Witam !
Jako, że niestety będę musiał przygotować się do remontu swojej v-ki mam pytanie. Czy ktoś przeprowadzał remont? Tj. wymiana pierścieni + pełna regeneracja głowic?
Jaki m/w może być to koszt?
Oraz następnie :
Myślałem, żeby przy remoncie zwiększyć od razu kompresje silnika. Zakładając, że norma dla tego silnika wynosi 13-16 bar rzucił bym się w okolice 17-18 bar. Tylko jakie realne efekty może dać zwiększenie kompresji? Do tego oczywiście lżejszy zamach Do tego oczywiście porting głowic. I ewentualna polerka kanałów.
Ewentualnie czy nie bardziej zamiast remontować mojej v-ki opłacało by się wstawić v-ke z a4 b5 ? Wiadomo, że raczej bez skrzyni ( tylko manual by został ) .
[B4 2.8 AAH] Remont silnika
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54
[B4 2.8 AAH] Remont silnika
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, 16:13 przez Przemecior, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 - Tu nie ma lipy!
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4641
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pierścienie 500-600zł
panewki 150zł max
uszczelki i uszczelniacze 500-600zł
pełny remont dwóch głowic 500-600zł
Robocizna jeśli nie będziesz robił sam 800-1500zł
panewki 150zł max
uszczelki i uszczelniacze 500-600zł
pełny remont dwóch głowic 500-600zł
Robocizna jeśli nie będziesz robił sam 800-1500zł
Którą? AAH takie jak 80tce czy 30V?/przemo pisze: opłacało by się wstawić v-ke z a4 b5
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga