[B4 ABK] Audi 80 B4 2.0e quattro
[B4 ABK] Audi 80 B4 2.0e quattro
witam
mam pytanie odnośnie B4 z silnikiem 2.0 e ale na Quattro (sam posiadam 2.0e ale z napędem na przód) czy te wersje 80 występowały tylko w wersji competition szukam osobiście takiego .Jeśli ktoś posiada taki model czy mógł by mi podać np obecne zużycie paliwa przez niego i czy opłaca się wsadzać mu gazówkę oraz czy jest to spotykany egzemplarz tak szukając na ogólnie dostępnych portalach znajdywałem zwykle 2.0 bądź 2.0e i wszystko z napędem na przód
mam pytanie odnośnie B4 z silnikiem 2.0 e ale na Quattro (sam posiadam 2.0e ale z napędem na przód) czy te wersje 80 występowały tylko w wersji competition szukam osobiście takiego .Jeśli ktoś posiada taki model czy mógł by mi podać np obecne zużycie paliwa przez niego i czy opłaca się wsadzać mu gazówkę oraz czy jest to spotykany egzemplarz tak szukając na ogólnie dostępnych portalach znajdywałem zwykle 2.0 bądź 2.0e i wszystko z napędem na przód
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Akurat teraz nie widze nic takiego na allegro ale tez to widzialem. W ogloszeniu napisane bylo 2.0 ze stalym napedem 4x4 rok chyba 93. Jedyne jakie teraz jest na allegro 2.0q to to:
http://moto.allegro.pl/item950975996_au ... attro.html oczywiscie wylaczajac compi.
http://moto.allegro.pl/item950975996_au ... attro.html oczywiscie wylaczajac compi.
[b]jabko_nb[/b] Tobie chodzi o zwykły ABK 2.0 E 115 PS z quattro to nie było Competition. Słabo szukałeś po forum bo wiedziałbyś, że Competition to Audi 2.0 16v ozn. ACE o mocy 140 PS, jednakże z tym silnikiem i w quattro szły też zwykłe wersje B4.
Nie polecam Ci 2.0 115 PS w quattro bo jest to znacząco za słaby silnik to tego napędu to nie jedzie, a pali dużo.
Znowu w ACE 2.0 16v czy Competition czy zwykła jest nie do zagazowania.
Quattro pali więcej, jak ostro jeździć sporo więcej, na pewno to nie jest auto do ekonomicznej jazdy.
Nie polecam Ci 2.0 115 PS w quattro bo jest to znacząco za słaby silnik to tego napędu to nie jedzie, a pali dużo.
Znowu w ACE 2.0 16v czy Competition czy zwykła jest nie do zagazowania.
Quattro pali więcej, jak ostro jeździć sporo więcej, na pewno to nie jest auto do ekonomicznej jazdy.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2010, 17:52 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.
ACE tez nie nadaje sie do quattro jest zbyt slaby.
spalanie w trasie do 120km/h ponizej 10l w miescie spokojnie bez palowania 14l
jezeli zaczniesz zima szalec to nie ma gornej granicy spalania ale mi srednio wychodzila jakies 30l lub wiecej.
Niezgadzam sie ze nie da sie zagazowac ACE ja mam gaz pali podobnie jak benzyny tylko ze jest slabsze. Zero jak narazie problemow a zrobilem juz ponad 15tys km.
pozdro
spalanie w trasie do 120km/h ponizej 10l w miescie spokojnie bez palowania 14l
jezeli zaczniesz zima szalec to nie ma gornej granicy spalania ale mi srednio wychodzila jakies 30l lub wiecej.
Niezgadzam sie ze nie da sie zagazowac ACE ja mam gaz pali podobnie jak benzyny tylko ze jest slabsze. Zero jak narazie problemow a zrobilem juz ponad 15tys km.
pozdro
Tylko musisz się liczyć z tym, że zadbanego Competition'a nikt nie sprzeda ci za 8 tyś:)Ja za swoja chce ponad 14 klocków mimo tego, że tez jakieś drobne pierdoły są do zrobienia...Jak dla mnie 2.0 16v to PA-DA-KA jak na tak ciężkie auto.Gdyby było tam 1.8T AJL to nie zamienił bym tego auta na zadne inne;)Zawias jest prosty jak drut w porównaniu do A4 Q, a i wyczucie 80 wyśmienite jak dla mnie;)
PS:Ośka to kaleka...Tak jak czlowiek bez jednej nogi.
Szukaj Q:)
PS:Ośka to kaleka...Tak jak czlowiek bez jednej nogi.
Szukaj Q:)
Czy ktoś mnie wołał? :mrgreen:
Jeśli chodzi o napędy, to raczej nie dam się przekonać, że ośka jest lepsza pod jakimkolwiek względem od Quattro. Chyba tylko patrząc na zużycie paliwa i koszty napraw/części. Jednak co do właściwości jezdnych, to porównywanie ośki do quattro jest trochę śmieszne. O wiele bardziej wolałbym mieć ABK z quattro niż bez. Już nie mówiąc o mocniejszych wersjach silnikowych.
Jeśli chodzi o napędy, to raczej nie dam się przekonać, że ośka jest lepsza pod jakimkolwiek względem od Quattro. Chyba tylko patrząc na zużycie paliwa i koszty napraw/części. Jednak co do właściwości jezdnych, to porównywanie ośki do quattro jest trochę śmieszne. O wiele bardziej wolałbym mieć ABK z quattro niż bez. Już nie mówiąc o mocniejszych wersjach silnikowych.
musze sie z toba zgodzic kazda oska pokona na 1/4 quattro i inne 4wd. problem sie zrobi po pierwszym zakrecie. wszystko ma swoje plusy i minusy. podzielam zdanie furti ACE w b4q to kibel. FURTI jesli chcesz kochasz swoje COMPI wsadzaj 1.8T!!!!skoti pisze:Coś czuję ,że nie miał bym większych kłopotów na 1/4 mili
pozdro