Mam problem gdy tylko kupiłem samochód stukało coś w przednim zawieszeniu po prawej stronie ( tak się mi wydaje ) wygląda to tak że jadę po prostym puka w dołek walnie , cisza i potem znowu skręcam puka gorzej i nagle przestaje , nie raz jest tak że cisza przez cały czas .
Dodam że gdy jadę to bardzo sciąga mnie na prawą stronę i teraz tak czy to coś ma wspolnego z że autko kiedyś miało strzała w prawą stronę bo wszystko na to wskazuje inna lampa z prawej strony to ściąganie i naruszona tapicerka z prawej strony z blacharką nie wygląda na bitą ale w zawieszce nie wiadomo co siedzi . Byłem u magika powiedział że trzeba wymienić całe zawieszenie z przodu i koszt 700 zł :shock: A więc podziękowałem i szukam porady tutaj , jeżeli będzie potrzeba nagram film jak to słychać może będzie łatwiej określić co to jest . Jak nara zie jeździć da się ale uważam że jest coraz gorzej z tym ściąganiem
[B3 1.6 PP] Stukanie w przednim zawieszeniu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Kolego, w zawieszeniu jest ze sto rzeczy które będzie stukać tak samo. Na ucho nikt ci nie powie co ci stuka. Tematów tego typu było ze sto. Trzeba wejść do kanału i sprawdzić wszystko po kolei. Innej rady nie ma. Nie licz na to że ktoś ci powie że to na pewno to czy tamto stuka - niestety nie mamy etatowego jasnowidza. Takiej opcji nie ma. A co do ściągania to trzeba się wybrać na ustawienie zbieżności.
Rafał jestem
Pisałem że byłem u mechanika nawet 3 byłem na kanale i powiedział że całe zawieszenie amortyzatory , wahacze , sworznie więc troszkę się zdziwiłem że 700 zł do starej 80 . I głownie tu kieruje pytanie . Była ustawiona zbieżność gdy zakładałem opony letnie czyli w 3 tyg. temu .
Aha i jeszcze jedno każdy z was ma b3 długo krótko więc przecież mogę się zapytać , bo ktoś może miał podobny problem i zna rozwiązanie nie wiem po co z jasnowidzem wyskakiwać trzeba
Pisałem że byłem u mechanika nawet 3 byłem na kanale i powiedział że całe zawieszenie amortyzatory , wahacze , sworznie więc troszkę się zdziwiłem że 700 zł do starej 80 . I głownie tu kieruje pytanie . Była ustawiona zbieżność gdy zakładałem opony letnie czyli w 3 tyg. temu .
Aha i jeszcze jedno każdy z was ma b3 długo krótko więc przecież mogę się zapytać , bo ktoś może miał podobny problem i zna rozwiązanie nie wiem po co z jasnowidzem wyskakiwać trzeba
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli zrobisz zawieszenie na tanich zamiennikach to może wyjdzie taniej, ale bądź pewien że za rok (może wcześniej, w zależności ile jeździsz i jakie masz drogi) będziesz robił je jeszcze raz. Same amorki kosztują pewnie z połowę tego co podałeś (mówię o jakiś lepszych). A do tego dochodzą 4 tuleje wahaczy, 4 tuleje sanek, 2 sworznie, 2 poduszki amortyzatorów (Lemfordera kosztują chyba coś koło 70 zł za sztukę), ewentualnie dwie końcówki drążków, dwa łączniki stabilizatorów + dwie gumowe tulejki dla stabilizatora. Stukać może każda z tych rzeczy które wymieniłem łącznie z samym amortyzatorem. Do tego można jeszcze dodać stukanie samej maglownicy, co niestety często zdarzało się na forum (ludzie wymieniali całe zawieszenia a i tak stukała - przyczyną była właśnie maglownica).setac4 pisze:troszkę się zdziwiłem że 700 zł do starej 80
nie wiem czemu się dziwisz, za całą robotę 700zł to nie jest wygórowana cena, nie podałeś ile wyniesie robocizna ale za sam komplet amortyzatorów wydasz ok 300zł za łożyska amortyzatorów pewnie też z 150zł do tego gumy i sworznie i zbieżność
dlatego takie ceny nas już nie straszą... straszą nas już tylko wypłaty;p
dlatego takie ceny nas już nie straszą... straszą nas już tylko wypłaty;p