[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z
Czekaj MUNIOR, czyli styknie jak 66 i 58 pin na stałe podam 12V i wyprowadzę tylko na deskę guzik do zapamiętywania do pinu 35 i mam gotowy tempomat?? :D To by było niezłe bo tylko jeden przycisk by cza było machnąć gdzieś na desce
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
No jesli wystarczy Ci jeden przycisk i jedna funkcja....
Ja mam komplet wraz z głównym wyłącznikiem - jak orginalnie
Tyle że wiązke miałem już fabrycznie gotową.
Pamietajcie że czujniki przy pedałach muszą byc sprawne.
Fajny bajer Jak komuś pokazuje to nie wierzą że stary golf to ma
Ja mam komplet wraz z głównym wyłącznikiem - jak orginalnie
Tyle że wiązke miałem już fabrycznie gotową.
Pamietajcie że czujniki przy pedałach muszą byc sprawne.
Fajny bajer Jak komuś pokazuje to nie wierzą że stary golf to ma
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A czemu miałby nie mieć :?: kazdy nawet 8 bitowy komp w tdi ma fabrycznie funkcję tempomatu ,tyle ze nie aktywną ,wystarczy aktywować i podłaczyć parę kabelków...a że mało kto o tym wie ...slawek5t pisze: Jak komuś pokazuje to nie wierzą że stary golf to ma
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
Ej, ale sprzęgło ani hamulec nie kasuje programu. Właśnie sprawdzałem w A6 bo tam mam tempomat i nawet po zatrzymaniu po włączeniu bez kasowania wraca do wcześniejszej prędkości. Chyba, że w tym układzie podłączenia jak mówicie, jest inaczej??
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
TakDawidof pisze:Guzik od zapamiętywania jest to chyba ten sam co do przyspieszania?
Własnie o to mi się rozchodzilo. Golf 3 z tempomatem to naprawde rzadkość.MUNIOR pisze:mało kto o tym wie ...
Nie wiem jak w nowych autach ale tdi 1z napewno kasuje (wyłącza) tempomat po wcisnieciu np pedału hamulca (nawet dotkniecie hamulca).Dawidof pisze:Ej, ale sprzęgło ani hamulec nie kasuje programu.
Od wczytania wczesniejszej predkosci słuzy drugi przycisk... Może o niego ci chodziło
PIERWSZY jest od zapamietywania i przyspieszania.
Jesli chcesz zapisac nową predkość to analogicznie wciskasz ten pierwszy przycisk.
Trzeci guzik to główny WYŁĄCZNIK/WŁĄCZNIK.
Dwa guziki (wlasciwie to 3) i ustawiasz sobie wszystko jak tylko chcesz - nie potrzeba innych. - a nawet chyba nie mozna.
PS: porada na VW forum może troche wprowadzać w błąd ponieważ przycisk wczytywania opisali oni jako "ZWALNIANIE"
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz
Chodzi mi o to że.. (Audi A6 C5) jechałem 150km/h włączyłem tempomat no i jade... nazbierało się aut, hamuje, zwalniam do 110km/h - tempomat się wyłączył. Nie ma opcji na wolną drogę więc jadę za wszystkimi te 110km/h i włączam tempomat (nie był kasowany, tylko po hamowaniu się wyłączył) no i po włączeniu auto samo zaczyna zapier...niczać do 150km/h. No i albo się przyciskiem zwolni do tych 110km/h albo trza kasować i na nowo ustawiać na 110 No ale jak tu się kasuje program po hamowaniu i przy ponownym włączeniu łapie aktualną prędkość no to spoko A tak właściwie który pin do czego z pośród 66,58 i 35??
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
Przeczytaj mojego posta. Jeden guzik wczytuje poprzednią predkość a drugi zapamiętuje aktualną , także gdy mamy zapisane np 100 kmh - przyspieszymy do 110 i wtedy znowu wcisniemy przycisk zapamietywania to zapamieta sie aktualna predkosc czyli te 110kmh
Czyli jest tak jak bys chciał
hamulec= wyłączenie
trzeci przycisk (ten glowny) wyłącza tempomat oraz kasuje zapamietaną predkosc - ale jest to własciwie zbedne. Bardziej go wykorzystuje aby tempomat był poprostu nie aktywny w Ecu
W audi a6 nie mozesz bez kasowania zapisac nowej predkości ? Ile masz przycisków ?
Czyli jest tak jak bys chciał
hamulec= wyłączenie
trzeci przycisk (ten glowny) wyłącza tempomat oraz kasuje zapamietaną predkosc - ale jest to własciwie zbedne. Bardziej go wykorzystuje aby tempomat był poprostu nie aktywny w Ecu
W audi a6 nie mozesz bez kasowania zapisac nowej predkości ? Ile masz przycisków ?
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz
Taka sama manetka jak w 80. Przesów w lewo - prawo, w prawo OFF. Z boku FIX. W lewo ON i ACC.
Ok, więc tak. Chcę to zrobić jak mówisz, jeden wczytuje poprzednią, a drugi zapamiętuje. Co i z jakich pinów z kostki trzeba wziąć? Ale mi się zamieszało :P
Ok, więc tak. Chcę to zrobić jak mówisz, jeden wczytuje poprzednią, a drugi zapamiętuje. Co i z jakich pinów z kostki trzeba wziąć? Ale mi się zamieszało :P
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
Kostke mam, nawet już przerobioną na nową z dalszym ciągiem kabli bo miałem manetkę (nie jedną z resztą) która nie działała. Teraz tylko kwestia podłączenia odpowiednich kabli do przycisków
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
No więc wczoraj jechałem i tak jak obiecałem opisuje... Tempomat działa. Po podłączeniu 66 i 58 na stałe do plusa, a 35 zapisuję prędkość i ją utrzymuje. Tym samym guzikiem po przytrzymaniu auto zwalnia, a sprzęgłem albo hamulcem kasuje zapamiętaną prędkość i wyłączam tempomat. Jeżeli nie nacisnę żadnego pedała a przyspieszę gazem to po puszczeniu auto zwalnia do zapamiętanej prędkości. Mam nadzieję że jasno to opisałem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i tak ma to działać w wersji uproszczonej 8-) pozostałe funkcje są zwykle mało przydatnedarek90 pisze:Tempomat działa. Po podłączeniu 66 i 58 na stałe do plusa, a 35 zapisuję prędkość i ją utrzymuje. Tym samym guzikiem po przytrzymaniu auto zwalnia, a sprzęgłem albo hamulcem kasuje zapamiętaną prędkość i wyłączam tempomat. Jeżeli nie nacisnę żadnego pedała a przyspieszę gazem to po puszczeniu auto zwalnia do zapamiętanej prędkości. Mam nadzieję że jasno to opisałem
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
MUNIOR, slawek5t wielkie dzięki! Zrobiłem i działa malinowo na razie na jakimś włączniku awaryjek z renaulta, ale co tam.. Aha, czy + może być wzięty z kostki tempomatu z biało-czerwonego kabla? Bo tam podłączyłem, żeby nic nie ciąć
Nima dymu bez ognia .. Audi nigdy dość
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga