Witam
Przy prędkości 80-100km mam bicie na keirownicy. Wymienione zostało chyba kompletne zawieszenie:
-końcówki drążków, łączniki i gumy stabilizatora, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, poduszki mcphersona.
Po tym ustawiłem komputerowo geometrię (zbieżność + kąty). Ustawiałem na oryginalnych kołach stalowych i oponach zimowych - było bicie. Teraz założyłem nowe koła 17" i bicie jest nadal (stąd odnoszę wrażenie że to nie wina kół). Do tego na obu kompletach kół auto ściąga w prawo.
Co jeszcze szukać? i co może byc przyczyną? Czy winne mogą być poduszki silnika?
[80 B4] Bicie,drgania na kierownicy 80-100km
[80 B4] Bicie,drgania na kierownicy 80-100km
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 09:18 przez Tom_s, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Panowie podepnę się pod temat.
Jakiś czas temu skrzywiłem drążek kierowniczy. Po wymianie drążka, końcówek, poduszek mcpersona, tarcz hamulcowych pojawił sie dziwny problem. Otóż kierownica mi bije. bije przy 20 km/h i przy kazdej prędkosci. nie jest to tak bardzo uciążliwe ale przy 100-120kmh drga cała buda a potem znów tylko kierownica. Nieraz przy zmianie biegu w momencie wciśniętego sprzęgła ustaje drganie, nieraz nie. Czy to mogą być półosie?
Jakiś czas temu skrzywiłem drążek kierowniczy. Po wymianie drążka, końcówek, poduszek mcpersona, tarcz hamulcowych pojawił sie dziwny problem. Otóż kierownica mi bije. bije przy 20 km/h i przy kazdej prędkosci. nie jest to tak bardzo uciążliwe ale przy 100-120kmh drga cała buda a potem znów tylko kierownica. Nieraz przy zmianie biegu w momencie wciśniętego sprzęgła ustaje drganie, nieraz nie. Czy to mogą być półosie?