Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B5 1.9 tdi avf] klekotanie pod maska...

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

[B5 1.9 tdi avf] klekotanie pod maska...

Post autor: troll oslo » 24 lis 2010, 23:20

Witam.

a ja zapytam czy moze ktos sie spodkal a 19.tdi AVF z taka przypadloscia iz cos stuka w silniku takie metaliczne nierownomierne klekotanie jak pchnolem napinacz pasa wieloklinowego ciut w dol to ucichlo...
pompa wspomagania? - (zadnych dziwnych dzwiekuw przy skrecie niema zadnych piskow)
alternator - (ladowanie ok )
wiskoza - nowa yzn 2-3 letnia kreci sie lekko tzn tak jak powinna,


Juz zamowilem orginalny napinacz komplet 450zl i sprzeglo alternat 150zl a nie te tanie podruby 2 lata mi wytrzymal napinacz z alledrogo za 200 a i tak musial przejsc modyfikacje gdyz sie wyrobil na laczu ramienia

wszystko wymienilem 3 tyg temu
no i sie najezdzilem....
dzis znowy zaczelo klekotac pod maska, nowy kompletny napinacz, nowe sprzegielko/rolka alternatora a cos tykoce i to dosc glosno,, jak przy zapalonym silniku naciskam na napinacz poluzowywujac pasek dzwiek cichnie a nawet ustaje...

juz nie wiem czy to alternator i lozyska jego tak moga terekotac
czy pompa wspomagania.. jak docisne napinacz do konca czyli pasek w miare luzny dzwiek silnika idealny, wymienilem dzis napinacz na stary i dalej to samo trekocze jak dilabli

wkurza mnie to auto niedojsc ze sie o nie w miare dba to i tak sie sype , kumpal ma w d... swego passata i jedzi i nic nie robi....

[ Dodano: 2010-11-25, 19:22 ]
no dobra zrobione caly dzien na warsztacie i dlubanie.. krzyza nie czoje kto wymyslil osobowki !!
dobrze ze nie musze przy tym robic zawodowo.... niem ajak siedzenie na silniku ciezarowki z fajeczka w gebie... lekkie krecenie i jak auto poristo z trasy to cieplo w du...e :mrgreen:

ale do rzeczy , przyczyna klekotania okazal sie luzne kolo pasowe od viskozy wiatraka... tz te trzy sruby bulu dokrecone na maxa ale mimo wszystko otwory w kole bylu owalne i brakowalo kawaleczka scianki miedzy otworem sruby a otworem na wiskoze, narazie naspawalem obtoczylem, nawiercilem nowe otwory na sruby, za tydzien dostane nowe kolo pasowe to wymienie........ <ok>
Ostatnio zmieniony 25 lis 2010, 23:57 przez troll oslo, łącznie zmieniany 1 raz.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 25 lis 2010, 22:42

Zobacz czy długość paska wieloklinowego jest taka jak ksiażka pisze.
Sprawdz pompę wody,ona też lubi napażać.

ale i tak wygląda jakby napinacz szlag trafił znowu :idea: a pasek dałeś nowy czy został stary :?:

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 25 lis 2010, 23:15

u mnie tak trykotał (świerkotał) napinacz mikro paska.Kupiłem za 180 ruville`a i nowy pasek.Dzis wymieniony i nastała cisza.Miejmy nadzieje ze minimum na 12 miesiecy.
A ty kolego moze zareklamuj ten napinacz.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 25 lis 2010, 23:50

wiec odnosnie posta fredi-ego

pompa wody napedzana jest paskiem rozrzadu a jak sciagnolem pasek od alternator-servo-wiatrak byla idealna cicza ladny dzwiek diesla, wiec pompa jest ok , dlugosci paska wieloklinowego nie sprawdzalem i nie zmienialem paska, jest on w dobrej kondycji i nie ma potrzeby zmieniac..

post brylantosa:
nie nie zareklamoje napinacza , wiesz 450 zl to i tak 1/3 tutejszej ceny wiec jak juz zalozony w aucie to niech tam siedzi, pozatym bylo by to nieuczciwe z mojej strony w obec sklepu, a chyba wystrczy tych oszust na codzien... karma sie moze odwrucic nie... :-)

jak juz pisalem to grzechotalo kolo pasowe napedzajace wiatrak chlodnicy/wiskoze...

ale majlepsze to to ze podjechalem do servisu vw (dobra wiem sam robie jako technik ale przy cierzarowkach .... :oops: ) wylecial z tamtad gostek z stetoskopem-sluchawkami poprzykladal tu i tam i mowi ze szkalnik grzechocza ze pewnie zly olej zalany i takie tam , wysmialem go zabralem auto i do siebie na warsztat, ja im dam szkalnki lub zly olej .. 505.01 od 7 lat mu leje i zmiana co 12 tys. km , ze mam taki olej 505.01 castrola na warsztacie do ssangyonguw to zmiana nie kosztoje mnie wiecej niz filtr oleja wiec co zalowac nie? wiec wg mnie kondycja silnika jest na 100% wg wieku auta...

zaczely sie poszukiwania demontarz alternatoa zalozylem inny tyle tylko by odpalic auto i wykluczyc alternator, dalej telepie, wiec moj altrnator ok, juz chcialem wywalac pompe wspomagania, ale wziolem spraya do mycia tarcz chamulcowych zmylem brud z viskozy i naokolo i wtedy ukazal sie piekny luz na kole pasowym..

:mrgreen: ufff... ulga bo juz mi portfel sciskalo.. przedwczoraj padla zmywarka wiec kupilem nowa, curce obiecalem apple maca ,no i zona ma urodziny 01.12.. wiec budrzet i tak juz jest zaplanowany, jakbym mial jeszcze ladowac w ato to... tyral bym nadgodziny do samych swiat..
upieklo sie a nadgodziny .. i tak bede robil . lekka robota i dobra kasa...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl