Cieknie mi spod tego krućca , muszę go zamówić ale nie znam numeru orginału. Mam w silniku 1Y króciec w kształcie litery L , jakim hermetykiem uszczelnić by nie ciekło ? Do wymiany potrzeba demontować filtr oleju czy bez wielkich problemów da się wymienić bez demontażu innych części ? Krociec jest między świecami żarowymi a filtrem oleju.
I inne pytanie , nie chcę zakładać nowego wątku , czy siłownik który zamyka zamek bagażnika ma zasilanie z tej wiązki przewodów która leci po lewej stronie klapy i często pęka . Polutowałem wszystkie kable, światła ładnie chodzą ale tamten siłownik chyba nie ma zasilania, nie działa.
[B3 1Y] Króciec wodny po prawej strony jaki numer ori ?
zerknij tu http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... eKhKK9iu5c
czy chodzi o kruciec nr 2.
do silnika 1Y ma nr 028 121 133A w etce nazywa się kołnierz.
Pod ten kruciec zakłada się oring o rozmiarach 36x3,15.
Można też dodatkowo uszczelnić jakimś silikonem, ja smarowałem czymś co nazywa się hermetic.
Co do zamka w klapie to jesteś pewny że masz tam siłownik?
Orginalnie centralny był powietrzny więć musi isć tam wężyk a nie kabel, a jeśli ktoś dokładał centrlany to zasilanie może iść nie wiadomo jak <ok>
czy chodzi o kruciec nr 2.
do silnika 1Y ma nr 028 121 133A w etce nazywa się kołnierz.
Pod ten kruciec zakłada się oring o rozmiarach 36x3,15.
Można też dodatkowo uszczelnić jakimś silikonem, ja smarowałem czymś co nazywa się hermetic.
Co do zamka w klapie to jesteś pewny że masz tam siłownik?
Orginalnie centralny był powietrzny więć musi isć tam wężyk a nie kabel, a jeśli ktoś dokładał centrlany to zasilanie może iść nie wiadomo jak <ok>