Zbliża mi się wymiana większości elementów zawieszenia na przodzie i mam kilka pytań:
1. Widzałem w necie łącznik stabilizatora który jest z plastiku, bodajże od Febi, może ktoś powiedzieć jak on się sprawdza? Wiadomo że plastik to nie metal ale może tu gdzieś indziej jest haczyk.
2. Trochę głupie, ale czy stabilizator ma jednakową średnicę na całej długości czy może w miejscu mocowania gum jest nieco inny? Chodzi mi o pomiar żeby nowe gumy kupić ( u mnie ma około 25.5)
3. Używa może ktoś czerwonych elementów z poliuretanu? Podobno są wytrzymalsze ale trudniej je dostać.
4. czy mogę wyciągnąć sanki i opuścić samochód na koła, czy do wymiany tulei na sankach potrzebny jest jednak podnośnik lub jakiś punkt podparcia poza progami.
5. Na jakim elemencie mógłbym oprzeć samochód żeby przód wisiał w powietrzu? Nie chce samochodu trzymać na lewarku, zwłaszcza po obu stronach.
Z góry dzięki za rady i sorrki za takie lakoniczne pytania.
[B4 1.9 1Z] wymiana elementów zawieszenia
to to wiem, ale pod które miejsce podłożyć bo jak mam niunie trzymać na lewarku golfoski to ja dziękujead 5 wystarczy jakieś dobre klocki drewniane podłożyć
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2016, 18:56 przez przemoO23, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
2 stabilizator cały ma tą sama grubość, kiedyś jak w etce patrzyłem to były tylko 25 i 26 mmprzemoO23 pisze:2. Trochę głupie, ale czy stabilizator ma jednakową średnicę na całej długości czy może w miejscu mocowania gum jest nieco inny? Chodzi mi o pomiar żeby nowe gumy kupić ( u mnie ma około 25.5)
3. Używa może ktoś czerwonych elementów z poliuretanu? Podobno są wytrzymalsze ale trudniej je dostać.
3 nie ma problemu z dostaniem gum do stabilizatora z poliuretanu
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Wewne ... ./23110322