[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
panowie mam problem z zawiecha jak wiekszosc z was wszystko zmienione swieże dobrej firmy a stuka dalej rece opadaja :cry: najbardziej stuka przy zmianie na 2 bieg i oczywiscie na nierównosciach, temat zawiechy przestudiowany wiec nakretki poduszek dokrecone
wymienione:
amorki
poduszki amorków + nakretki
tuleje wahacza
laczniki
tuleje sanek
poduszki silnika ori
poduszka skrzyni
to wszystko swierze reszta jakies 5tys temu ale sprawdzone i jest ok
wymienione:
amorki
poduszki amorków + nakretki
tuleje wahacza
laczniki
tuleje sanek
poduszki silnika ori
poduszka skrzyni
to wszystko swierze reszta jakies 5tys temu ale sprawdzone i jest ok
romeo najprawdopodobniej tak jak piszesz masz luz między wkładem amora a kolumną. Wkład musi być idealnie wpasowany w kolumnę......najmniejszy luz nawet po mocnym skręceniu nakrętką objawi się stukaniem. U mnie stukało właśnie przy zmianie biegu z 1 na 2, przy podjeżdżaniu pod krawężniki i na większych nierównościach. Po zlikwidowaniu tych luzów nastała grobowa cisza w zawiasie
moim skromnym zdaniem,luz poprzeczny moze wystąpic jezeli sam wklad obietosciowo jest mniejszej srednicy jak otwór w mc personie i w zestawie z amorem nie ma ej podkladki ktora niweluje luz.
Wszystko zalezy od firmy ktora produkuje wkłady pamietam ze przy kupnie BILSTEIN wklad byl dokladnie dopasowany do otworu i nie potrzebna byla wtedy podkladka i chyba SACHS tez nie potrzebowal tej podkladki KYB jak kupywalem przy ostatniej wymianie podkladka juz byla bo wklad byl mniejszej obietosci
jaki wklad by nie byl od dolu nie ma i jak wklad dostac luzu bo sie blokuje wtajemniczeni w temat wiedza o co chodzi
No chyba ze wybity wklad juz jest i golen ma luzy u siebie sie spotkalem w sachs z czyms takim amory po 3 miesiacach poszly do smieci
Wszystko zalezy od firmy ktora produkuje wkłady pamietam ze przy kupnie BILSTEIN wklad byl dokladnie dopasowany do otworu i nie potrzebna byla wtedy podkladka i chyba SACHS tez nie potrzebowal tej podkladki KYB jak kupywalem przy ostatniej wymianie podkladka juz byla bo wklad byl mniejszej obietosci
jaki wklad by nie byl od dolu nie ma i jak wklad dostac luzu bo sie blokuje wtajemniczeni w temat wiedza o co chodzi
No chyba ze wybity wklad juz jest i golen ma luzy u siebie sie spotkalem w sachs z czyms takim amory po 3 miesiacach poszly do smieci
koga manfred19, i tomek1982, jak najbardziej macie racje ze luz ten powoduje stuki, posiedziałem troche przy aucie i po paru zaczołem sprawdzac macac itp. podnioslem auto złapałem koło na godz 9 i 3 i zaczołem energicznie nim ruszac no i to było to zaczeło stukac niemiłosiernie odrazu przypomniałem sobie ze podczas wymiany wkładów nie było zadnej podkładki
teraz jeszcze raz musze to wszystko rozkrecac i zniwelowac ten luz i tu moje pyt. czy szukac rozwiazan fabrycznych czy owijac tasma jak koledzy wczesniej pisali.
teraz jeszcze raz musze to wszystko rozkrecac i zniwelowac ten luz i tu moje pyt. czy szukac rozwiazan fabrycznych czy owijac tasma jak koledzy wczesniej pisali.
po rozebraniu okazało sie ze te KYB które włożyłem sa znacznie mniejsze niz otwór w mcpersonie i nie wystarczy zniwelowac luz tylko u góry lata cały wkład niewiem jak to zniwelowac kolega zazartował by zmontowac to na piance montażowej :lol:
jak usztywnic wkład u dolu ?wlany olej dał zero efektu :cry:
jak usztywnic wkład u dolu ?wlany olej dał zero efektu :cry: