Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B4 2.0 ABT] Przerywanie silnika na benzynie (ABT)

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 22 lip 2019, 19:45

Bezpieczniki wszystkie całe ale nie wiem który to przekaznik od pompy?

A może spytam inaczej' - co odpowiada za zamknięcie prądu wtryskiwacza benzyny gdy jeżdzimy na gazie? Pompa paliwa wtedy chodzi byśmy mogli nagle się przełączyć na benzynę ale coś powoduje zamknięcie obwodu wtryskiwacza monowtrysku aby nie zużywać benzyny - może tu trzyma i nie podaje prądu.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4283
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 22 lip 2019, 20:11

Jarek-LT pisze:co odpowiada za zamknięcie prądu wtryskiwacza benzyny gdy jeżdzimy na gazie?
Przekaźnik wbudowany w sterownik gazu albo przekaźnik zewnętrzny w przypadku starszych instalacji.
Zresztą pisałeś wcześniej że wypiąłeś wtryskiwacz benzyny ze sterownika gazu.
Podłączyłem to oryg. jak było fabrycznie czyli omijam sterownik gazu ale dalej nie ma tam zasilania.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8160
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 lip 2019, 20:57

Jarek-LT pisze:A może spytam inaczej' - co odpowiada za zamknięcie prądu wtryskiwacza benzyny gdy jeżdzimy na gazie?
Sprawdź co brakuje w wtyczce do wtryskiwacza. Ma tam być plus po uruchomieniu silnika albo podczas kręcenia już. Jak go brak sprawdż czy na grzałce sondy masz 12V tak samo jak silnik pracuje. Przekaźnik pompy paliwa 208 sprawdź choć w pm był z ala bezpiecznikiem to złącze do kodów błyskowych starsze wersje i numer inny. Przekaźnik ma dwa wyjścia jedno do pompy drugie do wtrysku/sondy.

Awatar użytkownika
Jarek-LT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarek-LT » 24 lip 2019, 14:32

A więc sprawa wygląda tak;

Zrobiłem oryg. podłączenie i we wtyczce czteropinowej po załączeniu zapłonu dwa przewody które idą do wtryskiwacza pokazuje 0,5v po kręceniu skacze prąd na różne - niższe wartości.
Dwa zewnętrzne piny - nie wiem od czego, po zapłonie pokazują 5,0v a po kręceniu - tak samo skacze napięcie wyłącznie w dół. bezradny_

Przekażnik 208 wygląda w środku jak wczoraj wyprodukowany.

[ Dodano: 2019-07-24, 14:32 ]
Jarewa- jak pisałem nie ma plusa ani na wtryskiwaczu ani na grzałce sondy.

CO KOMBINOWAĆ DALEJ?????

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8160
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lip 2019, 15:12

No to zawęża poszukiwania, skoro bezpieczniki ok to coś na lini przekźnik 208- wtyczki... Wiec musisz dostać sie pod spód skrzynki bezpiecznikowej i obadać pin 87A lub jak zwał złącze 87A bo to jeden pin gdzieś po środku.. zbadaj na tym pinie czy jest plus względem masy. podczas rozruchu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce