Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[1.9TDI Avant] tempomat TDI 1z

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 31 mar 2013, 03:34

Czekaj MUNIOR, czyli styknie jak 66 i 58 pin na stałe podam 12V i wyprowadzę tylko na deskę guzik do zapamiętywania do pinu 35 i mam gotowy tempomat?? :D:D To by było niezłe bo tylko jeden przycisk by cza było machnąć gdzieś na desce :P
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 31 mar 2013, 08:52

No jesli wystarczy Ci jeden przycisk i jedna funkcja....
Ja mam komplet wraz z głównym wyłącznikiem - jak orginalnie
Tyle że wiązke miałem już fabrycznie gotową.

Pamietajcie że czujniki przy pedałach muszą byc sprawne.
Fajny bajer :) Jak komuś pokazuje to nie wierzą że stary golf to ma :D
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 31 mar 2013, 11:19

Guzik od zapamiętywania jest to chyba ten sam co do przyspieszania? Bo jak tak to mi to wystarczy :D
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 mar 2013, 16:55

slawek5t pisze: Jak komuś pokazuje to nie wierzą że stary golf to ma :D
A czemu miałby nie mieć :?: kazdy nawet 8 bitowy komp w tdi ma fabrycznie funkcję tempomatu ,tyle ze nie aktywną ,wystarczy aktywować i podłaczyć parę kabelków...a że mało kto o tym wie ... ;-)
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 31 mar 2013, 18:20

Ej, ale sprzęgło ani hamulec nie kasuje programu. Właśnie sprawdzałem w A6 bo tam mam tempomat i nawet po zatrzymaniu po włączeniu bez kasowania wraca do wcześniejszej prędkości. Chyba, że w tym układzie podłączenia jak mówicie, jest inaczej??
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 31 mar 2013, 18:54

Dawidof pisze:Guzik od zapamiętywania jest to chyba ten sam co do przyspieszania?
Tak
MUNIOR pisze:mało kto o tym wie ...
Własnie o to mi się rozchodzilo. Golf 3 z tempomatem to naprawde rzadkość.
Dawidof pisze:Ej, ale sprzęgło ani hamulec nie kasuje programu.
Nie wiem jak w nowych autach ale tdi 1z napewno kasuje (wyłącza) tempomat po wcisnieciu np pedału hamulca (nawet dotkniecie hamulca).

Od wczytania wczesniejszej predkosci słuzy drugi przycisk... Może o niego ci chodziło :)
PIERWSZY jest od zapamietywania i przyspieszania.
Jesli chcesz zapisac nową predkość to analogicznie wciskasz ten pierwszy przycisk.
Trzeci guzik to główny WYŁĄCZNIK/WŁĄCZNIK.
Dwa guziki (wlasciwie to 3) i ustawiasz sobie wszystko jak tylko chcesz :) - nie potrzeba innych. - a nawet chyba nie mozna.

PS: porada na VW forum może troche wprowadzać w błąd ponieważ przycisk wczytywania opisali oni jako "ZWALNIANIE" ;)
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 31 mar 2013, 19:21

Chodzi mi o to że.. (Audi A6 C5) jechałem 150km/h włączyłem tempomat no i jade... nazbierało się aut, hamuje, zwalniam do 110km/h - tempomat się wyłączył. Nie ma opcji na wolną drogę więc jadę za wszystkimi te 110km/h i włączam tempomat (nie był kasowany, tylko po hamowaniu się wyłączył) no i po włączeniu auto samo zaczyna zapier...niczać do 150km/h. No i albo się przyciskiem zwolni do tych 110km/h albo trza kasować i na nowo ustawiać na 110 :) No ale jak tu się kasuje program po hamowaniu i przy ponownym włączeniu łapie aktualną prędkość no to spoko :) A tak właściwie który pin do czego z pośród 66,58 i 35??
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 31 mar 2013, 20:16

Przeczytaj mojego posta. Jeden guzik wczytuje poprzednią predkość a drugi zapamiętuje aktualną , także gdy mamy zapisane np 100 kmh - przyspieszymy do 110 i wtedy znowu wcisniemy przycisk zapamietywania to zapamieta sie aktualna predkosc czyli te 110kmh :)
Czyli jest tak jak bys chciał :)

hamulec= wyłączenie
trzeci przycisk (ten glowny) wyłącza tempomat oraz kasuje zapamietaną predkosc - ale jest to własciwie zbedne. Bardziej go wykorzystuje aby tempomat był poprostu nie aktywny w Ecu :)

W audi a6 nie mozesz bez kasowania zapisac nowej predkości ? Ile masz przycisków ?
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 31 mar 2013, 21:09

Taka sama manetka jak w 80. Przesów w lewo - prawo, w prawo OFF. Z boku FIX. W lewo ON i ACC.
Ok, więc tak. Chcę to zrobić jak mówisz, jeden wczytuje poprzednią, a drugi zapamiętuje. Co i z jakich pinów z kostki trzeba wziąć? Ale mi się zamieszało :P:P
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 01 kwie 2013, 00:32

Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 01 kwie 2013, 00:58

Kostke mam, nawet już przerobioną na nową z dalszym ciągiem kabli bo miałem manetkę (nie jedną z resztą) która nie działała. Teraz tylko kwestia podłączenia odpowiednich kabli do przycisków :P
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

slawek5t
Audi 80 Maniak
Audi 80 Maniak
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 01 kwie 2013, 02:08

To podłącz według schematu i jazda :)
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

Awatar użytkownika
darek90
Audi 80 Mastach
Audi 80 Mastach
Posty: 129
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 01 kwie 2013, 18:04

No więc wczoraj jechałem i tak jak obiecałem opisuje... Tempomat działa. Po podłączeniu 66 i 58 na stałe do plusa, a 35 zapisuję prędkość i ją utrzymuje. Tym samym guzikiem po przytrzymaniu auto zwalnia, a sprzęgłem albo hamulcem kasuje zapamiętaną prędkość i wyłączam tempomat. Jeżeli nie nacisnę żadnego pedała a przyspieszę gazem to po puszczeniu auto zwalnia do zapamiętanej prędkości. Mam nadzieję że jasno to opisałem :-P

MUNIOR
TDI'Spec
Posty: 6134
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 kwie 2013, 19:38

darek90 pisze:Tempomat działa. Po podłączeniu 66 i 58 na stałe do plusa, a 35 zapisuję prędkość i ją utrzymuje. Tym samym guzikiem po przytrzymaniu auto zwalnia, a sprzęgłem albo hamulcem kasuje zapamiętaną prędkość i wyłączam tempomat. Jeżeli nie nacisnę żadnego pedała a przyspieszę gazem to po puszczeniu auto zwalnia do zapamiętanej prędkości. Mam nadzieję że jasno to opisałem :-P
No i tak ma to działać w wersji uproszczonej 8-) pozostałe funkcje są zwykle mało przydatne ;-)
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit

Dawidof
O Audi 80 wie wszystko
O Audi 80 wie wszystko
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 02 kwie 2013, 18:54

MUNIOR, slawek5t wielkie dzięki! :D Zrobiłem i działa malinowo :D na razie na jakimś włączniku awaryjek z renaulta, ale co tam.. Aha, czy + może być wzięty z kostki tempomatu z biało-czerwonego kabla? Bo tam podłączyłem, żeby nic nie ciąć :)
Nima dymu bez ognia :D.. Audi nigdy dość :D

jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 03'
jest A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 02'
jest 80 B4 Avant 1Z 94' +
był A6 C5 sedan AFN 99' +
był 80 B4 Avant ABK 93'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon
Ubezpieczenie OC