Witam .
Mam taki problem ze po przejechaniu okolo 100km odkreca mi sie nakretka co jest pod kielochem u gory. To jest ta sruba z dwoma wycieciami. Zawsze jest dokrecona na max i caly czas sie odkreca co radzicie ???
Kolejne moje pytanie to czy przy postoju i skrecaniu kierownica w prawo i w lewo te kielichy co widac pod maska pod zaslepkami plastikowymi powinny sie obracac ? Bo u mnie sie obracaja jak skrecam kierownica ???
[B4 2.0 ABK] sruba mocujaca poduszke amora i sanki przednie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
musisz to na klej do gwintów złapać albo na farbę inaczej zawsze się będzie rozkręcało. Też tak miałem ale już dobrze <ok>SebzixD12 pisze:Zawsze jest dokrecona na max i caly czas sie odkreca co radzicie ???
ja tam co prawda nie zaglądałem ale raczej powinny się skręcać, w końcu to łożysko po coś tam jest w dodatku jak skręcasz kołami to cały mcperson też skręca. I dlatego między innym ta śruba cały czas Ci się rozkręca.SebzixD12 pisze:Kolejne moje pytanie to czy przy postoju i skrecaniu kierownica w prawo i w lewo te kielichy co widac pod maska pod zaslepkami plastikowymi powinny sie obracac ? Bo u mnie sie obracaja jak skrecam kierownica ???
Dzisiaj będę testował i jadę po klej do gwintów.
A jeszcze mógł by ktoś sprawdzić czy komuś ten kielich się obraca ??:D
[ Dodano: 2014-12-12, 08:25 ]
I jeszcze pytanie do sanek przednich mógł by ktoś mi podać wymiary tulei bo są tam dwa rodzaje chodzi mi o średnicę. Dzięki za odpowiedzi
[ Dodano: 2014-12-12, 16:06 ]
Dzisiaj zostały wymienione wszystkie tuleje sanek . Wszystkie tuleje wachaczy . Łączniki stabilizatora, poduszki amortyzatora. Nowe sprężyny i amory i poduszka ta co wyłazi razem z sankami.. Geometria i kąty i dalej coś w prawym kole stuka już nie mam sil.
A jeszcze mógł by ktoś sprawdzić czy komuś ten kielich się obraca ??:D
[ Dodano: 2014-12-12, 08:25 ]
I jeszcze pytanie do sanek przednich mógł by ktoś mi podać wymiary tulei bo są tam dwa rodzaje chodzi mi o średnicę. Dzięki za odpowiedzi
[ Dodano: 2014-12-12, 16:06 ]
Dzisiaj zostały wymienione wszystkie tuleje sanek . Wszystkie tuleje wachaczy . Łączniki stabilizatora, poduszki amortyzatora. Nowe sprężyny i amory i poduszka ta co wyłazi razem z sankami.. Geometria i kąty i dalej coś w prawym kole stuka już nie mam sil.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Zabierz auto od papraków i zrób sam, może będzie dobrze. A geometria pewnie robiona przez fachowca na nowoskalibrowanej maszynie za 100k, i wszystko ustawione idealnie "w granicach" marginesu ?SebzixD12 pisze: Geometria i kąty i dalej coś w prawym kole stuka już nie mam sil.
Musisz sprawdzić dokładnie jak skręcony jest amor w kolumnie macpersona, czy nie ma luzu, czy jest podkladka centrująca, wypadało by też wlać ze 40ml oleju w kolumnę przed skręceniem amora - nie zaszkodzi. To na początek, nie ma siły że jest nowe i stuka, coś jest źle zrobione, tam nie ma nic skomplikowanego. Sprawdź też czy sprężyna jest ułożona w swoim miejscu, na górze jak i na dole, a górna nakrętka na amortyzator, ta z wycięciem jak jest dobrze dokręcona nie ma prawa się odkręcać, polecam uderzyć dobrze pneumatem, a potem jeszcze raz lekko młotkiem przez śrubokręt.
Powodzenia
W samochodzie jest założone progresywne zawieszenie około pol roku temu czytałem posty że to może być źly amor. Chce założyć spowrotem orginalny i aby go uzupełnić olejem. Śruba już się nie odkęca wszystko jest ok ale dalej na malutkich uskokach w prawym kole stuka . Zmienię amora na orginalnego i zobaczymy . Co będzie. Geometra była ustawiona na laserowym sprzęcie i dodam też że wszystko robiłem sam na warsztacie i jest zrobione na idealnie niczego nie załowane