Witam serdecznie,
mam kłopot z trakcją i zawieszeniem.
Z zawieszeniem już się poddałem, bo stukało dość solidnie na nierównościach, wymieniłem wszystko, co było do wymiany i nie tylko, ale stuka dalej.
Rzecz która mnie wnerwia to zmiana toru jazdy jednego koła przy skręcie w lewo, w prawo chyba tez ale w duzo mniejszym stopniu. Zauważyłem, że to koło "ucieka" co jeden obrót, najbardziej odczuwalne jest, gdy chćę uciec ze skrzyżowania w lewo i ruszę gwałtownie, wtedy mało nie sciągnie opony. Przy jeździe na wprost słyszalny jest miarowy szum koła również co jeden obrót.
Dodam dla ścisłości, że zbieżność i geometria były regulowane wielokrotnie pod tym kątem, przy samochdzie uniesionym do góry i laserami na kołach nie ma żadnego bicia, punkciki laserów ani drgną.
Proszę mądrych o wypowiedzenie się w tym temacie.
Dzięki i pozdrawiam.
[B4 ABT] Przy skręcie w lewo prawe koło ucieka z toru jazdy
Tak, łożyska są wymienione, chyba że zdążyły sie juz wybić po kilku miesiącach. Wymieniłem również kompletny wahacz i łącznik stabilizatora z prawej strony, sworzeń i tuleje wahacza z lewej strony, tuleje sań, wszystko na nic, dalej tłucze i koło ucieka. Porażka. <buu>
Serial28 napisał:
"Prędzej obstawiał bym luźna kolumnę Mc Persona która lubi się poluzować (ja tak miałem po wymianie poduszek)."
Masz na myśli górne mocowanie amortyzatora na kielichu?
Serial28 napisał:
"Prędzej obstawiał bym luźna kolumnę Mc Persona która lubi się poluzować (ja tak miałem po wymianie poduszek)."
Masz na myśli górne mocowanie amortyzatora na kielichu?
Witam. Wojtazzz pisze:
Tak, łożyska są wymienione, chyba że zdążyły sie juz wybić po kilku miesiącach.
Wszystko zależy od tego na jakie łożyska wymieniłeś.Jeśli były to jakieś tanie podróbki to całkiem możliwe ze się już wyrobiły
"Masz na myśli górne mocowanie amortyzatora na kielichu?"
Chodzi mi o tą nakrętkę z dwoma rowkami na specjalny klucz . Znajduje się ona pod pierwszą nakrętką od góry tą samo kontrującą .Sądząc po objawach jakie opisujesz to luz jest dość spory i myślę ze da się go wyczuć podnosząc auto do góry i ruszając kolumną góra dół.
[ Dodano: 2009-12-05, 08:16 ]
Mam jeszcze małe pytanie : jak wyglądają oponki, jakie mają ciśnienie i jak się auto prowadzi? Ciąga nim na jakieś strony lub czy jest jakieś bicie?A co do przegubów zewnętrznych to istnieje taka możliwość lecz raczej ją wykluczam bo raczej byś słyszał uwalony przegub
Tak, łożyska są wymienione, chyba że zdążyły sie juz wybić po kilku miesiącach.
Wszystko zależy od tego na jakie łożyska wymieniłeś.Jeśli były to jakieś tanie podróbki to całkiem możliwe ze się już wyrobiły
"Masz na myśli górne mocowanie amortyzatora na kielichu?"
Chodzi mi o tą nakrętkę z dwoma rowkami na specjalny klucz . Znajduje się ona pod pierwszą nakrętką od góry tą samo kontrującą .Sądząc po objawach jakie opisujesz to luz jest dość spory i myślę ze da się go wyczuć podnosząc auto do góry i ruszając kolumną góra dół.
[ Dodano: 2009-12-05, 08:16 ]
Mam jeszcze małe pytanie : jak wyglądają oponki, jakie mają ciśnienie i jak się auto prowadzi? Ciąga nim na jakieś strony lub czy jest jakieś bicie?A co do przegubów zewnętrznych to istnieje taka możliwość lecz raczej ją wykluczam bo raczej byś słyszał uwalony przegub
Zauważyłem jakby zaczęło ścinać delikatnie opony od wewnętrznej strony. Ciśnienie jest odpowiednie, samochód trochę ciąga na boki w niewielkich koleinach, na gładkim jest dobrze, tylko ten miarowy szum co jeden obrót koła.serial28 pisze:jak wyglądają oponki, jakie mają ciśnienie i jak się auto prowadzi? Ciąga nim na jakieś strony lub czy jest jakieś bicie?
Sprawdzę jeszcze raz łożyska na personach, w razie 'wu' jakie mógłyś polecić?