Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 04 kwie 2010, 00:28

Leszek pisze:Zgadza się A prędkość maksymalna podawana przez producenta to bajka - z reguły potrafią więcej polecieć.
z fabryki wychodza z blokada na aparacie zapłonowym i tam ich dławi fabryczna predkosc po jej usunieciu i ustawieniu zapłonu autko idzie wiecej <ok>

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 04 kwie 2010, 01:23

TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:) Z drugiej strony 18 letnim autem lecieć więcej niz 200... ja bym się bał;) Faktem jest, że najwięcej poleciałem równe 205 i dalej coś powooli szedł, ale to raczej silnik zamulony niż ogranicznik (nie wspominając już o przekłamaniach licznika).

slugs- spokojnie, to nie były mistrzostwa Polski na 1/4. Rekreacyjny wypad, nad autem jeszcze sporo popracuje zanim bardziej pocisne. Pzdr.

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 04 kwie 2010, 01:27

a ja sie bujam PS [85kW], czyli malym NG [100kW] :mrgreen:
mniejsza pojemnosc, mniejsze spalanie, mniejsze oplaty, a osiagi prawie jak w NG <ok>
jesli chodzi o dzwiek, to jestem w nim zakochany <3 jak tylko przekroczy sie 3000obr przechodnie ogladaja sie a autem :-D poza tym wyglad. troszke odmienny niz 80-tka (ostatnio przed marketem jakis koles spytal sie mnie gdzie mozna dostac taki pakiet stylizacyjny do 80 :lol: )
co sie psuje? mialem drobny problem z wchodzeniem na obroty, ale wyczyszczenie odmy, przepustnicy i regulacja KE pomogla. poza tym
pandamix pisze:NG jak i audi się nie psuje jak się dba,jedynie jak coś sie stanie to mówimy że się zużyło a nie zepsuło,nasze auta nie są nowe :-D
to chyba wszystko w tym temacie
AUDI 80 B3 1.6 PP
AUDI 90 B3 2.0 PS
Ford Transit Mk VII 110T300

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 kwie 2010, 08:33

Karto pisze:TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:) Z drugiej strony 18 letnim autem lecieć więcej niz 200... ja bym się bał;)
E tam,czego tu się bać.jeśli auto jest w pełni sprawne to nie ma się czego bać.
A swoją drogą to NG brzmi pięknie :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 04 kwie 2010, 10:00

Ng ma swoje zalety i wady jak wszystko inne zaleta to dzwiek wada mala moc jak na 5 i 2.3 moglby miec wiecej mialem 30 letnie 2.0 z 125 koni z kjetem co bylo niezle jak na tamte czasy i 28 2.5 oba szly dobrze ponad 200
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 04 kwie 2010, 10:17

Karto pisze:

TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:)
tak mowię tu o NG ostatnio byłem swoim na regulacji i czyszczeniu k-jeta no i mialem fabryczą blokade-zabezp. na aparacie zapłonowym mechanik mi tłumaczył ktory sie zajmuje 10 lat juz tylko mechanicznymi wtryskami ze fabryka tak walsnie puszczała przydławione NG na zapłonie , swoją drogą plomba tez była na co2 śróbie ale to juz inna baja <ok> ( po regulacjach i czyszczeniui strojeniu jednostki auto jak szatan! <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 kwie 2010, 10:41

TYGRYSQ, gdzie dokładnie była ta blokada?I jak to wygląda?Możesz opisać i wstawić zdjęcie?
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 04 kwie 2010, 11:41

Ludzie, nie podniecajcie się tak tymi 200km/h bo taką prędkość osiąga mnóstwo samochodów. Dlatego też nie prędkość robi wrażenie tylko przyspieszenie. NG daje jako tako radę - w Coupe. W sedanie czy w cabrio jest wolny. Jak ktoś chce zapieprzać to niech zapomni o jakimkolwiek b3/b4. Bez V8 albo turbiny dobrej się nie obejdzie.

Moja rada jeśli chodzi o ten silniki - podam na własnym przykładzie. Jak w Coupe to doprowadzić do serii i cieszyć się autem co ma te 20 lat a śmiga jak w chwili wyjazdu z fabryki. A jak ktoś chce skillować Coupetą... to niech kupi S4/S6 bo radochy z silnika V8 nie przebije żadne 2.2 lub 1.8 turbo
CoupeCadabra
https://audi80.pl/coupe-b3-behemoth- ... t39276.htm

diody, laminat i płomienie vel syf, kiła i mogiła

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 04 kwie 2010, 11:54

luk448, blokady plomby juz nie mam:D pozbyl sie jej mechanik ale to cos jest mocowane do bloku silnika aparat-blok
:arrow: fota pogladowa mniej wiecej w tym miejscu sie to znajduje Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 12:10 przez TYGRYSQ, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 kwie 2010, 11:57

slugs pisze: Jak ktoś chce zapieprzać to niech zapomni o jakimkolwiek b3/b4.
Chyba się zapomniałeś kolego...A S2 ???
Dobra ale nie ma co robić OT z tematu.
NG nigdy nie był mocnym silnikiem.Wydaję mi się że został raczej stworzony by cieszyć się spokojną jazdą i delektować się dźwiękiem tego silnika.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 04 kwie 2010, 12:11

Generalnie uważam, że wkładanie jakiegokolwiek S w jeden nawias z innymi audikami to duże nieporozumienie wynikajace chyba tylko z tego, że budy są podobne.
Zaznaczyłem to w ostatnim zdaniu, tym o V8 lub turbinie, która jak wiadomo poza S nigdy w b3/b4 nie zagościła (litości, tylko niech nikt teraz nie pisze ze miały ją diesle...)


Co do samego S2 - fajny wózek, ale wolę pod maską V8.

Tak jak piszesz, tak jak wcześniej pisałem, NG to silnik do cieszenia się nim. A do zabawy... do zabawy są Ski... albo jakaś nysa 200..
CoupeCadabra
https://audi80.pl/coupe-b3-behemoth- ... t39276.htm

diody, laminat i płomienie vel syf, kiła i mogiła

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 04 kwie 2010, 12:17

A teraz powiedzcie mi drodzy użytkownicy silników NG jaką macie temperaturkę oleju na wskaźnikach?Chodzi mi o taką jazdę w przedziale 180-210 km/h w upalny dzień na drodze dwujezdniowej nie będącej autostradą. :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 04 kwie 2010, 12:22

I przy okazji pochwalcie się przy ilu stopniach włancza wam się wiatrak.
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 04 kwie 2010, 12:25

:arrow: Latem jakos bliko 100* temp oleju 180km/h 30 km trasa:D po mieście 70*
temp cieczy na postoju 98-102 w czasie jazdy 90-92

Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 04 kwie 2010, 12:55

TYGRYSQ rozumiem ze to taki kawalek blachy kolo aparatu zaplonowego-mam cos takiego, bo tam na fotce zaznaczyles jeszcze jakis czujnik przy kruccu wodnym,
mowisz zeby to zdjac ?? :-D u mnie wentylator ok 93 stopnie - wg wskaznika, temp osobnym termometrem jeszcze nie mierzylem i nie porownywalem z wskaznikiem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga