Witam !
Jako, że niestety będę musiał przygotować się do remontu swojej v-ki mam pytanie. Czy ktoś przeprowadzał remont? Tj. wymiana pierścieni + pełna regeneracja głowic?
Jaki m/w może być to koszt?
Oraz następnie :
Myślałem, żeby przy remoncie zwiększyć od razu kompresje silnika. Zakładając, że norma dla tego silnika wynosi 13-16 bar rzucił bym się w okolice 17-18 bar. Tylko jakie realne efekty może dać zwiększenie kompresji? Do tego oczywiście lżejszy zamach Do tego oczywiście porting głowic. I ewentualna polerka kanałów.
Ewentualnie czy nie bardziej zamiast remontować mojej v-ki opłacało by się wstawić v-ke z a4 b5 ? Wiadomo, że raczej bez skrzyni ( tylko manual by został ) .
[B4 2.8 AAH] Remont silnika
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54
[B4 2.8 AAH] Remont silnika
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, 16:13 przez Przemecior, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemecior
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 13 gru 2015, 09:54