Maglownica Audi
części samochodowe
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[80 B3] zawieszenie ta technix

konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

[80 B3] zawieszenie ta technix

Post autor: konkas1987 » 29 sie 2009, 19:34

Witam orientuje się ktoś możne o ile cm obniża kit o symbolice 10-036 w/w firmy?Ile mniej wiecej kilometro trzeba przejcechac zeby sie kit ulozyl na aucie?Troche glupie pytania ale juz wyjasnie dlaczego.Podobne zawieszenie wkladalem do golfa II i po załozeniu auto stalo wysoko ale jak troche pojezdzilem moze z 5 km to usiadlo i bylo ok a dzisiaj jak zalozyłem do audiny to niestety po przejechaniu znacznie wiekszej ilosci kiloketrow auto nie siadlo.Podejrzewam ze poprostu doszlo do pomylki zamiast 60/40 dostalem 40/40.Dzwonilem do kolesia od ktorego kupowalem ale info bede mial dopiero w przyszlym tygodniu.Moze ktos z Was tez ma taki kit i wie o ile obniza.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5317
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 29 sie 2009, 20:09

Nie doszło do pomyłki. Mój koleżka z forum Carol w Coupe B3 ma również taki kit. Miało być 60/60,a jest ledwo 40/40, więc to taki standard.

konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: konkas1987 » 29 sie 2009, 21:24

AUDI_A6 pisze:Nie doszło do pomyłki. Mój koleżka z forum Carol w Coupe B3 ma również taki kit. Miało być 60/60,a jest ledwo 40/40, więc to taki standard.
Kurde to dziwne bo tak jak pisałem do golfa zakładałem dokładnie taki sam kit z tej samej firmy i jest dobrze tzn 60/40

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 30 sie 2009, 21:06

Ja jeżdzę na TA-TECHNIX i auto od samego początku podziś dzień stoi tak samo.

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 306
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 02 wrz 2009, 10:10

potwierdzam, nie siada tak jak powinno-ja pozbyłem się poprostu jednego zwoja :evil: :lol:

konkas1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 gru 2007, 02:44
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: konkas1987 » 02 wrz 2009, 20:20

ok to dzieki za informacje chyba bede musił tez uciac;(

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 02 wrz 2009, 23:03

Jak dla mnie ciecie zwoju sprezyn jest lekkim nieporozumieniem. Jesli ktoś kupi odpowiednie sprezyny i amory to auto ładnie lezy. Jesli ktos ma w swoim aucie silnik 1,8 a sprezyny lub amory kupuje na allegro do silnika 2,3 to nic dziwnego, ze to auto stoi jak stoi.
Wejdz sobie na strone firmy db tuning oni maja najmniejsze ceny amorów i sprezyn do kazdego rodzaju auta a przy okazji znają sie na tym co sprzedają, wię zawsze można sie podpytać o pewne rzeczy. Mozna powiedziec, że inni kupują amory od nich i sprzedają na allegro. Oczywiście drożej. =D

Ardsheal

Post autor: Ardsheal » 07 wrz 2009, 14:02

Jakiej jakości są te zestawy TA-Technix? Nie są drogie, ale zastanawiam się czy wkładać coś takiego do autka :/ 1 amorek TA do mojego autka kosztuje na allegro 240, Bilstein B6 po zniżkach 450 więc na sztuce jakieś 200zł oszczędności, tyle tylko czy mi się nie rozpadnie po chwili bo wole dołożyć 200 i mieć spokój.

Awatar użytkownika
Fiku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 211
Rejestracja: 08 paź 2008, 23:06
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Fiku » 07 wrz 2009, 15:12

http://www.mts24sklep.pl/

tam znajdziesz amory bilsteina jeszcze taniej, ja tam kupowalem B8 do siebie :)
Moje Audi [*]
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=22449#229658
Obrazek
Dobra jazda zaczyna sie na zakretach =]

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 07 wrz 2009, 20:50

Odkąd uzywam ta technix nie narzekam. Nie ma czegos takiego jak rozwalanie sie amorów wystrzelenie amora. Polecam.

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 08 wrz 2009, 21:16

ja mam z przodu amory ta technix i sprężyny niebieskie AP -60mm i musze powiedzieć że jak tylko założyłem to był jakieś 300km dziwnie miękkie, (wcześniej jakiś czas miałem wybite wylane ori amori i było twardo) a teraz chyba sie ułożyły bo jest dość mocno twardo, no ale w sumie to tak obiecywali że będą twardsze. ;-) Jak na tą kasę to nie ma tragedii.
Było Coupe NG,
Było A6 C4 ABC,
Było 80 B3 AAZ
Jest B4 AVANT ABK + A6 C5 AGA (kościółkowy)

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 20 maja 2013, 07:22

Witam, mam takie pytanie, założyłem na przód amorki TA-Technix na sprężynach AP -60 a wcześniej miałem KYB jakieś zwykłe olejowe. Przed wymianą auto siedziało te 60 mm niżej ale po złożeniu zawieszenia na nowych amortyzatorach auto podniosło się o dobre 20 mm. Teraz moje pytanie, czy może być tak że auto siedzi na odbojach czy po prostu z amortyzatorami jest tak samo jak ze sprężynami że potrzebują czasu by się
"ułożyć" ? Odboje mam zamontowane takie jak w linku
http://allegro.pl/oslony-i-odboje-przod ... 52424.html

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3419
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 maja 2013, 19:12

bart0390, amory miałeś o skróconym skoku, czy i te i te seryjne?

Na odbojach nie powinien siedzieć, widocznie stare amory miałeś całkowicie "padnięte".
Niezły problem: Wypalanie sadzy w filtrze DPF.
Silnika diesla: 80 b4 1.9 TDI 1Z CHIP TUNING

Pozdrawiam.

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 20 maja 2013, 21:56

Stare amory były seryjne a obecne są o skróconym skoku gazowo-olejowe. Od 2,5 roku jak nim jeździłem to ciągle zawieszenie bylo na tej samej wysokości a wymieniłem stare bo jeden zaczął lac. ale wyskokośc po obu stronach była taka sama. Teraz po wymianie po obu stronach jest właśnie tak z 20 mm wyżej, ale przecież z tego co mi wiadomo amorki nie mają wpływu na wysokośc zawieszenia. Dlatego stąd moje podejrzenie, że może siedzie na odbojach. Może wie ktoś z was jaką wysokośc powinien miec odbój przy sprężynie -60 by amorek mógł pracowac normalnie ?

80german
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 mar 2017, 23:01

Post autor: 80german » 29 maja 2017, 10:08

Panowie pacjent 80 b4 sedan. Gwint od ta technix. Mam problem na tyle tuleje w gwincie są mniejsze do mocowania śruby niż ori. W te wchodzi śruba 10mm a w ori chyba 20 mm. Co jest nie tak? Tokarz toczy mi już tulejki w dziurę ori w audi żeby siedziała tam sztywno 10 mm. Ale to dziwne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


Akumulatory samochodowe Audi 80
hamulce

Compero.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami