[Diesel all] Podgrzewacz filtra paliwa.
[Diesel all] Podgrzewacz filtra paliwa.
Po dzisiejszej przygodzie z zamarzniętym filtrem, pomyślałem o zainstalowaniu ogrzewania go np. maty grzewcze lusterek. Co o tym sądzicie.
kolego przerabiałem temat zgęstniałej ropy letniej, najczęściej parafina zatyka smok w baku albo łapie w przewodach pod autem, moim zdaniem jak już montować podgrzewacz to najlepiej w baku albo na jego wyjściu, powrotem do filtra paliwo wraca delikatnie ogrzane, po to jest podgrzewacz plastikowy w filtrze, jedyny dobry sposób na zapychanie filtra to tankowanie dobrej zimowej ropy albo używanie depresatora (skyyd) lub mieszanie ropy z benzyną tak jak niektórzy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie zgodze sie ,paliwo najczęściej staje na papierowym wkładzie w filtrze .Smok w zbiorniku ma spore oczka ok. 1mm i na pewno puści więcej niż papier w filtrze .Nie puści za to na pewno tzw. czopka parafinowego który mozna zaobserwować np.w letniej ropie przy -20 stopniach .Podgrzewacz najlepszy w samym filtrze ,tak jak robią w nowych autach .W starych też były niezłe patenty ,widziałem kiedyś w starej renówce trafic niezły patent ,na dole filtra paliwa wymiennik w którym krąży sobie płyn z małego obiegu .Szkoda że nie ma czegoś takiego w naszych audikach ,tylko jakiś pseudopodgrzewacz na powrocie ,z którym więcej kłopotów z zapowietrzaniem ,niż pożytku z podgrzewaniazupens pisze:kolego przerabiałem temat zgęstniałej ropy letniej, najczęściej parafina zatyka smok w baku albo łapie w przewodach pod autem, moim zdaniem jak już montować podgrzewacz to najlepiej w baku albo na jego wyjściu,
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
to fakt :roll: stare merce to debeściaki :mrgreen: ja miałem kiedyś 123 (beczka) i miałem grzałkę w bloku na 220v zamontowaną 0,5godz. po prądem i temp. na liczniku ok50 także pyk i palił od strzała ale bez to -15 i już były problemy(i to spore) ale co się dziwić na liczniku miałem ok.800000 :roll: ze 4razy go przegrzałem i dalej jeżdził :mrgreen: sorry za OT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
a ile kosztowało to?gdzie go wpiąłeś?aha już wiem (nie popatrzyłem dokładnie na 1zdjęcie) :lol: hm jakby to było na prąd to już całkiem ameryka <ok> chodzi o poranny rozruch bo tak czy tak dopóki płyn się nie nagrzeje to i nie będzie grzał paliwa :roll: ale ty masz webasto no to i dobre bo webasto ci płyn nagrzeje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
80 zeta ,miałem robić sam ,ale za dużo zabawy .gibaj pisze:a ile kosztowało to?
gibaj pisze:jakby to było na prąd to już całkiem ameryka
Ano właśnie moja ''fabryka cieplej wody" ,w połaczeniu z tym podgrzewaczem jest w tym przypadku idealna ,swiadomie nie kupowałem żadnego elektrycznego podgrzewacza .Ale powiem ci że jak masz podgrzewacz na przewodzie od nagrzewnicy ,to tam się wpinasz z tym wymiennikiem i szybciutko się grzeje . Jak masz na zbyciu 600zł to możesz też sobie sprawić luksus w postaci "mokrego "webasto ,bo mam jedno na zbyciu ,kwestie montażu i wpięcia się w układ mam opanowaną ,więc chętnie się podzielę wiedzągibaj pisze:ale ty masz webasto no to i dobre bo webasto ci płyn nagrzeje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
he he jakieś raty? :-> <ok> nie nie trzeba mi webasta nie mów że dałeś jakiemuś "mechanikowi" ?żeby ci to założył :shock: no tak w połączeniu z webastem to i może dobre ale ja bym był za jakimś elekt. podgrzewaczem paliwa i filtra paliwa i zbiornika(zagalopowałem się) :mrgreen: ale co tu gdybać jak jest paliwo do d... to nic nie pomoże w -30 :mrgreen: (mam podgrzewacz i nawet hula <ok>)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Robić mi się go nie chciało ,a nie montować, choć zaczątek już miałem ,ale stwierdziłem że wolę kupić niż bawić się w lutowaniegibaj pisze:80 zeta ,miałem robić sam ,ale za dużo zabawy
a to? co ci się nie chciało?montować ten podgrzewacz?
:mrgreen: Akurat to jest prosty wymiennik i nie bardzo jest co patentować ale jak by fabrycznie montowali coś podobnego zamiast tego gó..na na głowicy filtra ,co sie zwie podgrzewaczem i niczego nie podgrzewa ,na pewno wszyscy by byli zadowoleniaudion pisze:Domyslam sie ze Munior mial sam skonstruowac, zrobic, opatentowac i sprzedac ten patent niemieckim inzynieriom,