[ABC] Rura wydechowa - przegnite kołnierze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
tylko spytam się, po co zakładać kwasówkę i tym samym przepłacać? Kwasu nie pospawasz migiem, a nawet jeśli już, bo faktycznie, można, to straci ona swoje właściwości i po prostu zacznie gnić tak samo jakbyś wstawił zwykła stalową nieocynkowaną rurę. Jak chcesz kwas, to CAŁY wydech, a nie jedynie jego część. Strumienica to rzeczywiście zbędny wydatek. Zacznie jedynie ryczeć, da Ci poczucie że się lepiej zbiera, a to jedynie złudzenie...Rafalec pisze:zwykła rurę ze stali kwasoodpornej i będzie dobrze, strumienica to zbędny wydatek
Znaczy co? MUGENA? :lol: :lol: :lol: :lol: łaaahahahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:helmut87 pisze:Chcę oprócz tego wstawić tłumik końcowy o jakimś mocniejszym brzmieniu <ok>
helmut87, nie kombinuj za bardzo, jeżeli masz oryginalny tłumik końcowy, co się czasem zdarza, to wypoleruj końcówkę wydechu - to akurat jest z kwasówki
[b3 1.8 SF] strumiennica czy rura
temat strumiennicy i rury w takim razie zamknięty
pytanie o tłumik końcowy: z końcowego wiecznie chlapie mi wodą (lub jakąś inną cieczą) ale z układu chłodzenia nic nie ucieka. Chcę zmienić zderzaki w kolorze nadwozia ale nie chce mieć wiecznie zachlapanego zderzaka :evil: dlatego chce włożyć tłumik końcowy z dużą końcówką najlepiej skierowaną w dół choć zastanawiam się czy podejdzie z diesla bo on fabrycznie jest gięty w dół.
pytanie o tłumik końcowy: z końcowego wiecznie chlapie mi wodą (lub jakąś inną cieczą) ale z układu chłodzenia nic nie ucieka. Chcę zmienić zderzaki w kolorze nadwozia ale nie chce mieć wiecznie zachlapanego zderzaka :evil: dlatego chce włożyć tłumik końcowy z dużą końcówką najlepiej skierowaną w dół choć zastanawiam się czy podejdzie z diesla bo on fabrycznie jest gięty w dół.
[b3 1.8 SF] strumiennica czy rura
kata mam zamiar wywalić na dniach, a gaz też chce wyrzucić bo stwierdziłem że faktycznie gaz jest do zapalniczki <ok>
[b3 1.8 SF] strumiennica czy rura
nie wiem nie chce się sprzeczać ale co do ubogiej mieszanki to może i się zgodzę bo nie mogę wyregulować gaźnika, po prostu nie da rady bo tak już jest sfatygowany. Dostał w dupę przez LPG bo nie widział benzyny przez dwa lata. A jeżeli chodzi o mechaników to polecałbym trochę samemu się podszkolić i nie ufać mechanikom. Zróbcie test i przejedźcie się do 5 mechaników z tym samym problemem to każdy postawi inną diagnozę. Odkąd brakowało mi kilka śrub i kilku elementów pod maską moje auto nie widziało mechanika. Wole zrobić sam i mieć pewność że mam zrobione.
święta racja.A dzieki forum i chęci naprawde mozna wiele sie nauczyć i naprawić samemu.
No chyba ze naprawde ma sie zaufanego mechanika.
Osobiscie duzo napraw robie osobiscie jak mam czas na to jak nie mam czasu oddaje do mechanika zaufanego u ktorego moge auto i na rok zostawic i wiem ze nic nie zwali mi w aucie
No chyba ze naprawde ma sie zaufanego mechanika.
Osobiscie duzo napraw robie osobiscie jak mam czas na to jak nie mam czasu oddaje do mechanika zaufanego u ktorego moge auto i na rok zostawic i wiem ze nic nie zwali mi w aucie
[b3 1.8 SF] strumiennica czy rura
też miałem zaufanego mechanika... Auto miało być zrobione po tygodniu a było po miesiącu do odbioru... Na domiar złego nie było jednej rury aluminiowej i osłony rozrządu. Od tej pory nie ma dla mnie zaufanych mechaników... <osohozi>