Nie wiem czy dobrze to ujmę, ale...
Kupiłem niedawno Audi 80 B4 Kombi 2.0B 90KM.
Byłem na stacji diagnostycznej i stwierdzono, że amortyzatory są jeszcze dobre (suche, 68-72%), natomiast Pan diagnosta zalecił mi wymianę wszystkich gum zawieszenia, łącznie z gumami sanek i belki tylnej. Autem planuję "w spokoju" przejeździć minimum dwa lata (~20tys km), stąd "łatanie" nie wchodzi w grę.
Niestety nie wiem co to znaczy "wszystkie", a w sklepie "wszystkie" zapewne nie wystarczy, więc proszę Was o pomoc.
1. Czy moglibyście powiedzieć mi, co i ile sztuk będzie potrzebne?
Jakieś drążki stabilizatorów, końcówki drążków także są potrzebne.
2. Wiem, że koszt będzie niemały, więc na 100% lemfordera pozwolić sobie nie mogę, ale "gównolit" odpada.
Są pewnie elementy, które można wsadzić trochę tańsze (MOOG, DELPHI) i skłaniam się ku temu.
Pracuję w Inter Carsie, więc może jakieś upusty się znajdą, choć różnie to bywa

Z tego co porównywałem ceny na szybko, to MOOG ma ceny zbliżone do Delphi, a te z kolei to połowa (albo i mniej) ceny Lemfordera.
Jakie są Wasze doświadczenia z tymi firmami i jaki komponent której firmy warto wybrać?
Mam możliwość zwrotu towaru w ciągu 7 dni, więc jeśli czegoś nie zużyję to spokojnie mogę oddać. Pisać śmiało co "przy okazji" warto robić