temp osiaga 100st dolny waz zimny i chłonica w połowie. pompuje wezami i nic, ogrzewanie super. i tak przez 15 min z braku cierpliwosci
wyłaczam nawiew po 5 min moze pojawie sie płny obieg :?: :shock: , temp spada na 93 st wentyl sie właczył kilka razy wiec na próbe włczam nawiew na 4 big znów wentyl
sie nie włacza znow choc czekam i czekam. zmieniam na 2 bieg nawiewu po chwili włacza sie wentyl
wiec robie próbna jazde temp spada na 91-92st wszystko ok ogrzewanie na 2 biegu daje dobrze i tak przez 15km okolo, potem temp rosnie
znów di 100 st zatrzymuje sie i dolny waz zimny

dlaczego obieg duzy nie pojawił sie dopoki miałem ogrzewanie właczone na 4 bieg mimo 100st?
dlaczego podczas 2 biegu dmuchawy wszystko było ok na postoju a podczas jazdy sie sypneło dopiero po 15km?
czy to termostat sie zamyka mimo temp powodujacej jego otwarcie?
czy 4 bieg dmuchawy tak chłodził wode ze mieszajać sie ona w pompie nie miała temp odpowiedniej do
otwarcia termostatu?
duzo pytan a odpowiedzi nie znam... idzie juz zglupieć.
prosze o pomoc.
p.s.
zna ktos sposób na ułamany króciec przy chłodnicy od przełewu do zbiorniczka?
wymiana chłodnicy nie wchodzi raczej w gre bo chłodnic jest nowa
[ Dodano: 2012-10-18, 23:38 ]
mechanik postawil diagnoze. uszczelka pod glowica. glowica poszla do planowania. testu szczelnosci mi odmowiono gdyz podobno musial bym potem robic glowice. ile w tym prawdy? stara uszczelka ma miejce w ktorym mozna by przyznac ze mogla puszczac. w sobote samochod do mnie wroci. oby sprawny. koszty to: uszczelka okolo 90zl, planowanie glowicy okolo 60-80zl, uszczelek pod kolektory nie znam. plyn chlodniczy okolo 90zl. robocizna okolo 200zl. i nie wiem co z olejem czy bedzie koniecznosc wymiany?