[B3 1.6 TD] Duże Spalanie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mój 1,6TD na trasie Konin => niemiecka granica i z powrotem (do 2 osoby, w drodze powrotnej 4 plus bagaż) z czego połowa trasy była po autostradzie z prędkościami około 160 km/h (chwilowo nawet 190km/h) wziął 5,8 litra.diablo33 pisze:Witam kolegów przy jezdzie od 140 do 160 ile auto powino wziąść on na 100 km
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Miałem, bo A80 nie mam już 2 lata. Generalnie miałem ją trochę podkręconą. 160km/h to był pikuś. Chwila moment i było na liczniku. Od 170 do 190 to już trochę słabiej szedł ale i tak całkiem nieźle przyśpieszał, nie tam że trzeba było się bujać nie wiadomo ile km. Poszedłby nawet trochę więcej ale przy 190 zaczął już kopcić no i obroty były w okolicy 5tyś a odcinka przy 5,2tyś :mrgreen:Damianoo pisze:To musiałeś juz miec cos grubo przmodzone. U mnie 160 to v-max przy czym jest głośno i rozpędzanie trwa tydzien czasu do takiej predkości xD[/code]
Labiel, przed modzeniem jak w ogóle szła Twoja babcia ?
Ja np. musze troszke sie spiąc zeby tira wyprzedzic.
Na 1, 2 idzie normalnie. Poźniej 3,4,5 to łapie zamułe.
Najgorsze ze nie wiem o co jej chodzi. Zmieniłem filtr powietrza bo długo nie zmieniany.(był strasznie czarny i zabity). Po zmianie nic nie pomogło. W przewodzie z filtra do pompy powietrza nie ma. Pompa suchutka. Wszyscy do okoła mowią ze nie ma co juz tam za bardzo wnikac bo juz samochod stary i zjezdzony. Bierze mniej wiecej ok. 0,7l oleju na 1000km. W czym ja tam mogę jeszcze poszukać ? Zastanawiałem sie nad zalaniem doktorka do silnika. Jak myslisz jest w ogóle sens ?
Ja np. musze troszke sie spiąc zeby tira wyprzedzic.
Na 1, 2 idzie normalnie. Poźniej 3,4,5 to łapie zamułe.
Najgorsze ze nie wiem o co jej chodzi. Zmieniłem filtr powietrza bo długo nie zmieniany.(był strasznie czarny i zabity). Po zmianie nic nie pomogło. W przewodzie z filtra do pompy powietrza nie ma. Pompa suchutka. Wszyscy do okoła mowią ze nie ma co juz tam za bardzo wnikac bo juz samochod stary i zjezdzony. Bierze mniej wiecej ok. 0,7l oleju na 1000km. W czym ja tam mogę jeszcze poszukać ? Zastanawiałem sie nad zalaniem doktorka do silnika. Jak myslisz jest w ogóle sens ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie. Tego mi brakuje przy A4. W A80 5 bieg to był mój ulubiony :mrgreen: W A4 muszę zadowolić się 3ką.trepek pisze:I najlepiej przyśpiesza na V biegu powyżej 100km/h.
Nie narzekałem. Oczywiście nie to co po modach, ale ogarniała temat. 170km/h polecieć to nie był jakiś wielki problem.Damianoo pisze:Labiel, przed modzeniem jak w ogóle szła Twoja babcia ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolego Damianoo, pod żadnym pozorem nie zalewaj tego syfu do silnika bo narobisz sobie poważnych problemów :!:
Na sam początek sprawdź, czy przypadkowo nie zapiekł Ci się zawór upustowy na turbosprężarce (często się to zdarza), jak tak, to postaraj się to naprawić, kup wskaźnik boost i wyreguluj ciśnienie doładowania na 1-1,2 bar, potem wywal podkładkę spod boostpinu, ustaw go na max agresywnie i można gonić wszystkie benzyny z VW i Audi o pojemności do 1,8, oraz TDI 1Z <ok>
Na sam początek sprawdź, czy przypadkowo nie zapiekł Ci się zawór upustowy na turbosprężarce (często się to zdarza), jak tak, to postaraj się to naprawić, kup wskaźnik boost i wyreguluj ciśnienie doładowania na 1-1,2 bar, potem wywal podkładkę spod boostpinu, ustaw go na max agresywnie i można gonić wszystkie benzyny z VW i Audi o pojemności do 1,8, oraz TDI 1Z <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 gru 2008, 13:52
- Lokalizacja: zamość
Witam,pozwolę że się wtrącę,moja niunia ma nalatane 400,000 i kto wie czy nikt przy tym wcześniej nie kręcił,ale jak jej dam po garach to te 160 idzie bez problemu.Więcej nie cisłem bo niedawno ją kupiłem i do puki nie powymieniam tego co powinno się powymieniać po zakupie auta to cisnął jej nie będę.ale powiem szczerze że przy 160 to pod nogą jeszcze dużo zostaje do wciskania.Jak porobię wszystko to się pochwale,ale to dopiero w lipcu bo będzie urlopik,a teraz do robotki trzeba jeździć.Spalanie myślę że mieści się w normie,jeździłem wcześniej kadetem 1,4benz.i różnica zauważalna niunia pali mniej,chociaż w kadecie silniczek miałem dopracowany jak z fabryki.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: