Maglownica Audi
części samochodowe
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B4 2.0 16V ACE] Jakie łączniki stabilizatorów?

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1029
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

[B4 2.0 16V ACE] Jakie łączniki stabilizatorów?

Post autor: PABLO » 08 maja 2007, 16:10

Pytanko jak w temacie. Jakie polecacie, żeby zaraz nie kupować następnych. Chodzi mi o producenta.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 maja 2007, 17:30 przez PABLO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Labiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6976
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Labiel » 08 maja 2007, 23:17

O, to sie przyłanczam do pytania bo włąsnie dzisiaj odkryłem przyczynę stuków w zawieszeniu. Okazało sie że lewy łącznik stabilizatora jest wyjumany i tzreba będzie go wymienic.

Awatar użytkownika
sliszew
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 04 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: AUGUSTÓW

Post autor: sliszew » 09 maja 2007, 19:05

niewiem jakiej firmy ale w tamtym roku kupilem za 60 zł. i teraz juz go znowu wymienialem,teraz kupilem za 28zł. no oko jakis nieciekawy ale zobacze ile wytrzyma
Jest A4 2,5TDI V6 180KM
Byla B4 2,O+GAZ ABT
https://audi80.pl/viewtopic.php?p=55020#55020

Awatar użytkownika
Labiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6976
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Lokalizacja: WLKP

Post autor: Labiel » 09 maja 2007, 20:39

Ja dzisiaj juz byłem zmuszony kupic ten łącznik stabilizatora bo stray tak mi walił że nie szło jeździć. Kupiłem jakiś niemieckiej firmy. Kosztował 32 złote, la e że w sklepie sprzedaje znajomy to upuścik do 28. Zobaczymy ile wytrzyma.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1029
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 13 maja 2007, 08:44

I jeszcze mam takie pytanko. Jakie wybrać? Plastykowe czy metalowe???
Z tego co się pytałem w sklepie to do Quattro na tył idą plastyki a na przód już mam wybór (są metalowe i są plastykowe). Który będzie lepszy? Czy jest wogóle jakaś znacząca różnica między nimi?

Awatar użytkownika
Martinn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 23 maja 2007, 15:13
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: Martinn » 23 maja 2007, 22:19

Wymieniłem w swoim bo stukały, kupiłem MOOG-a przyjechałem do warsztatu a kolega mechanik powiedział że porządne częsci kupiłem. Skoro swój tak mówi... :-) Zakupiłem w intercars bo z oryginalnością w prywatkach różnie bywa...

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1227
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 23 maja 2007, 22:26

PABLO pisze:I jeszcze mam takie pytanko. Jakie wybrać? Plastykowe czy metalowe???
Z tego co się pytałem w sklepie to do Quattro na tył idą plastyki a na przód już mam wybór (są metalowe i są plastykowe). Który będzie lepszy? Czy jest wogóle jakaś znacząca różnica między nimi?
Jak są metalowe to metalowe bym brał.
Plasikowe szybko się wybijają a ludzie robią tak, że kupują końcówkę drążka kierowniczego chyba od malucha i kombinują spawająć na długoś jakimś prętem i ponoć nie zniszczalne. Sam nie robiłem, bo najtaniej się kupi po 20 zł jak nie taniej, łatwo wymienić, poza tym co 30 40 tyś wymieniam całą zawiechę więc się nie bawię.

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: McGiver » 23 maja 2007, 22:39

I jeszcze mam takie pytanko. Jakie wybrać? Plastykowe czy metalowe???
Z tego co się pytałem w sklepie to do Quattro na tył idą plastyki a na przód już mam wybór (są metalowe i są plastykowe). Który będzie lepszy? Czy jest wogóle jakaś znacząca różnica między nimi?
jak chcesz jezdzic i nie zaglądać to albo lemforder albo trw. TRW: JTS 147, JTS 105, JTS 106, lemforder 10055, 14595, 14596 a moog jet też spoko ale robi tylko przód: AU-LS-7179. tylne łaczniki sa tylko metalowe a przednie plastikowe sobie odpuść
Turbina Amfetamina

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1029
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 23 maja 2007, 22:43

I już kupiłem te łączniki... Na przód za 28zł(Delphi) a na tył za 68zł(Lemforder). Oba metalowe

Awatar użytkownika
grzesce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 27 kwie 2007, 00:47
Lokalizacja: ok. Myślenic
Kontakt:

Post autor: grzesce » 12 cze 2007, 08:01

Jeśli chodzi o łączniki to polecam metalowe takich firm jak Lemfoldera Moog-a albo TWR. Szkoda pieniędzy na tanie zamienniki, padaja bardzo szybko... Tak naprawdę za przednie łączniki dobrej jakości trzeba dac 50-70 pln za sztukę.
Było B3 1.8s (90km) - 1990r || Obecnie B4 2.0e (115km) - 1994r -->
Moje AUDI - SPRZEDANE!

wolq

Post autor: wolq » 15 cze 2007, 13:49

Tak tak TWR wymieniałem niedawno po rabatach "jako stały klient :mrgreen: " coś ok.40-50zł

Awatar użytkownika
krzysiek11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 256
Rejestracja: 13 cze 2007, 16:52
Lokalizacja: Wejherowo/Kartuzy

Post autor: krzysiek11 » 20 cze 2007, 19:11

minon1 pisze: ludzie robią tak, że kupują końcówkę drążka kierowniczego chyba od malucha i kombinują spawająć na długoś jakimś prętem i ponoć nie zniszczalne.
ja tak zrobiłem ale z używanych drążków od vw LT ponad rok temu i trzymają a jeżdze naprawde dużo
:lol:

Kajman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwie 2009, 22:17
Lokalizacja: Kraków

Re: [B4 2.0 16V ACE] Jakie łączniki stabilizatorów?

Post autor: Kajman » 25 gru 2012, 22:05

Założyłem oryginał z serwisu 190 zł !! wytrzymał 1.5 roku (plastikowy). Tani zamiennik 3 miesiące. Z tego co wiem trzeba wolniej jeździć po zakrętach to wytrzymają dłużej.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1528
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 26 gru 2012, 00:10

moge polecic SWAG plastikowe wytrzymują bardzo długo

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 22 sie 2017, 14:50

[ Dodano: 2017-08-22, 14:50 ]
minon1 pisze:
PABLO pisze: ludzie robią tak, że kupują końcówkę drążka kierowniczego chyba od malucha i kombinują spawająć na długoś jakimś prętem i ponoć nie zniszczalne. Sam nie robiłem, bo najtaniej się kupi po 20 zł jak nie taniej, łatwo wymienić, poza tym co 30 40 tyś wymieniam całą zawiechę więc się nie bawię.
sam się zastanawiam nad tym , aby wsadzić cały drążek kierowanych boczny wraz z końcówkami do malucha , sama rurka łącząca drążki ma około 240mm ( u nas cały łącznik ma około 270 mm ) , mam już dość wymiany tych łączników co pół roku, czy lepsze czy najtańsze tak samo wytrzymują , robił ktoś ten patent od malucha ?
jarowlkp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


Akumulatory samochodowe Audi 80
hamulce

Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami