Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] obnizenie auta

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 11 sty 2010, 21:20

No tak ale dalej nie wiemy czy do sprezyn -40 mozna zalozyc normalne amorki BILSTEIN ??
Wiem ze Ezmaru ma u siebie BILSTEIN tylko nie wiem czy normalne czy sportowe, kiedys mu wyslalem zapytanie o zdjecia po obnizenu i do dzis nie dostalem.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 sty 2010, 20:56

SIDNEY85, pewnie że można. Jest tylko możliwość (a raczej pewność), że przy krótszych sprężynach amorki szybciej skończą żywot. ;-)

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 12 sty 2010, 21:26

ale nie ktorzy odradzaja tego typu mody

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 sty 2010, 21:28

no name, z jakiego powodu? Chyba tylko tego że amorki szybciej polecą... ;-)

Awatar użytkownika
Metal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 17 lip 2007, 00:03
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Metal » 12 sty 2010, 21:43

Do -40 można smigać na ori amorkach powyżej zalecana jest już zmiana amorków

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 13 sty 2010, 18:37

ponoc przy wiekszych predkosciach jest fekt pileczki od ping ponga bo sprezyna nie ma takiego skoku i amor pracuje w nieoptymalnej pozycji

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 13 sty 2010, 20:34

no name, tak piszą osoby które wżyciu nie jeździły na glebie :) Przy seryjnych amorach możesz dać nawet springi -80 z tym że wyleją się na pewno po paru km :) po prostu amortyzator jest stworzony do pracy w górnym zakresie pracy w ekstremalnym wypadku do końca swojego soku a jeśli non stop pracuje w końcowym zakresie poddany jest dużym obciążeniom czego uszczelniacze nie wytrzymują :) proste ja w poprzednim samochodzie jeździłem przez 2 tygodnie na sprężynach -80 / -80 na seryjnych amorach wytrzymały 2 tygodnie jazdy jechałem 170 i auto przyklejone do drogi :) zauważcie prostą prawidłowość że jeżeli jest amor sportowy to ma skrócony skok pracy i automatycznie jest utwardzony a to dlatego żeby nie dobijać do końca nie ma sportowych amortyzatorów nie utwardzonych :)

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 13 sty 2010, 21:50

a czy kazdy sportowy amorek jest przysrtosowany do roznych sprezyn [krotsze lub dluzsze ] ?? czy to bez znaczenia juz w tedy ??

a o ile szybciej z uzywa sie taki zwylky amorek na krotszych sprezynach ??

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 13 sty 2010, 22:36

nie no dajesz obniżające springi i kupujesz sportowe amorki o skróconym skoku wiesz jak chcesz sie pobawić w bardziej profesjonalne zabawy to wtedy kupujesz springi np H&R -60 i dajesz do profesjonalnej firmy żeby przygotowali ci pod ten zawias amorki ale to się mija z celem bo lepiej i taniej wyjdzie kupić gwintowane zawieszenie :) no amorki seria dostają bardzo po tyłku przy -40 to prawie nie wyczuwalne ale na -60 -80 sam będziesz się denerwował ze masz auto na glebie które buja się jak wóz drabiniasty i obciera kołami i podłogą o ziemie :)

Ja osobiście mam -60/-60 i będę dawał na wiosnę przednie springi do skręcenia na -80 bo niestety nigdzie nie mogę dostać a z tyłu mam regulacje wysokości na amorach wiec talerzyk w dół i będzie równo :)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 sty 2010, 09:48

Nie wiem jakie wy macie odczucia w tym teamcie ale mnie w przypadku sprezyn np -60 i jakichs amorkow nie przystosowanych do tego strasznie wkurza praca takiego zawieszenia, wszystko tlucze jak popitolone a o zgraniu jego pracy i jakims wybieraniu nierownosci to nawet nie ma mowy ;/

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 14 sty 2010, 09:55

Słonik pisze:Nie wiem jakie wy macie odczucia w tym teamcie ale mnie w przypadku sprezyn np -60 i jakichs amorkow nie przystosowanych do tego strasznie wkurza praca takiego zawieszenia, wszystko tlucze jak popitolone a o zgraniu jego pracy i jakims wybieraniu nierownosci to nawet nie ma mowy ;/
W pełni się zgadzam!! Jeśli wkładacie springi -60 ...a nawet -40 to dajcie do tego przystosowane amory :\
Ja kupiłem juz drugie auto które miało springi obnizane a amory seryjne :/ nie da się jeździć! Od razu zmieniam na inne amory.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 sty 2010, 10:13

Panowie a z amorków o skróconym skoku jakie proponujecie?

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 14 sty 2010, 16:54

kolego ja jeżdżę na MTS TECHNIX porostu dlatego ze są mega dostępne ;/ szukałem H&R ale przód znalazłem a tyłu nie ma ;/ wiec zostałem przy mts ach i powiem ci jak za tą cenę jestem mega zaskoczony amorki wybierają wszystko idealnie znacząco usztywniły budę o co mi najbardziej chodziło :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 sty 2010, 17:07

meir, ja też na tym śmigam i także je chwalę.Jak za tą kasę to naprawdę są dobre.Pytałem bo myślałem że coś nowego może stworzyli.Bo chyba jeszcze o skróconym skoku ma także Koni.No tylko dużo droższe.A Bistein ma coś takiego?

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 14 sty 2010, 17:25

a zakup zawieszenia fk to chyba dobry wybor :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga