bo będzie urlopik,a teraz do robotki trzeba jeździć.Spalanie myślę że mieści się w normie,jeździłem wcześniej kadetem 1,4benz.i różnica zauważalna niunia pali mniej,chociaż w kadecie silniczek miałem dopracowany jak z fabryki.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 cze 2011, 21:50

slawi75TD, powiem ci tak. Dobrze zrobiony SB nawet przy niewielkich modach będzie szedł tak że wyda ci się że Kadet to stał w miejscu :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja

slawi75TD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 30 mar 2011, 20:54
Lokalizacja: zachodniepomorze

Post autor: slawi75TD » 09 cze 2011, 16:21

slawi75TD pisze:Witam,pozwolę że się wtrącę,moja niunia ma nalatane 400,000
sorki 300 000 troszke przesadziłem :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga